quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Als je het gestord krijgt gaat er inderdaad iets niet goed!
Even uitloggen en opnieuw inloggen daarna is het zoals het hoort te zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
ik zette net geld van me rekening naar me normale rekening en dat gaat gewoon goed behalve dat het geld op mn spaarekening niet minder wordt terwijl ik het wel op mn normale rekening gestord krijg. Hoort dit? anders ga ik het ff nog 30 x doen
Bij bedoelt 'gestorneerd' waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
TS bedoeld waarschijnlijk gestort waarop Scarlet_Dragonfly een woordgrapje maakte, wat we vervolgens even uitleggen om het helemaal dood te slaan....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef OEM het volgende:
[..]
Bij bedoelt 'gestorneerd' waarschijnlijk.
*snel een rekening opent bij de Rabobankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef TitaToven het volgende:
Dit is een storing bij de rabobank. Het afschrijven werkt niet meer op dit moment. Het bijschrijven wel. Helaas is ook de computer die de logboeken bijhoudt uitgevallen. Ze kunnen dus niet meer traceren wie wat gestort heeft naar welke rekening.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hupsakee!! Fuck de boeren!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Happy hour bij de boerenleenbank!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Gebruik magneten, dan gaat het nog sneller.
Gestordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
No shitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
TS bedoeld waarschijnlijk gestort waarop Scarlet_Dragonfly een woordgrapje maakte, wat we vervolgens even uitleggen om het helemaal dood te slaan....
Bedoeldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
TS bedoeld waarschijnlijk gestort waarop Scarlet_Dragonfly een woordgrapje maakte, wat we vervolgens even uitleggen om het helemaal dood te slaan....
Daarom hadden ze ook staatssteun nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 05:24 schreef MajorTom. het volgende:
Een gezonde bank waar ik op kan vertrouwen
Geen staatssteun, maar genationaliseerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom hadden ze ook staatssteun nodig natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |