quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat schijnt te verschillen per man, misschien moet ze even een paar andere smaakjes proberen
Hij kan goed zingen zo te horenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoorden jullie mijn broertje trouwens
Ja, hij schreeuwde?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even een knuffelmuziekje
met al die knuffels in het topic
Hoorden jullie mijn broertje trouwens
Oh ja dat vertelde ze in de backstage van SuriWeekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze vindt zaad vies, dan kan je toch niet zaadvragend zijn?
Nee serieus, meer fruit eten. Dan gaat het zoeter smaken zegt Knetterquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Insomnium het volgende:
Als ik knetter zou winnen dan zou het waarschijnlijk een LSD zegel zijn
Met wat je eet kan je de smaak ook beïnvloeden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat schijnt te verschillen per man, misschien moet ze even een paar andere smaakjes proberen
Een dikke kip?quote:
Correctquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee serieus, meer fruit eten. Dan gaat het zoeter smaken zegt Knetter
Tips?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met wat je eet kan je de smaak ook beïnvloeden.
Fruit sowieso.quote:
Helaas maar weinig extreem fruitetende mannen tegen gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee serieus, meer fruit eten. Dan gaat het zoeter smaken zegt Knetter
Asperges vermijdenquote:
Banaan had ik gehoord.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mango schijnt heel geschikt te zijn!
quote:
Dat kan je veranderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helaas maar weinig extreem fruitetende mannen tegen gekomen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Banaan had ik gehoord.
Maar dan moet ik wel goddelijk zaad hebben want ik vreet elke dag banaan.
quote:
I know. Dat heb ik met koffie en roken, en is ook niet bevordelijkquote:
Rood vlees en vis mag wel? Dan heb ik nog ietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen broccoli, vet eten, rood vlees en vis.
quote:
Lekkerquote:
No lifequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen bier
Geen koffie
Geen nicotine.
Ja mijn vriend voldoet ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen bier
Geen koffie
Geen nicotine.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef _Fanta het volgende:
Ik rook en zuip, en drink idd koffie, volgens mij is mn zaad echt zuur, had keer per ongeluk in haar oog gespoten, ze heeft weel met rood oog rondgelopen
quote:
Jij kijkt Meiden van Holland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niet roken, fruit eten, niet drinkenIk faal
Een robot? Een Symbian ofzo?
zaterdag weg voor 2 weken en daarna nog een week om alle shit vd vakantie op te ruimenquote:
Ik denk weinig mannenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja mijn vriend voldoet ook niet
Ik moest schaterlachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef _Fanta het volgende:
Ik rook en zuip, en drink idd koffie, volgens mij is mn zaad echt zuur, had keer per ongeluk in haar oog gespoten, ze heeft week met rood oog rondgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |