Als dit waar is, is TS een nog grotere faalhaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef DutchMan0211 het volgende:
TS dacht. Laat ik het geen wat ik in mijn vorige topic heb aangekaart eens in de praktijk brengen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Morpheus_ het volgende:
Je klinkt als een erg gezellig en sociale jongen.
Omdat hij geen bier drinkt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Morpheus_ het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef ElectricEye het volgende:
Thee drinken, bij het minste of geringste zaniken over 'kou'.
Ik hoop dat je een vrouw bent, homo.
Vriendengroep!
Nee, omdat hij zo goed in de groep ligt en zich totaal niet als een labiel wijf gedraagt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hij geen bier drinkt?
Je bent ook een josti. Je moet niet zo zeiken. Gewoon aanpassen en niet zo janken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Schoolkrijt het volgende:
Dus we zaten zonet even lekker op het terras, bestelt iedereen een bier en ik een thee. Gaat vervolgens twee van mijn maten zeuren waarom ik niet lekker meedoe en gewoon en biertje drink. Vervolgens zuchte er een behoorlijk hard toen ik zei dat pas na 20:00 bier drink en niet eerder!
Enfin, daarna was het wel gezellig. Tot dat er een koude wind op ging steken en ik naar een beschutte tafel wou. Niemand wou en ik wel dus ik ging maar een tafel verderop zitten. Nog steeds in spraak en hoor afstand (zat er virtueel zo). Gaat vervolgens een van mijn 'maten' zeuren wat ik hier doe en waarom ik gewoon niet thuis gebleven ben. Niemand die mij hier verdedigde en ben ik dus na 5 min gezeur met een kwaaie kop naar huis gegaan(iedereen zat ons aan te kijken!!)
Klacht: ruzie in de vriendengroep na gezelligheid.
Ps: sorry voor schrijfstijl, ik sta nu nog te trillen van wat net is gebeurd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Nee, omdat hij zo goed in de groep ligt en zich totaal niet als een labiel wijf gedraagt.
wat voor vriendengroepen heb jij meegemaakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef GordonRamsay het volgende:
sowieso mannen in een "vriendengroep"
en dan elke avond elkaar pijpen zeker...vuige homos
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat voor vriendengroepen heb jij meegemaakt?
LOL. als je t zo omschrijft klinkt 't idd maximaal gayquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dus je bent demonstratief met je rooibosje ergens anders gaan zitten omdat je het fris had?? Haha, dude.... Serieus..
Eensch met deze man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Natuurlijk erg naar dat dit gebeurt en ik snap best dat je nu nog staat te trillen. Ik ben blij dat je dit topic hebt gemaakt want zo kun je het een beetje van je afschrijven hè, misschien voel je je straks beter.
Verder heb je volkomen gelijk! Je vrienden moeten zich niet zo aanstellen! Als jij gewoon lekker thee wilt drinken dan moet je dat gewoon doen! Trek het je niet aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
Muntthee natuurlijkquote:
Met zo'n instelling blijf je natuurlijk maagd...quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef wise het volgende:
awh, groepje broekies die naar een terras gaan![]()
[ afbeelding ]
lekker semi-stoer met rode wangentjes de bink uithangen he.
Hele tijd met je telefoon spelen, en wat rechterop gaan zitten als Cindy langs loopt met haar kleine borstjes.
[ afbeelding ]
Hele tijd met je telefoon spelen, en wat rechterop gaan zitten als Cindy langs loopt met haar kleine borstjes.
Je hebt de verkeerde pic geplaatst. Nu wil ik Cindy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
met verse munt, hoop ikquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zijn sowieso wel kneuzen van vrienden, dat ze zeiken erover wat je drinkt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef daftme het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde pic geplaatst. Nu wil ik Cindy.
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Het hoogste faalhaas gehalte, is toch wel het uit de wind gaan zitten.
ja "heujeheujeheuje, want het is ergens wel 5 uur heuheuehu"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bier pas drinken na een bepaald tijdstip
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Je klinkt als een zeikwijf...terecht dat je vrienden je hebben weggestuurd.
Who cares WANNEER je bier drinkt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
ja "heujeheujeheuje, want het is ergens wel 5 uur heuheuehu"
ik iig nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Who cares WANNEER je bier drinkt?
Ja dat vind ik ook je kan die kneuzen ook geen vrienden noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
TS, ik vind je een beetje een kneus met je thee en je kouwelijkheid, maar ik snap je vrienden ook niet. Als je samen in een 'vriendengroep' zit () dan weet je toch van elkaar hoe je bent? Waarom gaan ze dan met je naar een terras als ze je gedrag zo kut vinden?
Vrienden van deze losert: of laat hem thuis, of neem hem mee en ga niet zitten zeiken.
Geen bier drinkenquote:
Of je stelt je gewoon niet zo aan alsof je een menstruerend wijf bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook je kan die kneuzen ook geen vrienden noemen.
want¿ Moet je bier drinken als manzijnde¿quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen bier drinkenHeb je wel al haren op de zak gehad, zou namelijk het een en ander verklaren?
Vrienden moeten dat inmiddels toch wel wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je stelt je gewoon niet zo aan alsof je een menstruerend wijf bent.
Mee eens mannelijkheid zit niet in bier drinken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
want¿ Moet je bier drinken als manzijnde¿
Nee, dus bullshit
Nee, maar het gore zooi noemen vind ik wat ver gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
want¿ Moet je bier drinken als manzijnde¿
Nee, dus bullshit
Dat het een zeurende koukleum is die liever thee dan bier drinkt? Vast. Wil niet zeggen dat ze dan niet met m moeten fucken. Hoort erbij. Grow a pair.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vrienden moeten dat inmiddels toch wel weten
Maar dan weten ze vast ook dat hij zo'n droeftoeter is die dan thuis gaat huilen en trillen achter z'n computer. In zo'n geval zou ik het lekker laten, kneuzen pesten is een beetje sneu, no glory to gain enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat het een zeurende koukleum is die liever thee dan bier drinkt? Vast. Wil niet zeggen dat ze dan niet met m moeten fucken. Hoort erbij. Grow a pair.
Af en toe moet je gewoon wat tegengas geven. Voor hetzelfde geldt is ts een ontzettend toffe gast, maar issie gewoon een beetje een mietje. Zijn vrienden proberen hem gewoon een beetje te plagen zodat ie wat weerbaarder is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar dan weten ze vast ook dat hij zo'n droeftoeter is die dan thuis gaat huilen en trillen achter z'n computer. In zo'n geval zou ik het lekker laten, kneuzen pesten is een beetje sneu, no glory to gain enzo.
Ja true, ik snap wel wat je bedoelt. Maar het klinkt alsof TS het niet zo kan hebben allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon wat tegengas geven. Voor hetzelfde geldt is ts een ontzettend toffe gast, maar issie gewoon een beetje een mietje. Zijn vrienden proberen hem gewoon een beetje te plagen zodat ie wat weerbaarder is.
Meteen jankend naar huis gaan omdat ze een beetje lopen te fucken, gaat wel ver.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Andere mietjes vrienden zoeken.
Ga bijvoorbeeld met de TS uit dit topic op vakantie. Kunnen jullie saampjes thee drinken op de hotelkamer.
Als ie überhaupt wel chillt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja true, ik snap wel wat je bedoelt. Maar het klinkt alsof TS het niet zo kan hebben allemaaleigenlijk klinkt het uberhaupt alsof hij compleet met de verkeerde mensen chillt.
smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar het gore zooi noemen vind ik wat ver gaan.
Zo die rocken echtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
TS
Kom een keer bij mij chillen dan, ik heb net van die nieuwe piramidezakjes van Lipton!
QFTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Godverdomme de homo factor ligt hier echt hoog@!
bedankt, ik dacht al gezien de reacties.. Mag ik hier niet in posten?! Het is toch de klaagbaak...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Natuurlijk erg naar dat dit gebeurt en ik snap best dat je nu nog staat te trillen. Ik ben blij dat je dit topic hebt gemaakt want zo kun je het een beetje van je afschrijven hè, misschien voel je je straks beter.
Verder heb je volkomen gelijk! Je vrienden moeten zich niet zo aanstellen! Als jij gewoon lekker thee wilt drinken dan moet je dat gewoon doen! Trek het je niet aan!
Nee, eerder ruziemaken.. En roddelen.. Pacten sluiten etcquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef GordonRamsay het volgende:
Vandaag gebeurd, en de groep doet al 'anders' sinds de vakantie wat als .. Ach waarom leg ik dit toch uit; net of als ik hier niet mag discusserenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
Dus op dinsdag 16 augustus open je een algemeen topic, waarin precies staat vermeldt wat er 'zo net' is gebeurd, waarbij 'zo net' dan 2 dagen later is. Dan ben je of helderziend, of dat 'trillen van wat er net gebeurd is' houdt al 2 dagen aan, of hoe moet ik dat zien?
[ afbeelding ]
quote:
Je lijkt er nogal mee te zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef probeer het volgende:
vochtig doekje nodig voor t zand in je vagina?
zitten is 1, maar lopen lijkt me onprettigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt er nogal mee te zitten.
Ben uiteindelijk maar niet gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Schoolkrijt het volgende:
Verder had een van die vrienden een feest vanavond en ik zou samen met iemand een flesje drank cadeau doen.. Krijg ik een sms dat hij zelf al heeft gehaald en ik maar "het moet zien"
Het feest is dus om 20:00 en we zouden vanaf de stad er heen gaan maar ik heb er nu totaal geen zin meer aan
Chai (indiase specialiteit). Ik drink nu de import-versie (niet die van de Hema!!), lekker ontspannend zo voor het slapen gaanquote:
Ga dan voor een glas water. Dat is god.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:37 schreef datisstom het volgende:
Wat een kutvrienden zeg. Iedereen weet dat bier achterhaald is. Thee is eindbaas.
Jij wil nog steeds net doen alsof je met je actie een statement hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:17 schreef Schoolkrijt het volgende:
Waarom is thee homo, is dat ook weer zo'n drang nar normaliseren?!
Maar hij heeft tenminste vrienden en pakt lekker een terrasje, zoals het hoort.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Morpheus_ het volgende:
Om vervolgens thee te bestellen en te gaan zeiken als een ongesteld wijf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste vrienden en pakt lekker een terrasje, zoals het hoort.
Dat zijn al 2 dingen die een gemiddelde FOK'er als Socios niet doet/heeft.
Dat is nog iets waar ie aan moet werken, maar hij is elk geval al een eind op weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Om vervolgens thee te bestellen en te gaan zeiken als een ongesteld wijf.
Mensen die willen bepalen wat andere mensen drinkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Wat een vent.
Sowieso kopje thee gaan drinken als de rest aan het bier gaat. Neem dan tenminste een cola ofzo. Maar thee.
Zolang er nog maar genoeg va dit soort mensen zijn zal er altijd een dwang zijn tot normaliseren :|quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mensen die willen bepalen wat andere mensen drinkenBen je aan het trollen, of gewoon 11 jaar?
maar gelukkig ben jij fris en lekker anders, nou hoe pakt dat voor je uit dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:23 schreef Schoolkrijt het volgende:
[..]
Zolang er nog maar genoeg va dit soort mensen zijn zal er altijd een dwang zijn tot normaliseren :|
en wat zojuist uit jouw vingers is ontsproten is nog dommer dan bank zonder slotenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:52 schreef Geerd het volgende:
Als water is voor kikkers is thee voor flikkers.
Elke vriendingroep heeft een dergelijk iemand. Onze groep heeft er ook 1, hoort er gewoon niet bij maar is altijd op verjaardagen en feestjes en als we uitgaan, alleen weet niemand wie hem eigenlijk gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:38 schreef Zolder het volgende:
TS is de autist uit de vriendengroep die er altijd bij is maar eigenlijk wil niemand hem erbij hebben.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef Aethereal het volgende:
Je had beter kunnen blijven trillen ipv. dit kutverhaal te typen.
Sterker, als je denkt dat jouw vriendengroep niet zo'n persoon heeft, dan ben je het zelf waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Elke vriendingroep heeft een dergelijk iemand. Onze groep heeft er ook 1, hoort er gewoon niet bij maar is altijd op verjaardagen en feestjes en als we uitgaan, alleen weet niemand wie hem eigenlijk gevraagd heeft.
Zijn vaak wel de mensen die heel erg moeilijk en veel zeuren.
Waarom kom jij uit het niets met elkaar pijpen? In mijn topic deed je dat ook al. Praat je daar graag over ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef GordonRamsay het volgende:
Z'n opmerking slaat sowieso nergens op. Heeft zelf geen vrienden en doet daarom alsof het raar is dat er vriendengroepen bestaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:06 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Waarom kom jij uit het niets met elkaar pijpen? In mijn topic deed je dat ook al. Praat je daar graag over ofzo?
Dat, of het is een figuur wat denkt 'stoer' over te komen door wat hij allemaal 'durft' te zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Z'n opmerking slaat sowieso nergens op. Heeft zelf geen vrienden en doet daarom alsof het raar is dat er vriendengroepen bestaan.
Homo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:40 schreef LangeJan het volgende:
Ja, TS... lekker dwarsliggen. Goed van je!
Maar met bier en je vrienden maak je geen grappen. Bier is wat mannen verbind.
Toen je thee dronk, deed je zeker ook je pinkje omhoog?
Ja, dat moet haast wel, als je thee prefereert over bier en ook nog dramatisch in je eentje ergens anders gaat zittenquote:
Nee, jij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel, als je thee prefereert over bier en ook nog dramatisch in je eentje ergens anders gaat zitten
Belg?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel, als je thee prefereert over bier en ook nog dramatisch in je eentje ergens anders gaat zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |