Als dit waar is, is TS een nog grotere faalhaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef DutchMan0211 het volgende:
TS dacht. Laat ik het geen wat ik in mijn vorige topic heb aangekaart eens in de praktijk brengen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Morpheus_ het volgende:
Je klinkt als een erg gezellig en sociale jongen.
Omdat hij geen bier drinkt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Morpheus_ het volgende:
Je klinkt als een erg gezellig en sociale jongen.
Dat dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef ElectricEye het volgende:
Thee drinken, bij het minste of geringste zaniken over 'kou'.
Ik hoop dat je een vrouw bent, homo.
Vriendengroep!
Nee, omdat hij zo goed in de groep ligt en zich totaal niet als een labiel wijf gedraagt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hij geen bier drinkt?
Je bent ook een josti. Je moet niet zo zeiken. Gewoon aanpassen en niet zo janken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Schoolkrijt het volgende:
Dus we zaten zonet even lekker op het terras, bestelt iedereen een bier en ik een thee. Gaat vervolgens twee van mijn maten zeuren waarom ik niet lekker meedoe en gewoon en biertje drink. Vervolgens zuchte er een behoorlijk hard toen ik zei dat pas na 20:00 bier drink en niet eerder!
Enfin, daarna was het wel gezellig. Tot dat er een koude wind op ging steken en ik naar een beschutte tafel wou. Niemand wou en ik wel dus ik ging maar een tafel verderop zitten. Nog steeds in spraak en hoor afstand (zat er virtueel zo). Gaat vervolgens een van mijn 'maten' zeuren wat ik hier doe en waarom ik gewoon niet thuis gebleven ben. Niemand die mij hier verdedigde en ben ik dus na 5 min gezeur met een kwaaie kop naar huis gegaan(iedereen zat ons aan te kijken!!)
Klacht: ruzie in de vriendengroep na gezelligheid.
Ps: sorry voor schrijfstijl, ik sta nu nog te trillen van wat net is gebeurd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Nee, omdat hij zo goed in de groep ligt en zich totaal niet als een labiel wijf gedraagt.
wat voor vriendengroepen heb jij meegemaakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef GordonRamsay het volgende:
sowieso mannen in een "vriendengroep"
en dan elke avond elkaar pijpen zeker...vuige homos
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat voor vriendengroepen heb jij meegemaakt?
LOL. als je t zo omschrijft klinkt 't idd maximaal gayquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dus je bent demonstratief met je rooibosje ergens anders gaan zitten omdat je het fris had?? Haha, dude.... Serieus..
Eensch met deze man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Natuurlijk erg naar dat dit gebeurt en ik snap best dat je nu nog staat te trillen. Ik ben blij dat je dit topic hebt gemaakt want zo kun je het een beetje van je afschrijven hè, misschien voel je je straks beter.
Verder heb je volkomen gelijk! Je vrienden moeten zich niet zo aanstellen! Als jij gewoon lekker thee wilt drinken dan moet je dat gewoon doen! Trek het je niet aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |