It's called growing up. Man the fuck up.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef gogosweden het volgende:
Ik ga morgen voor school 1500km van huis weg. dit tot de vakantie 24 oktober. daarna weer weg tot de volgende vakantie
klacht : je allerbeste vriendin 2maanden niet zien. En beseffen dat de vriendschap nooit meer zal worden zoals het nu is![]()
![]()
Doe het helemaal in het Engels of typ gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
It's called growing up. Man the fuck up.
Neemt niet weg dat het kut is, that's life, get used to it.
of moet du er niet achterquote:
hier hoop ik dus op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef NBT het volgende:
Als het echt je beste vriendin is, is ze dat ook nog wel over 2 maanden!
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Romanus het volgende:
[..]
Doe het helemaal in het Engels of typ gewoon Nederlands
nee. het noordelijkste stadje van zweden 20uur met trein van stockholm rijden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef o.us het volgende:
Je gaat eindelijk naar de bewoonde normale wereld genaamd Stockholm?
lol wutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Piye het volgende:
Een jongen met een beste vriendin? Het zal je zoon maar zijn.
wow jij kan engelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
It's called growing up. Man the fuck up.
Neemt niet weg dat het kut is, that's life, get used to it.
Mensen zonder vrienden en vriendinnen. Why the fuck moet alles neukmateriaal zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
TS zit vrijwillig in de friendzone
door 2 maanden elkaar niet kunnen zien? vochtig doekje nodig voor t zand in je vagina?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef gogosweden het volgende:
klacht : je allerbeste vriendin 2maanden niet zien. En beseffen dat de vriendschap nooit meer zal worden zoals het nu is![]()
![]()
jawel man aangenomen morgen 20 uur in de trein erheenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Amoeba het volgende:
Was je nou aangenomen op die school voor spaceshit, waar je naartoe wilde? Of was jij dat niet?
ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mensen zonder vrienden en vriendinnen. Why the fuck moet alles neukmateriaal zijn?
ja, maar vrijwilligquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Allerbeste vriendin?
Friendzone?
de wut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Projectjes worden voortaan 'beste vriendin' genoemd?
2 maanden mekaar niet zien, 2 weken thuis en mekaar kunnen zien, 2 maanden weg, 2 weken thuis, 3 maanden weg 3 maanden thuis en zo herhaalt de cirkel zichquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef probeer het volgende:
[..]
door 2 maanden elkaar niet kunnen zien? vochtig doekje nodig voor t zand in je vagina?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |