SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
OMNOMNOM!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben dat toch niet nodig?
Als wij boobies willen zien kijken we gewoon omlaag
jezus christ spank, die dingen zijn ancientquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://ve3d.ign.com/artic(...)nno-2070-Screenshots
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Mday het volgende:
[..]
jezus christ spank, die dingen zijn ancient
http://games.fok.nl/preview/437800/1/1/50/anno-2070.html
don't worry, ik nog steeds hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kreeg er iig een harde P van!
Een harde Poit?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je dat maar weet!quote:
Whatever floats your boatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ehm..quote:
quote:
quote:
storingen en de hele airco is er weer uit geklaptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Solique het volgende:
Meeting afgelopen zijn er storingen op het netwerk, kan gelijk weer aan het werk.![]()
oh wacht, sommige systemen liggen plat![]()
[..]
Wat ist?
Bij jullie ook al storingenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
storingen en de hele airco is er weer uit geklapt
Wie heeft het dan stuk gemaakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit hier om dingen te maken niet om ze stuk te maken poit!
Nieuwe kopen of zelf blazenquote:
ik wil ook een nieuwe tv!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Poit het volgende:
Ik wil ook nieuw speelgoed..
Ik wil een nieuwe, grotere TV..
Zullen we samen een tv kopen?quote:
quote:[GAM SC #TIET] Met vrouwen die naar hun eigen borsten kijken ...
forum.fok.nl/topic/1698706/1/25
9 berichten - 4 auteurs - Laatste bericht: 8 uur geleden
[GAM SC #TIET] Met vrouwen die naar hun eigen borsten kijken. ... '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten ...
I knowquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef Mday het volgende:
[..]
ehm, die tweede is mijn 'omschrijving'
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef Mday het volgende:
[..]
ehm, die tweede is mijn 'omschrijving'
Was zeker tof! Boss was ook wel easy eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tof he?Vond het einde echt weer erg goed gedaan
Doe jij dat maar eens jaquote:
* Lotje-Plusone is te gaar voor een geëmancipeerde reactiequote:
Kan je zelf op tafel gaan liggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
* Lotje-Plusone is te gaar voor een geëmancipeerde reactie
Neem dan ook geen kat..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
kat valt van balkon ... meer dan 400 euro aan dierenars kosten
Ik verwacht :quote:
Hmm, ik ga lekker frietatjes halen zo denk..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik verwacht :en geen lasagne meer voor jou
Tijd voooooooor pizza
Ja pfff dierenartsen kloppen je zo leeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Daar zorgt me vriendin wel voor! Maar vandaag eens gewoon lekker pizzaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens eet eens fatsoenlijk!
Aardappelen + Bloemkool en hamlapje hierzo opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens eet eens fatsoenlijk!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
JATOCHquote:
Waarom geen [IMG]?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://content.whitelinefirm.nl/funny30/12b.jpg
ahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag hip blauw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
en zodra ik mijn hand er altijd bij hou gaat hij gelijk slapen, zie ook zijn broertje op de achtergrond die altijd met zijn voetjes verstopt slaapt
[ afbeelding ]
als ik weg ga dan schreeuwt hij het zootje bij elkaar, het is echt een mammas kindjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
En als je weg loopt of hem naast je neer legt gaat hij zeker miauwen of iets?
Kat eigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik weg ga dan schreeuwt hij het zootje bij elkaar, het is echt een mammas kindje
de dierenarts kon net niets meer doen omdat hij heel vals werd en ging blazen en krabben, toen ik hem pakte gaf hij geen kik ne kroop gelijk tegen mij aannormaal is hij nooit vals btw, kwam door het onderzoek enzo...
hij is nu ondertussen alweer verder gekropen:
[ afbeelding ]
Dat is wel een HEULE schattige fotoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik weg ga dan schreeuwt hij het zootje bij elkaar, het is echt een mammas kindje
de dierenarts kon net niets meer doen omdat hij heel vals werd en ging blazen en krabben, toen ik hem pakte gaf hij geen kik ne kroop gelijk tegen mij aannormaal is hij nooit vals btw, kwam door het onderzoek enzo...
[ afbeelding ]
Kan soms wel even duren, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zet maar een serie aan want dit kan nog wel ff duren en kan niet bij de afstandsbediening
Noooohh lekker bij het baasje op schoot knuffelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Poit is jaloers..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Noooohh lekker bij het baasje op schoot knuffelen
Tja, ze heeft je al vaak genoeg uitgenodigd maar jij hebt steeds smoesjes!quote:
I knowquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tja, ze heeft je al vaak genoeg uitgenodigd maar jij hebt steeds smoesjes!
Bang voor mooie vrouwen hequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bang voor mooie vrouwen he
Hoe ga je dat oplossen dan?quote:
Was niet de bedoeling... Toch maar eens ballen kweken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen dan?
Alleen nog maar met lelijke meisjes daten?
Misschien kun je in training bij een paar mooie vrouwen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling... Toch maar eens ballen kweken.
Nope, niet echt..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien kun je in training bij een paar mooie vrouwen?
Heb je trouwens ergens een potentiële date of iets rondlopen?
Dat zou m misschien wel helpen.quote:
bweheheehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou m misschien wel helpen.
Niet dat ik zo makkelijk benquote:
Komt wel goed, leuke kerels krijgen altijd een leuk vriendinnetjequote:
Waar, wanneer?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij zou ook niet komen gamen?
Ditaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we samen een tv kopen?
Mag je bij mij komen gamen
Oeh, en trouwens.
Plaatje in stijl van de TT
[ afbeelding ]
Lief dude is ook al zo'n mama's kindje. Soms komt hij 's ochtends ook tegen/op mijn hoofd liggen en begint hij heel hard te spinnen. En dan gooit de man hem altijd naar beneden omdat hij het zo hard vindtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn man is binnenkort over de grensquote:
Haha, ach ik overdrijf ook wel een beetje hoor. Mag helemaal niet klagen over de aandacht die ik krijg van (mooie) dames.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt wel goed, leuke kerels krijgen altijd een leuk vriendinnetje![]()
Maar niet bang zijn voor vrouwen oke, ze doen je niets en anders ben je toch (meestal) sterker
Het komt wel goed met die jongenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt wel goed, leuke kerels krijgen altijd een leuk vriendinnetje![]()
Maar niet bang zijn voor vrouwen oke, ze doen je niets en anders ben je toch (meestal) sterker
Voor HEUL lang!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lief dude is ook al zo'n mama's kindje. Soms komt hij 's ochtends ook tegen/op mijn hoofd liggen en begint hij heel hard te spinnen. En dan gooit de man hem altijd naar beneden omdat hij het zo hard vindt
[..]
Mijn man is binnenkort over de grens
Vrouwen kunnen erg verschillen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yay
plus vrouwen zijn van binnen ook maar nerds hoor, ik iig wel
Veels te lang... heb echt geen zin om zonder man thuis te zijn na die operatiequote:
Fruit heeft een beetje een nerd van mij gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yay
plus vrouwen zijn van binnen ook maar nerds hoor, ik iig wel
Wat voor een operatie krijg je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Veels te lang... heb echt geen zin om zonder man thuis te zijn na die operatiemaar veel vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen in die week!
Ik kom sowieso voor je zorgen meissie!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Veels te lang... heb echt geen zin om zonder man thuis te zijn na die operatiemaar veel vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen in die week!
strabismus operatie... ze gaan mijn oogspieren verplaatsen zodat ik weer oogsamenwerking krijg...en niet om en om en dubbel zie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor een operatie krijg je?
sterkte babe!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
strabismus operatie... ze gaan mijn oogspieren verplaatsen zodat ik weer oogsamenwerking krijg...en niet om en om en dubbel zie.
Ah kan me voorstellen dat je daarna idd niet alleen wilt zijn! Maar veel lieve vriendjes en vriendinnetjes helpt vast ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
strabismus operatie... ze gaan mijn oogspieren verplaatsen zodat ik weer oogsamenwerking krijg...en niet om en om en dubbel zie.
Sterkte babequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En niet eens voor Shar der kat zorgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom sowieso voor je zorgen meissie!
Sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik wil dan wel met je op de foto! Kan ik tegen iedereen zeggen dat ik je in elkaar gelagen hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef GameBabe het volgende:
Ach ja het komt vast wel goed, die operatie wordt echt 10.000 keer gedaan per jaar in nl ofzo... Maar ja je ziet er wel uit alsof je op beide ogen bent geslagen een week lang en lekker zal het ook niet voelen denk ik, dus iemand hebben om tegen te zeuren zou wel fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |