Nou ja omdat ik zelf maar wa verzekerd ben moest ik via de tegenpartij een expert laten komen (fbto) Ik heb gister de auto afgezet bij de schadehersteler voor een rapport.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef L0we het volgende:
[..]
oops, das een vervelende lijst. Losse delen zijn nog niet zo erg, maar de voorbalk is minder prettig.
[..]
Valt toch wel mee?
Schadehersteller uitzoeken waar je leuke afspraken mee kan maken, daarna bellen met verzekering voor een schade-expert, rapport op laten maken, auto laten fixen.
Zo heb ik het ook gedaan, het rechttrekken van de carrosserie heb ik uiteindelijk als enige laten doen door de schadehersteller, dat kostte me een fractie van het uitgekeerde bedrag. Daarna heb ik hem verder zelf opgeknapt.
Krijg je genoeg terug van de verzekering om hem weer helemaal op te bouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik zelf maar wa verzekerd ben moest ik via de tegenpartij een expert laten komen (fbto) Ik heb gister de auto afgezet bij de schadehersteler voor een rapport.
Ik krijg de auto vandaag weer terug en bouw ik hem weer op!
550 eurotjes... krijg ik net te horen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Krijg je genoeg terug van de verzekering om hem weer helemaal op te bouwen?
Das redelijk netjes denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
550 eurotjes... krijg ik net te horen!
Ik trek het zelf recht.. Kost alleen wat weerstand van de boom!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Das redelijk netjes denk ik. Rechttrekken zal rond de 2-300 euro komen?
Ja, dat kan natuurlijk ook... Ben benieuwd of je het een beetje recht krijgt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik trek het zelf recht.. Kost alleen wat weerstand van de boom!
Stond je ook voor het stoplicht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Nieuwe baan, waar ik met de auto heen kan. Vind het nu al niet leuk meer. Drie kwartier gedaan over een ritje wat volgens Google Maps 10 minuten duurt. De metro klinkt heel erg aantrekkelijk weer.
Rotondes, 5 stuks in 1 wegquote:
nou alles heb ik er vanmiddag afgehaald... alleen is het te krom om nog recht te trekken..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook... Ben benieuwd of je het een beetje recht krijgt...
1996 RT Alize, 1.8. Is ook verder helemaal niets mis mee en heb enkele maanden geleden bij aankoop meteen de d-riem laten doen, alleen de auto is nu overbodig omdat de Micra ook te gebruiken is.quote:
259200 is wat ik me kan herinneren van vanochtend, 9200km geleden de riem vervangen. Auto is metallic groen, standaard alize uitvoering dus ook climate control, elektrische ramen en spiegels (al gaat links niet omhoog en omlaag, dus met de hand) en rijdt als een schipquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:03 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel heeft dat ding gelopen en wat moet ie opbrengen? Heel misschien is een kennis van me wel geïnteresseerd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Zie je ook niet vaak zulke schuurvondsten, echt vet zo onaangeroerd in een schuur voor 23 jaar!
http://auto.marktplaats.n(...)dit-weekend-weg.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |