Dat inderdaad, heel ergquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:
[..]
HAHA WAT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTT
Shanghai?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef JanPiraat het volgende:
borrelnootjes albert heijn merk gewoon
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimimquote:
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for everquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dan niet.En ik zei nog wel hoi enzo tegen je.
hehehehhequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA WAT.SUKKEL WACHT MAAR WACHT MAAR.
Dit dus ook, nog erger waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimim
Je quote ging foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?
jawelllll tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gek.![]()
DIT KOMT NIET ZOMAAR GOED.
ik nog steedsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Chloroform het volgende:
SPRINKHAAN KAPOT GEMAAKT, wie wilt me aanraken?
Sorry schat .. Kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer een heel topic tegen jouw blauw geslachtsloze posts aankijken
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey KB, ik heb je pics uitgeprint hoor, boven m'n bed hangen alles nu.
Jouwe ook FLAPDROL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je quote ging fout
want je bent oud
hehe het rijmt
ik bent stout
[..]
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |