Ja dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
of druk met hun giraffennek naar je loensen en zwaaien en als je er dan staat en vraagt wat ze willen hebben "uuuuuuhhhhh o ja.... uuuuuuh even kijken hoor..."
dus dan doet saisai"ik kan zo wel even terug komen, dan kunt u even rustig een keuze maken"
"NEE NEE, IK BEN ZO KLAAR!uuuuh uuuh doe maar eeeeh ja. doe maar een cola."
"nee doe toch maar een sinas! haha sorry hoor!"
![]()
![]()
zulke mensen moeten een verbod op horecaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit._!
Krijg de schijttering.
Heb alweer andere.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die UI ziet eruit alsof je altijd een bril hebt gedragen maar nu niet.
Niets hilarisch aanquote:
Bestaat de .rl domeinextentie eigenlijk wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar
Hè verdorie, komt vast door alle FOK!ers die er opeens heen gaan, overbelast.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar
Jammer johquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Omdatappel het volgende:
Vanaf deze post is Faux. slapende.
Nóg 10 dagen? Waarom zo'n lange vakantie dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, erger nog. DIE HITTE OMG HOOIDRAAD WAT EEN HEL. HET WAS ALSOF IK IN DE HEL LIEP ALLEES ZOO HEET HIERRR OMGOGMGM.
Maar nog 10 dagen dus heb niks meer te klagen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bestaat de .rl domeinextentie eigenlijk wel?
Op volgorde van hoog naar laag:quote:
Omdat mijn ouders gek zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nóg 10 dagen? Waarom zo'n lange vakantie dan?
Zombiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan beschouwen we hem als dode.
Ik. Maar dan op vakantie naar mijn zolder.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders gek zijn.Vijf weken vakantie.
! WIe doet dat nou.
Dacht het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bestaat de .rl domeinextentie eigenlijk wel?
Deze post zag ik te laat. Anders was het waar geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Omdatappel het volgende:
Vanaf deze post is Faux. slapende.
Moet ik een slaapliedje zingen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Deze post zag ik te laat. Anders was het waar geweest.
En aangezien je stats wordt jij denk dan modquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
Ik pleit trouwens nog steeds voor een piraten forum trouwens.
[ afbeelding ]
Dat is tenmisnte leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik. Maar dan op vakantie naar mijn zolder.
Jaquote:
Chloro: "Goedemiddag, kan ik wat voor jullie inschenken?"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
zulke mensen moeten een verbod op horeca
We hebben zelfs een SC.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
Ik pleit trouwens nog steeds voor een piraten forum trouwens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |