jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je doet wel aardig en alsnog geen fooi krijgen. Die mensen moeten dood.
Pink Floyd live at Japan staat hier opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
The National
The Beatles
The Doors
Zonder mij was die reeks niks geworden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou ooit vergeten, dat was 110% kwaliteit!
Fijns! Met mij gaat het meer dan goed, nog 5 dagjes vakantie te vieren, feestjes overal, lieve mensen om me heen, gezelligheid heerst, ik ben zo gelukkig, je wilt het niet weten
Ik heb er 9 die ik niet bekend ga makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Ik heb er 2Dalando.nl en een andere die ik neit bekend ga maken.
iedereen wil wel eens watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil als ik weer in NL ben een foto van jouw hofd zien ok gr xd
Ja jij als 13 jarige doet het nog met wallie kaarten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef Faux. het volgende:
Mensen die geld betalen voor een domeinnaamEckte bazen doen gewoon .co.nr of .tk
Doors, National, Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys, Radiohead, Talking Heads, Cure, Arcade Fire, De Staat, Queens of The Stone Agequote:
redtub.comquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Ja. Of mensen die aan je sloof gaan trekken als je bij een tafel bezig bent.quote:
Hooidraad, oh Hooidraad. Prrrprrr.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:
Wat? Zie ik nou al mijn favoriete fok!kers hier posten??
Heey jij rooie je zit zijn piemol guyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:
Denk inderdaad dat dat nog best te combineren valt. Redelijk flexibel toch, of heb ik het mis?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, banen zoeken bij de studie wil nog niet echt vlotten nml.
maar tis best ok hoor
Daar ben ik zeker van, jij was wel een hele fanatieke posterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonder mij was die reeks niks geworden.Im sure. Whehehe.
Aww fijnnn.Ik ben blij voor je man!!!
![]()
Ben je weer terugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hooidraad, oh Hooidraad. Prrrprrr.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doors, National, Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys, Radiohead, Talking Heads, Cure, Arcade Fire, De Staat, Queens of The Stone Age
DrooiHaad!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heey jij rooie je zit zijn piemol guy
Hehehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker van, jij was wel een hele fanatieke poster
Dankje!
Neen, gwn hier fokken tog als eckte diehard xdquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef Faux. het volgende:
Mensen die geld betalen voor een domeinnaamEckte bazen doen gewoon .co.nr of .tk
Nee hoor, ik ga alleen niet onnodig geld betalen voor domeinnamenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja jij als 13 jarige doet het nog met wallie kaarten.
Dalando.nl is troll van Zalando.nl?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Ja nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef Faux. het volgende:
Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Coone, The Pitcher, Psyko Punkz, Neilio, Da Tweekaz, B-Front, Wasted Penguinzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doors, National, Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys, Radiohead, Talking Heads, Cure, Arcade Fire, De Staat, Queens of The Stone Age
Was je vakantie zo erg als je verwacht had?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, gwn hier fokken tog als eckte diehard xd
NEE ANDERSOM IK WAS EERDER VERDOMMEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dalando.nl is troll van Zalando.nl?![]()
![]()
hihi xD
of druk met hun giraffennek naar je loensen en zwaaien en als je er dan staat en vraagt wat ze willen hebben "uuuuuuhhhhh o ja.... uuuuuuh even kijken hoor..."quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Of mensen die aan je sloof gaan trekken als je bij een tafel bezig bent.Rot op, blijf van me af.
Of mensen die heel hard gaan zwaaien als ze nog niet eens zitten en dat je dan aan tafel staat dat ze gaan vragen: "Wat hebben jullie allemaal?" JA TYFUSHOER MET JE GRAFGEZICHT KIJK DAN EERST OP DE DRANKENKAART, LIGT OP TAFEL SCHELE KOEKTEEF.
langverloren biologisch vaderpersoonquote:
O nou, potjandrie. Klaag ze aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
NEE ANDERSOM IK WAS EERDER VERDOMME
Mja, erger nog. DIE HITTE OMG HOOIDRAAD WAT EEN HEL. HET WAS ALSOF IK IN DE HEL LIEP ALLEES ZOO HEET HIERRR OMGOGMGM.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was je vakantie zo erg als je verwacht had?
Het is Faux.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef aight1 het volgende:
FAUX HET IS AL BIJNA EEN HALFUUR BEDTIJD
SLAPEN
NU
Die UI ziet eruit alsof je altijd een bril hebt gedragen maar nu niet.quote:
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb http://tub.gi.rl als domeinnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |