ja. moet jij ook leuk en aardig zijn tegen iedereen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zwaar leven hebben we, zwaar leven.
quote:
nie nu sry ben naakt ;pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wannr mag ik fotOw van jij zien? xd
Ja. Aardig en leuk, no matter what. Want als je zegt dat het kut gaat, ben je meteen een aandachtshoer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja. moet jij ook leuk en aardig zijn tegen iedereen?
Je gaat naar versio.nl, je kiest domein+hosting, betalen, klaar. lastig he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb nog geen domeinnaam voor mijn username, ik zit nu hard te twijfelen, ik wil ook zo'n bazensite.
The Nationalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
Heh ik heb zin om een stream in de lucht te gooien, maar geen idee wat ik ga draaien.
in mijn geval krijg ik dan geen fooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Aardig en leuk, no matter what. Want als je zegt dat het kut gaat, ben je meteen een aandachtshoer.
Horeca?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
in mijn geval krijg ik dan geen fooi
De straat voor je huis. Binnen de korste keren heb je 12 topics vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
Heh ik heb zin om een stream in de lucht te gooien, maar geen idee wat ik ga draaien.
*aanbidt*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
The National
The Beatles
The Doors
Of je doet wel aardig en alsnog geen fooi krijgen. Die mensen moeten dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
in mijn geval krijg ik dan geen fooi
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je gaat naar versio.nl, je kiest domein+hosting, betalen, klaar. lastig he?
Hoe kan ik die nou ooit vergeten, dat was 110% kwaliteit!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
INDERDAAD!!! WEETJE NOG DE LIEFDESREEKS? Die was lieeeeef.
Gaat wel okeEn met jou dan?
9?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet wel hoe dat moet, ik heb zelf 9 domeinnamen.
Maar dan komt er dus weer zo'n eentje bij waarvan je denkt, meh, wat ga ik hier mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |