Ben jij Marokkaans?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
FOKVRIENDJES IN DE TT. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.
Nee! Jij wel he! Vertel me hoe gaat het eraf!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans?Omdat je zei dat je Marokkaanse lippenstift had
Niet. Vervaagt vanzelf binnen een paar uur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee! Jij wel he! Vertel me hoe gaat het eraf!!!!!!!!!!!!!!!
Noteer de treinnummersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
patat friet hoe je het ook wilt noemen.
Ik haat wachten op station
Het zit er al een paar uur op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet. Vervaagt vanzelf binnen een paar uur.
Welke lippenstift is het eigenlijk? Die siwaak ofzo, soort van tak?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het zit er al een paar uur op.Heb je ook verstand van Berberse thee?
(Leuk, souveniertjes.
)
Oh sta je nog op station? Alleen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef coban het volgende:
er rijden geen treinen meerword opgehaald
Op welk station sta jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef coban het volgende:
er rijden geen treinen meerword opgehaald
Awh niet dat dalijk iemand je meeneemt zomaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
jaaa mk, ben jij berbers of marokkaans
edit: ik zei niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
jaaa mk, ben jij berbers of marokkaans
Het zit op een oranjeish aardewerkdingetje. En je moet het zo natmaken en dan met je vinger aanbrengen op je lippen. Als het Hennah is ga ik echt huilen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke lippenstift is het eigenlijk? Die siwaak ofzo, soort van tak?
Hmm wij maken altijd thee met muntbladeren + groene thee + veel suiker, weet niet of dat berberse is.
Dat ken ik niet eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het zit op een oranjeish aardewerkdingetje. En je moet het zo natmaken en dan met je vinger aanbrengen op je lippen. Als het Hennah is ga ik echt huilen.
Ik quotte je voordat je editte, maar toen ging het automatisch veranderen in je edit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef moosh11 het volgende:
[..]
niet ik editte voordat je me quote
Dan postte je niet snel genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik quotte je voordat je editte, maar toen ging het automatisch veranderen in je edit.
He verdikkie, dat is balenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik het zag. Lekker puh.
Dat zal wel een reden hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens een ontsteking. Kutleven heb je![]()
Dit is een hoax om zo aandacht te krijgen van onsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens een ontsteking. Kutleven heb je![]()
Denk je ? Dan hoop ik dat je ook een teelbalontsteking krijgtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:36 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dit is een hoax om zo aandacht te krijgen van ons
Er kwam een glimlach op mijn gezichtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga altijd stuk om dit gifje:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er kwam een glimlach op mijn gezicht [ afbeelding ]
De dagcijfersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:05 schreef coban het volgende:
No ipod
Wat was dat met nummers en autisme over me op de vorige blz?
Mij ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Ik ben boos.nederland maakt mij verkouden.
Ja best.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:13 schreef coban het volgende:
Zullen we nederland slaan?
Waar is evriebodie eigenlijk!
Goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:13 schreef coban het volgende:
Zullen we nederland slaan?
Waar is evriebodie eigenlijk!
Jij mag moosh11 hebben hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Verpestte ik jullie momentje alleen
Wat is dit, player-acties hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
Je mag plastic ook wel hebben. Ik ben op zoek naar een andere man.
Maar ik wil MarokkaanseKip niet delenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
Hoeft niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Maar ik wil MarokkaanseKip niet delen
Waaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
Ik wil niemand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Hoeft dat niet omdat jij mij niet wilt of omdat jij alleen mij wilt?
Ik ken je beter jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Ik klink als een hoer.
Jullie weten wel beter toch?
Duh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Ik klink als een hoer.
Waarom nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil niemand.Ik kan niet kiezen tussen zoveel lieve mensen.
...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Ik klink als een hoer.
Ja Turkse wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
Zijn trollenmeisjes mooi? Ik heb wel eens een troll gezien maar die zijn mannelijk en lelijk. DISCRIMINATIE IK ZEG JE.
Ik dacht dat je mij veel liever vond dan de restquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Ga je me nou dwingen te kiezen.
Turken zijn klein en lelijk en behaard en alle vrouwen hebben snor.quote:
In je dromen snotaap.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij veel liever vond dan de rest
Nee, mijn liefde is eerlijk verdeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij veel liever vond dan de rest
En ze stinken naar knoflook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Turken zijn klein en lelijk en behaard en alle vrouwen hebben snor.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, mijn liefde is eerlijk verdeeld.
Mij ook kutnederlandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Ik ben boos.nederland maakt mij verkouden.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:29 schreef coban het volgende:
[..]
Durf jij mij soms tegen te spreken?
HELEMAAL NIET.quote:
Ik pak hem al voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef coban het volgende:
Wie pakt de deegroller voor me? Iemand gaat klappen krijgen hier.
Hij heeft geen organenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET.
Had je de klein lettertjes niet gelezen? Er stond: ik kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor gebroken organen.
Maar toch heb je hem gebroken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET.
Had je de klein lettertjes niet gelezen? Er stond: ik kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor gebroken organen.
Vis een optie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Goedzo. Hup naar de keuken koken jij!
In de foetushouding liggen en veel ijs eten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:31 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Maar toch heb je hem gebroken.
Wat moet ik nu
Weltrustenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
Ja, ik moet nog groeien. Iedereen krijgt een knuffel enzo van me.
Hoef ik niet van jou, alleen van MarokkaanseKipquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
Ja, ik moet nog groeien. Iedereen krijgt een knuffel enzo van me.
Gemeenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Hoef ik niet van jou, alleen van MarokkaanseKip
Haat is niet goed moosh11quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Hoef ik niet van jou, alleen van MarokkaanseKip
Oke, zie je straks op station, gaan we chillen tot 4 uur want dan moet ik eten grquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein richting venlo. ICM 38329
okidoki ik neem wel een döner meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, zie je straks op station, gaan we chillen tot 4 uur want dan moet ik eten gr
Dan kom ik morgen middag, dan kun je écht chillenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, zie je straks op station, gaan we chillen tot 4 uur want dan moet ik eten gr
Oke mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okidoki ik neem wel een döner meer
Ja maar zonder eten he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen middag, dan kun je écht chillen
Nja ze hosselde mij maar nu dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De chick die je hosselde gister?
Haha je laat je hosselen door iemand die niet eens kan afspreken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nja ze hosselde mij maar nu dit.
Is goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke mooi.
[..]
Ja maar zonder eten he.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha je laat je hosselen door iemand die niet eens kan afspreken?
Oke hoelaat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kom wel naar Utrecht, ik mag niet betrapt worden hier met een FOK!ker. Slecht voor m'n reputatie.
Grapjas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Dimens het volgende:
Wacht wacht, FOK!kers die gaan meeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke vrijdag dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Srry.
Zo snel meet ik niet.
Welke FOK!ker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel eens een FOK!ker gemeet, was leuk.
Ik werd door haar gehosseld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dit. Mits je haar echt heb gehosseld natuurlijk.
Niets met haar gedaan, het was ook maar voor heel kort.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Was ze geefbaar? En heb je het veilig gedaan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets met haar gedaan, het was ook maar voor heel kort.
En ze is zeker knap.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Was ze geefbaar? En heb je het veilig gedaan?
Ik heb haar meerdere keren gezien en ben wel van plan haar vaker te zien.quote:
Oke okequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb haar meerdere keren gezien en ben wel van plan haar vaker te zien.
Alleen is het lastig om elkaar te kunnen zien, ze wilt hier naartoe maar reizen is lastig voor haar.
Hoe kan je een kater hebben dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:56 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een katerEn dat terwijl ik gister een detox dag had
Vanavond maar eens geen alcohol drinken en niet blowen.
En lekker vroeg naar bed
Door toch te drinkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kan je een kater hebben dan?
Ach ja. Het was ontzettend gezelligquote:
Ow niks aan het handje tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ach ja. Het was ontzettend gezelligDus het was het waard
Klopt! *Neemt nog een slokje koffie*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow niks aan het handje toch
Ik meen dat water drinken helpt trouwens.
Ik wel je wel ergens mee helpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef MissVanity het volgende:
Oh! Misschien straks. Ik voel me sowieso al beter nu
Jij wil me vast en zeker wel ergens mee helpen toch?
Je hebt het topic al gevondenquote:
Ja, ik heb je history bekekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt het topic al gevonden
hallonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede morgen!
Kan je het niet gewoon weghalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Jullie willen het natuurlijk erg graag weten, de rode lippenstift is er zo goed als af.
OHJA DAT IS EEN GOED IDEE, DAAR HAD IK NOG NIET AAN GEDACHT. DANKEJWEL!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon weghalen?
Het topic is "overgenomen" door mensen die Fokvriendjes uit de TT halen. Waar moet het heen met deze wereld?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
Rode lippenstift? Ik heb zeker weer een hoop gemist vannacht
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb marokaanse natuurlijke, rode lippenstift op m'n lippen. Die er dus niet af gaat. Niet met water, niet met make-up remover, niet met nagellakremover. Hoelang zou dat blijven zitten?FML.
Wel lezen he menneke! Het is er zo goed als af.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Haal het weg met een schuursponsje
We moeten zorgen dat we de lapo krijgen! Fokvriendjes moet weer in de tt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het topic is "overgenomen" door mensen die Fokvriendjes uit de TT halen. Waar moet het heen met deze wereld?
Speciaal voor mn BFF:
[..]
In tegenstelling tot andere hebben wij zo af en toe nog wel een leven naast FOK!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We moeten zorgen dat we de lapo krijgen! Fokvriendjes moet weer in de tt!
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere hebben wij zo af en toe nog wel een leven naast FOK!
Maandag heb ik weer een levenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef MissVanity het volgende:
Een leven hebben betekent denk ik zoiets al: werken, vrienden hebben, wel eens buiten komen. (Die laatste is voor vele FOK!kers natuurlijk te eng)
F5quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Goed, Plastic_Zak. Prima als jij de lapo wilt. Ik ga deze strijd niet aan, want ik ga hem wss toch niet winnen, aangezien ik niet van plan was nog zoveel pagina's op F5 te raggen.Zet alleen Fokvriendjes! weer terug in de TT.
Dus de kusjes van gisterenavond hebben toch goed geholpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Jullie willen het natuurlijk erg graag weten, de rode lippenstift is er zo goed als af.
Hihihihi. Shhhh!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus de kusjes van gisterenavond hebben toch goed geholpen![]()
*kijkt in de spiegel, verrek nu heb ik rode lippen*
Jaloers?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef MissVanity het volgende:
Muhahaha en hitme sitting in a tree...
Met zijn 3en in een boom is niet ideaal dus neequote:
The Sounds is wel gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
MV, je mag best in onze boom als je wilt hoor........................................![]()
![]()
Gezellig liedje wel!
Als whihihimuahaha het goed vindt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
The Sounds is wel gaafIk heb ze een keer live gezien.
Dat liedje is een van de minste
Mag ik echt bij jullie in de boomWat leuk
Welke man wil geen 2 chickies in een boom hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als whihihimuahaha het goed vindt!
Tuurlijkquote:
Geen probleem hoor, gewoon de bijrijder stoel shotgunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als ik. In welk voertuig dan ook. Als er maar een mogelijkheid is om bij het raam te zitten. In de toekomst. Bij het raam mag.
Ik ben niet zo het type bijrijder. Ik ben meer het type zelfrijder.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, gewoon de bijrijder stoel shotgunnen
Aan het gangpad zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Ow zo, prima jij bij het raam, ik ernaast en daarnaast MV
ik word bang...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Aan het gangpad zittenIk wil ook bij het raam!
Dat wordt vechten
Terecht. Hitme en ik zijn gevaarlijke damesquote:
GELOOF IK, jullie kunnen toch wel "niet gevaarlijke"dames zijn bij mij in de buurt???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Terecht. Hitme en ik zijn gevaarlijke dames
Als je lief bent welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:36 schreef speedking het volgende:
[..]
GELOOF IK, jullie kunnen toch wel "niet gevaarlijke"dames zijn bij mij in de buurt???
Dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Nou Ik charter wel zelf een vliegtuig dan kunnen jullie allebei bij het raam zitten
Neuh feitelijk niet. Mythbusters heeft dat wel bewezenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ahhh joh, zo moeilijk kan dat niet zijn, vliegen.
Nee, blijf jij maar van de knuppel afquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef MissVanity het volgende:
Zal ik vliegenAutorijden kan ik ook al zo goed!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, blijf jij maar van de knuppel af
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Hoevaak heb je gereden? Eén keer?![]()
![]()
![]()
hha te makkelijk
Laat mij nou maar vliegen, op cruise hoogte gaat de auto piloot aan zodat we kunnen rollebollen
Ow typte ik dat hardop
Haha herkenbaar. Ik fiets 1x per jaar, gewoon om te laten zien dat ik een fiets bezitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.![]()
En ik ben een luie donder. Ik doe aaaaaaaaalles met de auto. Kippenstukjes enzo.
ik heb alleen een fiets,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.![]()
En ik ben een luie donder. Ik doe aaaaaaaaalles met de auto. Kippenstukjes enzo.
Hahaha, ik fiets alleen als ik drink en ik drink maar zelde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik fiets 1x per jaar, gewoon om te laten zien dat ik een fiets bezit
ik, wa theb je eraan als ze in een boom zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Welke man wil geen 2 chickies in een boom hebben
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:23 schreef speedking het volgende:
[..]
ik, wa theb je eraan als ze in een boom zitten
Scooter rijden ging niet veel beterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef muhahaha het volgende:
Ogen dicht op de snelweg omdat je 140 gaat? Nee, blijf jij maar fietsen
fietsen gevaarlijk.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Scooter rijden ging niet veel beter
Heb een paar weken mank gelopen nadat ik werd aangereden
Dus ik houd het maar bij fietsen inderdaad(Ook redelijk gevaarlijk maar niemand kan me het verbieden
)
Speedking gaat op berenjacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef speedking het volgende:
mischien moet je dan thuis blijven zitten
jehebt me bang gemaakt...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef MissVanity het volgende:
Is zo saaiGelukkig ben ik alleen maar een gevaar voor anderen
Heb ik zelf dus geen last van
Het is een gavequote:
Dat is gemeenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef speedking het volgende:
[..]
je hebt zeker veel vrienden,met jou gave!
Jaquote:
yes dankje!eindelijk 1 vriendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaTuurlijk. Iedereen mag mijn vriendje of vriendinnetje zijn
Ik ben diep van binnen best wel lief hoor.
Wat is gelukt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het is gelukt whihihimuahahahah!
Hahaha. Lul niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is gelukt?
Trouwens volgens mij heb ik je gezien in Eindhoven, je stond met iemand anders bij zo een bord te kijken en ik durfde je niet aan te spreken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |