Ben jij Marokkaans?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
FOKVRIENDJES IN DE TT. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.
Nee! Jij wel he! Vertel me hoe gaat het eraf!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans?Omdat je zei dat je Marokkaanse lippenstift had
Niet. Vervaagt vanzelf binnen een paar uur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee! Jij wel he! Vertel me hoe gaat het eraf!!!!!!!!!!!!!!!
Noteer de treinnummersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
patat friet hoe je het ook wilt noemen.
Ik haat wachten op station
Het zit er al een paar uur op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet. Vervaagt vanzelf binnen een paar uur.
Welke lippenstift is het eigenlijk? Die siwaak ofzo, soort van tak?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het zit er al een paar uur op.Heb je ook verstand van Berberse thee?
(Leuk, souveniertjes.
)
Oh sta je nog op station? Alleen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef coban het volgende:
er rijden geen treinen meerword opgehaald
Op welk station sta jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef coban het volgende:
er rijden geen treinen meerword opgehaald
Awh niet dat dalijk iemand je meeneemt zomaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
jaaa mk, ben jij berbers of marokkaans
edit: ik zei niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
jaaa mk, ben jij berbers of marokkaans
Het zit op een oranjeish aardewerkdingetje. En je moet het zo natmaken en dan met je vinger aanbrengen op je lippen. Als het Hennah is ga ik echt huilen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke lippenstift is het eigenlijk? Die siwaak ofzo, soort van tak?
Hmm wij maken altijd thee met muntbladeren + groene thee + veel suiker, weet niet of dat berberse is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |