cjp hoef je niet te laten zien als je een cjp-ticket hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef skit het volgende:
Ik heb een cjp ticket maar kan mijn cjp pas niet meer vinden is het erg als ik cjp pas van iemand anders leen?
De mijne is ondertussen zelfs verlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef skit het volgende:
Ik heb een cjp ticket maar kan mijn cjp pas niet meer vinden is het erg als ik cjp pas van iemand anders leen?
bh gaat dan toch uit dus boeiuhhhhquote:
Even wachten tot de MDMA uitgewerkt isquote:
Haha awhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gaspanic het volgende:
Man, ik moet nog anderhalve dag werken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
bh gaat dan toch uit dus boeiuhhhh
Het past overigens bíjna. Paar dingetjes nog in m'n tenthoes gooien en bingo
Iets voor 10 thuis weg maar moet morgenvroeg nog wat dingen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe vroeg was je van plan morgen te vertrekken?
Dingen doen moet ik ook nog, misschien een extra paar schoenen scoren. En ik vertrek "pas" om half 12, scheelt dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Iets voor 10 thuis weg maar moet morgenvroeg nog wat dingen doen.
Dingen doen is ook op m'n gemakje wakker worden, douchen, ontbijten hoor! Maar ook nog wat spullen bij elkaar rapen en auto laden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dingen doen moet ik ook nog, misschien een extra paar schoenen scoren. En ik vertrek "pas" om half 12, scheelt dus
Succes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Dingen doen is ook op m'n gemakje wakker worden, douchen, ontbijten hoor! Maar ook nog wat spullen bij elkaar rapen en auto laden.
Ga dus nu slapen!!! Tot morgen allemaal
Same here... ik moet 16 kilo meesjouwen.... dat is ex tent want die staat al op camping 3. Nadeel is dat ik die op de terugweg moet meesjouwen naar de parkeerplaats.... voordeel is dat ik word opgehaald door een vriend. Daarna moet ik zelf nog naar huis fietsen met mijn gare lijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
jeuzus ik word niet vrolijk van dat gewichtgelukkig is de helft eten/drinken en gaat dat toch op
Haha tot misschien morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
Ik zal hem signeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
ja ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
en vergeet niet de blikjes grolsch naar binnen te gooien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Bakakame het volgende:
Wat is het bord nou? Ik heb het gemist
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voorkant:
(* vul hier uw naam in en breng mij bier.)
achterkant:
Ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik baal wel dat jij Grace's aanhang bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |