Gerookte zalmquote:
nee, stagnatie's, net alle andere nachten deze weekquote:
gerookte makreelquote:
Wat doe je nu eigenlijk precies. Weet dat je nu bij wegwerkzaamheden bent maar verderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, stagnatie's, net alle andere nachten deze week![]()
Beetje elektricien alleen in het groot?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:19 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, is vrij breed, ik zit in de infra bizz, onderhoud en aanleg van openbare verlichting, dus de lantaarnpaal voor je deur, maar ook dripborden boven de snelweg, VRI's, die 'u rijdt xx km' bordjes', alles waar een lampie in zit zeg maar.. nu sta ik op de A27 en zijn we tunnelverlichting aan het vernieuwen.
vonkenboer, monteur, mc gyver, maar officieel ben ik hoogwerkerchauffeur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje elektricien alleen in het groot?.. Wel interessant
.
Toch weer enigszins de hoogte in dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vonkenboer, monteur, mc gyver, maar officieel ben ik hoogwerkerchauffeur.
Zou wel wat voor mij zijn, nachtelijk werkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef Sounddragon het volgende:
Voorlopig lopen we vast omdat we een sleutel niet hebben, en de ov niet uit kunnen schakelen, dus we gaan effetanken bij de pomp, en dan richting de zaak en naar huis
Is dat op de A27 ter hoogte van de A12?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
Best een groot projekt, verbreding en aanleg van spitsstroken en wisselstroken e.d. 12 rijstroken in 4 baanvakken over 12 km geloof ik.
jepquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat op de A27 ter hoogte van de A12?
welterustenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef Sounddragon het volgende:
Meestal werk ik daytime hoor, maar nu effe 2 weken in de nacht
zo.. Koffie
ja ik mag s nachts slapen..quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:24 schreef lipje het volgende:
[..]
welterusten
voor de anderen:
Goedemorgen
ineens weet je het; je wordt matrassentester bij Beter Bedquote:
ja, is mooi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ff de auto poetsen, ik las in het autowastopic dat scotchbrite de beste poetslappen zijn?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow mijn dagelijkse post er bijna bij in geschotenGoedemiddag
![]()
ja, is mooi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ff de auto poetsen, ik las in het autowastopic dat scotchbrite de beste poetslappen zijn?
Een haakse slijper met een afbraamschijf er op werkt ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zal jouw haakse slijper eens afbramenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een haakse slijper met een afbraamschijf er op werkt ook.
al aan de arbeit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |