twitter:3VOOR12 twitterde op donderdag 18-08-2011 om 20:57:27'2 doden en 40tal gewonden' volgens Persconferentie #pukkelpop reageer retweet
10 puntenquote:
ik heb een paar jaar bij/met zo'n mormel gewerktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:27 schreef cofi het volgende:
[..]
Idd, 650Totaal geen verstand van, at random pic
![]()
de kraan kan zichzelf opbouwen en afbreken, alleen voor jib opbouwen is een hulpkraan nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:40 schreef cofi het volgende:
Dus stiekem vraag ik me af hoe ze dat doen![]()
laatst bij een Spierings staan kijken hoe ze hem invouwden, ook gaaf te zienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de kraan kan zichzelf opbouwen en afbreken, alleen voor jib opbouwen is een hulpkraan nodig.
Ah IJmuidenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
10 punten
[..]
ik heb een paar jaar bij/met zo'n mormel gewerkt
[ afbeelding ] 2 voor de prijs van 1![]()
Hijsje weegt 575 ton.
goed gezienquote:
Daar ben ik echt veel te vaak geweest voor m'n werk, wat een takkebende daar zegquote:
inventief!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
Bwehehe:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttingzaagfiets_.html
50 liter water per vierkante meter gevallen in een half uur tijd daar bij jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier is het nu even rustig, maar het heeft al een aantal keer flink geonweerd en geregend met pauzes tussendoor. Ik zit best dichtbij pukkelpop trouwens.
nee, die staalboerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar ben ik echt veel te vaak geweest voor m'n werk, wat een takkebende daar zeg![]()
Als we het over tata hebben tenminste
nice!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
Hier heb je tevens je lijkwagen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1660341/c43a38ed/lijkwagen.html
Toen ik dat postte was vanuit mijn raam de straat niet eens meer zichtbaar vanwege het water dat er op stondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
50 liter water per vierkante meter gevallen in een half uur tijd daar bij jou.
Da's ehh... best wel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |