abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:11:44 #201
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101101748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Sorbootje het volgende:
Bar, heb ongeveer heel zeeland gehad, behalve jouw kant vd tunnel.
Tssss -O-

Simmu altijd leuk weer een sticker te mogen plakken :D
Nathan *O* stoer hoor ^O^
Reilan spannend de vakantie plannen, ben benieuwd hoe het dan gegaan is enzo ;)
Wij willen volgend jaar als het even kan naar Italie, hoe en wat is nog beetje onduidelijk, ligt er beetje aan hoe "druk"of hoe "rustig"het volgend jaar word.

Gebaren en Roy werken wel *O* We gaan er ook mee door, ben ook benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen in Gent hierover.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:07:45 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101117062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:

Gebaren en Roy werken wel *O* We gaan er ook mee door, ben ook benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen in Gent hierover.
*O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:53:49 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101117569
Bar wat fijn dat de gebaren werken!

Ik zal vandaag nog harder mn best doen om een filmpje te maken, volgens de definitie van Freecell loopt Nathan, dat moet natuurlijk wel geshowd worden :+

Plums, ik wil hem best vertellen dat hij dat aan jouw zoon moet leren, maar volgens mij gaat ieder kind op zn eigen tijd een bepaalde ontwikkeling in, jouw zoon zegt ongetwijfeld veel meer woordjes dan Nathan (die gisteren een 4de aan zn vocabulair heeft toegevoegd :@ ).
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:03:59 #204
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101117700
Oscar, gefeliciteerd met je verjaardag!!! BE en Stinkie, jullie ook gefeliciteerd!!
pi_101117824
Fijn Bar!

Oscar van harte! *O*

Ik ga zo met dreumes en peuter naar de dierentuin, lekker met z'n drietjes, ben benieuwd!
pi_101117974
Oh jee, ik heb echt een boel verjaardagen gemist... Alle mama's, papa's, dreumessen en peuters van harte! *O*

En dan allemaal kleine donders die zijn gaan lopen! *O* Supergoed!!! *O*

En een :* voor alle kwakkeltjes en kindjes die veulst te vroeg of vaak wakker worden. Sterkte ermee...

Hier weinig te melden... mijn kleine is een boef met karakter aan het worden. Alles is MIJ!!!! de laatste dagen maar ze is ook superlief, wil het liefste met izjn drietjes knuffelen als ze naar bed moet. O+ En ze doet nu verwoedde pogingen om te springen, maar komt nog niet met der pootjes gelijk van de grond :+

Bijna vakantie!!! *O*
pi_101119332
Oscar is het heus waar..... vandaag 2 jaar!!!! wat vliegt de tijd toch voorbij!
Be,Stinkie & Grote broer Sasha van harte met jullie zoontje en broertje :* O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:33:32 #208
259886 pessie
pi_101119497
Weer een verjaardag? Gefeliciteerd! Wat moet dat een drukke boel zijn geweest op het forum 2 jaar geleden.

Lijnloos, van 4.45 tot 6.15 inderdaad. Daarna bij ons in bed wel weer tot 8 gelukkig.
pi_101119883
BE gefeliciteerd met Oscar *O* O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:03:26 #210
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_101120318
Oscar van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_101120356
gefeliciteerd oscar *O*
vergeet niet je papa en mama en broertje te knuffelen! die ook gefeliciteerd *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:17:03 #212
259886 pessie
pi_101120712
Het bewijs is in het filmpje :D

pi_101120897
BE, gefeliciteerd met Oscar!! En volgens mij heb ik nog veel meer verjaardagen gemist, dus bij deze: alsnog gefeliciteerd!!

Verder ook weer nieuwe dreumessen: welkom!!

Hier weer terug van een wat aparte vakantie, die onderbroken werd doordat Daan ziek was (snotneus en overgeven) waarna hij ook ineens niet meer kon staan op zijn linkerbeen en maar bleef huilen 'pijn pijn, auw auw' dus in het Juliana Kinderziekenhuis helemaal onderzocht, echo's van zijn benen en foto's genomen maar alles zag er goed uit. Uiteindelijk was de conclusie waarschijnlijk spier verrekt oid en gelukkig ging het de dagen daarna snel beter en liep hij na 3 dagen weer als vanouds te rennen. Na een kleine week dus weer terug naar de boot en nog heerlijk 10 dagen genoten met mooi weer.

Vandaag is Daan alweer 1,5jaar en mochten we op controle op het CB. Alles was keurig, hij deed netjes de 'testjes' (bal gooien, torentje bouwen van blokken) en zijn curves zijn netjes volgens zijn lijntje. Gewicht vlakt iets af (nu 12,5 kg) en lengte blijft op -1 en is nu 80,5 cm. Hoofdomtrek hebben ze niet gedaan, maar dat zal wel niet meer hoeven?

Verder kletst Daan de oren van onze kop, ging van de week even een lijstje maken en we komen al aan ruim 50 woorden :o

Hij doet het gewoon super dus hier een trotste mama update :Y
pi_101120945
Wow, wat goed Pessie!! Wat loopt hij al netjes!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:32:46 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101121244
vThomas, Evi en Oscar: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! *O* *O* *O* Hebben jullie fijne feestjes (gehad)?

Ik ben ook heel benieuwd naar de kadootjes die jullie gehad hebben; en welke er een groooot succes zijn!

Roy communiceert met gebaren! *O*

Ravi & Selene hebben een sticker! *O*

Nathan loopt! Woohoo! *O* *O* *O* Succes met erachteraan rennen pessie. :D

Daan is terug van vakantie! *O*
Wat zullen jullie geschrokken zijn toen hij niet meer kon lopen zeg! Brr! Gelukkig was er 'niks' aan de hand!

Wij zijn even tussentijds gaan wegen vandaag. Emma weegt nu 8550 gram en is 75 centimeter lang. Ze is prima gegroeid dus! *O*

Plaatjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Keshet op 24-08-2011 11:39:13 ]
A grand adventure has begun.
pi_101121391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
Het bewijs is in het filmpje :D

daar is maar 1 antwoord op mogelijk O-)
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_101121460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef Keshet het volgende:
vThomas, Evi en Oscar: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! *O* *O* *O* Hebben jullie fijne feestjes (gehad)?

Ik ben ook heel benieuwd naar de kadootjes die jullie gehad hebben; en welke er een groooot succes zijn!

Roy communiceert met gebaren! *O*

Ravi & Selene hebben een sticker! *O*

Nathan loopt! Woohoo! *O* *O* *O* Succes met erachteraan rennen pessie. :D

Daan is terug van vakantie! *O*
Wat zullen jullie geschrokken zijn toen hij niet meer kon lopen zeg! Brr! Gelukkig was er 'niks' aan de hand!

Wij zijn even tussentijds gaan wegen vandaag. Emma weegt nu 8550 gram en is 75 centimeter lang. Ze is prima gegroeid dus! *O*
Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshet :Y)

Nu van mij nog een jompel voor Emma erbij *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:41:31 #218
259886 pessie
pi_101121522
Emma wat een mooie lijn maak je! *O*

Happy, wat fijn dat het nu weer goed gaat.

En dank O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:41:49 #219
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101121539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshet :Y)

Nu van mij nog een jompel voor Emma erbij *O*
Copycat. }:| :+

Waar blijft de Hannah *O* update? ;)
A grand adventure has begun.
pi_101122523
Hehe, Hannah is uit logeren bij opa&oma die haar helemaal kapot verwennen :P Dus ik heb de kans benut om de babykamer te schilderen.

Tja, ik heb verder geen nieuws te vermelden. De nachten gaan wisselend, maar verder heb ik een heerlijk meisje. Ik sta elke dag versteld van de dingen die ze kan en snapt en uitkraamt. Donderdag gaat ze echt 'over' naar de dreumesgroep van het KDV dus dat is wel weer een flinke stap. Denk dat ze nog vermoeider is dan normaal wanneer we haar ophalen 's middags.
pi_101122622
Wow, wat is Emma goed aan het groeien zeg! Niks mis mee dacht ik zo! (volgens mij scheelde MInke in gewicht/lengte echt niet zoveel hoor als ik uitga van ongecorrigeerde leeftijd)
*O*

Nathan, wat goed joh! *O*

Jeetje Happy, ik had wel meegekregen dat jullie de vakantie moesten onderbreken omdat Daan zo ziek was, maar wat eng van zijn beentje?! Fijn dat het weer helemaal goed is gekomen en jullie toch nog een vakantie hebben kunnen genieten! En mooie statistieken weer hoor! Wat veel woordjes kan hij al! :o
pi_101123322
Wooo Emma! Mooie curves! *O*

Aw Daan, stom been! Maar wel mooie stats, Zoë mag dinsdag weer naar het CB, dat wordt niets met die bal gooien, die komt ze gewoon brengen en wow! 50 woordjes, wat veel!

Ik weet dat je niet mag vergelijken maar ze zijn precies even oud dus onwillekeurig doe ik dat toch. :')
pi_101124970
Ja, was inderdaad wel even schrikken met dat been. Eerst deed hij het maar af en toe en hij was ons die periode echt aan het testen met van alles dus we dachten nog eventjes dat hij ons in de maling aan het nemen was :@ maar de volgende dag kon hij er echt niet meer op staan. En we zaten in de wachtkamer van de HA te wachten met een vrouw van in de 80 jaar die vertelde over haar enige kleinzoon die is overleden aan kanker in zijn been en dat ook niemand iets kon vinden en toen was het te laat :'( zo'n verhaal wil je echt niet horen op dat moment, maar ik wist wel dat ik me niet zou laten wegsturen met 'kijk maar even aan' of 'gaat vanzelf wel weer over', maar de HA stuurde ons gelukkig ook gelijk door naar de KA.

En 50 woordjes is inderdaad best veel, hij gaat echt super en probeert alles na te zeggen en hij onthoudt echt goed. Ik sta versteld! Hij stopt zijn energie niet in groeien zullen we maar zeggen :')

En Spewey, ja vergelijken doe je toch snel hè, heb ik ook qua lengte en gewicht maar echt, ieder kindje is anders. Ik probeer dat ook maar los te laten, maar wel begrijpelijk.
pi_101124997
Emma ook mooie curves zeg, je kunt ook wel 'ongecorrigeerd' verder, want als ze zo doorgaat zit ze volgende keer gewoon netjes binnen de gemiddelde lijntjes.
pi_101125286
Wat goed zeg Pessie, Nathan die loopt *O* *O* hier nog niet hoor.. sinds de vakantie stapt ze aan de hand :)

We zijn weer terug van vakantie uit Frankrijk. Hoop dat ik hier weer een beetje de boel kan bijhouden :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:33:02 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101125291
Dag allemaal! Tot in het volgende topic!

pi_101125417
Brighteyes, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, wat een ondeugend koppie :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:38:04 #228
259886 pessie
pi_101125510
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?

Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.

Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!
pi_101125895
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?

Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.

Het was heerlijk, onze vakantie voor het eerst met z'n drietjes. Was blij dat we een auto met airco hadden want het was op een gegeven moment gewoon 36 graden. We hebben toch maar in de nacht gereden. Femke heeft de hele nacht geslapen. Ik ben nu nog wat duf :O maar heb alweer afgesproken om met vrienden even naar Noorderzon te gaan zo :D We hadden een huisje bij een camping in Zuid-Frankrijk en daar ging ze in een opblaasbadje elke dag lekker in haar blootje in. Ze heeft voor het eerst frietjes gegeten en een raket en heel veel toetjes :Y) Ze herkent zichzelf inmiddels in de spiegel en zit gekke bekken te trekken :+ Bij mijn vader in Frankrijk hebben we ons heerlijk laten verwennen, lekker niet hoeven koken en lekker rustig.. maandag hoef ik pas weer te beginnen.
pi_101126427
Mochten jullie mij missen :') mijn telefoon is stuk, dus kan niet meer internetten. ;( Ciao!
pi_101126529
Dit heb je per postduif gestuurd? :P Maar gecondoleerd!

BE en Duchess, van harte met jullie kinders. Ik herinner me dat ik zoooo nieuwsgierig was, maar dat fok hartstikke down was. Dat dat alweer twee jaar geleden is! *O* *O* *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:24:51 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101127306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:

Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij! :Y
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:28:37 #233
259886 pessie
pi_101131865
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij! :Y
En terecht!

Mijn mannetje is echt de hele dag aan het los lopen. Alsof hij aan het oefenen is. O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:42:25 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101134647
Oscar, van harte gefeliciteerd! *O*

Ooh, kijk Nathan gaan! *O*

Emma, wat ga je goed zeg! ^O^

Oei happy, dat is wel schrikken! Gelukkig dat er uiteindelijk niks (ergs) aan de hand bleek te zijn. Verder klinkt het als een heerlijke vakantie.

Morretje heeft ook al zo'n heerlijke vakantie gehad O+

Wij hebben het nog tegoed! *O*
pi_101135042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef pessie het volgende:
Bar wat fijn dat de gebaren werken!

Ik zal vandaag nog harder mn best doen om een filmpje te maken, volgens de definitie van Freecell loopt Nathan, dat moet natuurlijk wel geshowd worden :+

Plums, ik wil hem best vertellen dat hij dat aan jouw zoon moet leren, maar volgens mij gaat ieder kind op zn eigen tijd een bepaalde ontwikkeling in, jouw zoon zegt ongetwijfeld veel meer woordjes dan Nathan (die gisteren een 4de aan zn vocabulair heeft toegevoegd :@ ).
_O- Hij zegt nog geen woord :')! (geen echte althans, hij gebruikt natuurlijk wel specifieke klanken voor bepaalde dingen)
nee gelijk heb je hoor, weet ik ook wel :D Maar ik kan gewoon niet wachten tot ie gaat staan en lopen :@

En hier nu toch last van de 14mnd prik, 39.2 en hangerig. Ach ja, hoort erbij, komt wel goed, etc . Oefenen met staan zit er nu dus ook niet in. Hij liep wel een vrij lang stuk achter zn loopding.

En weer een jarige, gefeliciteerd Oscar *O*

Emma die goed groeit *O*
I'm not a sinner.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:31:13 #236
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101138652
Wauw emma wat een mooie lijn!

En Pessie.... Wat loopt hij goed zeg!!!! Volgens mij is hij een dag of 2 ouder dan Oona... Die stapt sinds een week of 2 aan de hand mee... Dit is nog echt een ver van haar bed show... Wat goed zeg!

Oscar gefeliciteerd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:36:29 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101138864
Potverdrie, is Harry net gestoken door een wesp :{
Hij stond opeens te wapperen met zijn arm en te jengelen alsof hij ergens tussen zat. HIng er een wesp aan. Angel verwijderd, keurig de boel uitgezogen (kind heeft nu wel een zuigplek op zijn arm :') ) et voila. Hij wilde niet laten koelen maar het ziet er nu uit als een klein muggebultje dus het zal wel goed zijn...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:42:34 #238
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101139085
Ai getverdemme Asyniur!! Hopelijk heeft hij er niet te veel last van!!

Hier ligt er eentje de dag door te nemen...
Hoor een hoop slaapdronken gebabbel via de babyfoon...
Altijd leuk :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101139208
Oscar en BE, van harte!

Wat goed Pessie. Hier wil Yaro ineens heel de dag aan de hand lopen, terwijl hij tot gisteren met lopen zich het liefst nog op de knieën wilde laten zakken omdat dat sneller ging. Ook staat hij steeds vaker en langer los vandaag.

Emma goed gegroeid.

Plums, zielig koorts, hopelijk heeft hij er niet te veel last van.

Asyniur, gat een wespen steek. Goed gehandeld, klinkt goed dat het er nu uitziet als een klein muggebultje,

Ik ben gesloopt vandaag. Het is mijn vrije dag, super natuurlijk heel de dag met mijn kleine man bezig zijn. Maar ik heb een hele pijnlijke schouder. Moet er morgen mee naar de fysio. Maar als Yaro dan zo druk is met klimmen, klauteren en draaien merk ik dat wel aan het einde van de dag.
Mijn man heeft hem dan ook overgenomen toen hij om 18.00 uur thuis was en hem lekker gebadderd en naar bed gebracht. Meestal doen we dat samen, maar dat ging hem echt niet worden.

Ik had trouwens het idee dat Yaro wat warm was vandaag (doorkomende kiezen waarschijnlijk). Maar temperatuur meten ging echt niet. Steeds als ik in de buurt kwam ging hij zo hard lachen en wiebelen dat ik en mee moest lachen en het dus niet lukte. Hij lijkt er geen last van te hebben, dus heb het maar gelaten. Maar is dit herkenbaar, dat het meten gewoon niet meer gaat omdat ze ook niet stil liggen?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:29:02 #240
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101143970
Jarigen van harte gefeliciteerd!!! *O*

Ik krijg het hier echt niet meer bijgelezen dus ik ga heel af en toe reageren :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101144090
keshet!

wil je zulke ***belangrijke*** dingen svp niet meer in zo'n lange post wegmoffelen! tsktsktsk :N ;) :P

wat gaat ze toch lekker en wat zul jij daar blij mee zijn :*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:15:03 #242
259886 pessie
pi_101161073
Goedemorgen iedereen!

Asy wat naar een wespensteek ;(

As, jammer dat je zo last van je schouder hebt.

Wat grappig dat er weer zoveel kindjes aan handen lopen! Zo begon Nathan ook 2 maanden geleden. Nathan is gewoon aan de vroege kant met zelfstandig lopen, maar manlief was ook vroeg en Nathan lijkt enorm op hem.

Ik wil ook de duplo brandweerkazerne :Y O-)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:42:55 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101161674
Wanneer ben jij dan jarig, Pessie? :+

Ik kwam even een paar jarigen feliciteren.. Lieve, lieve kindjes, van harte, net als jullie mama's *O* Heel veel plezier vandaag (of gisteren) en ehm, nouja, gewoon :* *O*
3!
pi_101162352
Dag lieve allemaal, wij zwaaien hier af, tot in het volgende topic :W

Van net geboren:

naar 1 jaar, een dreumesje:

naar 2 jaar, echt twee, een hele peuter al en stiekem eigenlijk al lang geen dreumes meer. Ze was er echt aan toe twee te zijn, en wij met haar. Onze lieve kleine wordt groot.

:)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:14:40 #245
259886 pessie
pi_101162408
Gefeliciteerd grote meid van Mignonne *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:16:42 #246
353071 kitty_hello
pi_101162466
Gefeliciteerd met je grote meid Mignonne! *O* O+ Wat een beauty O+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:17:59 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101162506
asy, wat naar een wespensteek. Wel goed dat je weet wat je moet doen ermee. Ik ben zo bang voor wespen. ieks!

mignonne, gefeliciteerd! *O* *O*

kitty_hello, weer een nwe nick? Hoezo?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101162594
gefeliciteerd mignonne *O* *O* *O*
tot ziens bij de peutertjes :)
pi_101162803
Psstt Keshet, jullie meisje heeft Mette echt volledig ingehaald met haar groeicurve :D (Mette zit tegen de onderste lijn aan) *O*

En dan afscheid nemen van je grootste Mignonne :o O+ Een echte peuter!!! Gefeliciteerd met haar 2de verjaardag *O*
Het is een hele mooie dag vandaag, de enigste deze week volgens mij, speciaal als cadeautje voor jullie meisje :* Geniet!! en maak er een mooie dag van!!
Ik zag op FB een super te gek gaaf keukentje, Mette was helemaal 'ooooooooooooo' en zei 'hoewa' toen ze de slingers zag :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:37:18 #250
353071 kitty_hello
pi_101162971
Davinia: Ik was mijn wachtwoord kwijt van die andere en ik wil iets minder herkenbaar zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')