Tssssquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Sorbootje het volgende:
Bar, heb ongeveer heel zeeland gehad, behalve jouw kant vd tunnel.

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
Gebaren en Roy werken welWe gaan er ook mee door, ben ook benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen in Gent hierover.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Keshet op 24-08-2011 11:39:13 ]A grand adventure has begun.

daar is maar 1 antwoord op mogelijkquote:

Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef Keshet het volgende:
vThomas, Evi en Oscar: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!![]()
![]()
Hebben jullie fijne feestjes (gehad)?
Ik ben ook heel benieuwd naar de kadootjes die jullie gehad hebben; en welke er een groooot succes zijn!
Roy communiceert met gebaren!
Ravi & Selene hebben een sticker!
Nathan loopt! Woohoo!![]()
![]()
Succes met erachteraan rennen pessie.
Daan is terug van vakantie!
Wat zullen jullie geschrokken zijn toen hij niet meer kon lopen zeg! Brr! Gelukkig was er 'niks' aan de hand!
Wij zijn even tussentijds gaan wegen vandaag. Emma weegt nu 8550 gram en is 75 centimeter lang. Ze is prima gegroeid dus!

Copycat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshet![]()
Nu van mij nog een jompel voor Emma erbij

Het was heerlijk, onze vakantie voor het eerst met z'n drietjes. Was blij dat we een auto met airco hadden want het was op een gegeven moment gewoon 36 graden. We hebben toch maar in de nacht gereden. Femke heeft de hele nacht geslapen. Ik ben nu nog wat dufquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?
Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.
Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!

Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!

En terecht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij!

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef pessie het volgende:
Bar wat fijn dat de gebaren werken!
Ik zal vandaag nog harder mn best doen om een filmpje te maken, volgens de definitie van Freecell loopt Nathan, dat moet natuurlijk wel geshowd worden![]()
Plums, ik wil hem best vertellen dat hij dat aan jouw zoon moet leren, maar volgens mij gaat ieder kind op zn eigen tijd een bepaalde ontwikkeling in, jouw zoon zegt ongetwijfeld veel meer woordjes dan Nathan (die gisteren een 4de aan zn vocabulair heeft toegevoegd).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |