quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Nou jaaaa, gewoon Emma's woordje niet raden! Tssssk!
Het betekent 'Gezondheid!'
ik heb me hoofd erover gebroken toenstraksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Aviva noemt het 'tontheid'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Handjes vastpakken en zeggen dat het niet mag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef Spewey het volgende:
Ik ben voor, ik zorg voor oordopjes (Zoë kan het echt hard en héél erg schril.)
Zou alleen willen dat ze zich niet zo overstuur maakt dat ze er gewoon van moet overgeven.
Wat ook de bom hier is, is op je mama aflopen en in 't gezicht te meppen als het liedje wat gezongen wordt je niet aanstaat (in de maneschijn). Vraag me toch af hoe ik iemand van bijna 18 maanden duidelijk moet maken dat dat dus niet de bedoeling is, ben dit zo niet gewend van haar broertje.
Oja dat doet Harry ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Zo doe ik het tot nu toe ook Simmu. Zet nog weinig zoden aan de dijk.
Ik merk ook dat het echt uitproberen is; ze is erg met actie/reactie bezig.
Vorige week bedacht ze dat ze zichzelf ging slaan ipv mij als ze haar zin niet kreeg. Daar kwam ze snel van terug, haha.
Ach, zolang ik consequent blijf zal het kwartje (of Frank, speciaal voor Leonnieke) vanzelf vallen. Dat is tot nu toe met alles gelukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |