Fehler gemacht.quote:
Tja, ik weet het ook niet meer. Voordat ik postte, heb ik mijn klok nog gesynchroniseerd.quote:
Ik postte om 23:59:40 uur en dacht: "Dat is te weinig tijd om hier nog om 00:00:00 uur te posten."quote:
Dus wat heb je in die 20 seconden gedaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:02 schreef Arcee het volgende:
Ik postte om 23:59:40 uur en dacht: "Dat is te weinig tijd om hier nog om 00:00:00 uur te posten."
Toch even in MyAT kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Dus wat heb je in die 20 seconden gedaan?
In de tussentijd had je wel drie keer hier kunnen postenquote:
Ja, maar ik zag het topic pas toen jij erin gepost had en toen was het te laat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
In de tussentijd had je wel drie keer hier kunnen posten
INCLUSIEF SECONDEquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wat nou dan? Dit is toch op het hele uur?
Maar als het nou geen seconde weergeeft?quote:
Dit is geen poging. En de statistieken doen het niet meer.quote:Tussen 10 seconden voor en 10 seconden na het hele uur is een poging.
Alleen precies op het hele uur (op de seconde nauwkeurig) is een juiste poging.
Daarbuiten, maar binnen die 10 seconden dus, is een faalpoging.
Nu het toch weer in mijn AT boven komt drijven:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef Arcee het volgende:
Tussen 10 seconden voor en 10 seconden na het hele uur is een poging.
Alleen precies op het hele uur (op de seconde nauwkeurig) is een juiste poging.
Daarbuiten, maar binnen die 10 seconden dus, is een faalpoging.
[ afbeelding ]
Game on.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Heb je daar een scriptje voor of doe je dat steeds handmatig?quote:
Scriptjes zijn voor valsspelers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef vosss het volgende:
Heb je daar een scriptje voor of doe je dat steeds handmatig?
Emerald Sequoia uiteraard zonder ooit eerst de tijd te synchroniseren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:17 schreef jcdragon het volgende:
Hier ook handmatig en mogelijk gemaakt door Windows klokje. Uiteraard wel eerst tijd synchroniseren.
Dan moet je nú posten.quote:
damn vergetenquote:
vergetenquote:
En dan weer vergeten.quote:
Nope, echte bazen gebruiken geen scripts.quote:Maar jullie gebruiken javascripts zo oneerlijk :s
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vergeten![]()
Dan maar om 19u
Maar jullie gebruiken javascripts zo oneerlijk :s
Wel op het hele uur posten he, is beter voor je statsquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan weer vergeten.
[..]
Nope, echte bazen gebruiken geen scripts.
Nee hoor, alleen binnen 10 seconden voor of na het hele uur telt voor de stats.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Wel op het hele uur posten he, is beter voor je stats
Ah oke, maar ik volg liever de TT.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen binnen 10 seconden voor of na het hele uur telt voor de stats.
Lang niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |