neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Premium_Quality het volgende:
Maar jullie hebben dus geen seks gehad of gezoend?
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ja, laatste week wat vaker met zijn tweeën. Eerste week veel met familie erbij. Zoiezo wel elke dag van 's ochtends tot 's avonds gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ok, ik neigde zelf ook naar geen reddingsmailquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef hmmmz het volgende:
Ik zou er niet nog een reddingsmail achteraan proberen te sturen.Gewoon ff wachten
Misschien vindt ze het wel schattig![]()
zo niet, care, dan zie je d'r toch nooit meer
Nee, ik dacht ik vraag het even, omdat er al eerder gevraagd werd of jullie iets meer hadden gedaan. Toch respect dat je je zo hebt weten in te houden. Het was mij in ieder geval niet geluktquote:
Afwachten en vraagtekens bij de afstand inderdaad. Met een reddingsmail ga je echt geen kans meer maken, een die er nu wel nog een beetje is. Je hebt gezegd wat je gevoelens zijn en nu hopen dat het voor haar hetzelfde is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Thornado het volgende:
Gewoon afwachten.
Wel zou ik serieus vraagtekens zetten bij zo'n lange afstandsrelatie.
quote:[..]
Dicht tegen elkaar aanlopen, heb haar een keer getroost waarbij ze haar hoofd me schouder legde en een omhelzing bij het vertrek
[..]
Sorry, maar ik voel me er niet goed bij om dat hier te posten. Dit vertellen vind ik al lastig. Sorry, maar bedankt dat je wil helpen.quote:
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Onder andere: "Ik mis je heel veel nu je zo ver weg bent."
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschreven
idd...dat laat ik in het middenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...
Alsof fokkers weten wat zoenen en seks zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef WurM het volgende:
Geen e-mail er achteraan sturen. Dan lijk je alleen maar wanhopiger en onzekerder.
Verder: /care @ alle reacties over zoenen en seks. Juist FOK!kers zouden moeten weten dat zoiets voor sommige mensen nieuw, onwennig en eng is.
My god, je hebt niet eens gezoend met haar. Je bent desperate, ik zou echt gillend weghollen. Geen reddingsmail is mijn advies.quote:
Wel om haar daarna te missenquote:
Lachen is weer vergaan... Wat jij zegt, ben ik dus idd bang voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
My god, je hebt niet eens gezoend met haar. Je bent desperate, ik zou echt gillend weghollen. Geen reddingsmail is mijn advies.
Ik zeg nergens dat het gek is. Ze heeft slechts haar hoofd op je schouder gelegd en je geknuffeld. Hierdoor komt het bij mij niet over als iemand die net zo hoteldebotel op jou is als jij op haar.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik vraag het even, omdat er al eerder gevraagd werd of jullie iets meer hadden gedaan. Toch respect dat je je zo hebt weten in te houden.
quote:Het was mij in ieder geval niet gelukt.
Maar ik heb het dus verknald volgens jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel om haar daarna te missenen dat ook nog eens in een mailtje te zetten, samen met de melding dat je genoten hebt van elk moment samen, alsof het ook maar iets voorstelde.
Bij mij had je het zeker verknald. Maar ik ben haar niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Maar ik heb het dus verknald volgens jou?
Ok. Jij denkt ook dat ik het verknald heb?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
'Kwaad' is al geschied. Niet een mail erachteraan sturen dat je het niet op die manier meende, dat doet het alleen maar extra klungelig lijken. Gewoon afwachten dus. En voortaan geen mails schrijven als je emotioneel bent, of het nou verdriet is of boosheid.
Hangt af van het meisje. Je komt wel een beetje desperate over ja. Maar als zij het ook zo voelt hoeft het niet erg te zijn. Is haar gevoel voor jou niet zo heftig, ook aangezien jullie niet eens gezoend hebben of zo, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verknald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Ok. Jij denkt ook dat ik het verknald heb?
True, het is geen ramp, als zij je gevoelens beantwoordt, dan zal ze alleen maar enorm blij zijn. Maar afgaande op een hoofd op je schouders en dicht tegen elkaar lopen zijn evengoed vriendschappelijk te interpreteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van het meisje. Je komt wel een beetje desperate over ja. Maar als zij het ook zo voelt hoeft het niet erg te zijn. Is haar gevoel voor jou niet zo heftig, ook aangezien jullie niet eens gezoend hebben of zo, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verknald.
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.quote:Nu heb ik haar een email geschreven nadat ze vertrok met hierin dat ik graag nu in Amerika zou willen zijn, tot tweemaal toe dat ik haar erg mis en dat ik genoten heb van elk moment dat we met elkaar optrokken.
Heel erg bedankt voor je lieve reactie. Dat zal ik zeker proberen te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.
Ze heeft een week geen internet dus wacht lekker af. In de tussentijd:
Relax en sta gewoon voor wat je voelt met een smile on your face en enjoy yourself.
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.
Ze heeft een week geen internet dus wacht lekker af. In de tussentijd:
Relax en sta gewoon voor wat je voelt met een smile on your face en enjoy yourself.
Oh, wat heerlijk optimistisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven klopt
Ze zal je mail hoogstwaarschijnlijk superlief vinden. Jullie zijn geen pubers meer.
Dus als ze jouw gevoelens niet kan beantwoorden zal ze hier netjes mee omgaan
De meeste reacties die ik gelezen heb, waren gewoon een eerlijk antwoord. Wat is daar lullig aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven klopt
Ze zal je mail hoogstwaarschijnlijk superlief vinden. Jullie zijn geen pubers meer.
Dus als ze jouw gevoelens niet kan beantwoorden zal ze hier netjes mee omgaan
Zou je niet denken dat het een beetje laf is om twee weken lang niks te doen en dan opeens alles in een mail te typen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De meeste reacties die ik gelezen heb, waren gewoon een eerlijk antwoord. Wat is daar lullig aan?
Ik zou in elk geval de kriebels van zo'n mail krijgen als er niets meer gebeurd was dan naast elkaar lopen en een hoofd op een schouder. Maar zoals ook gezegd; ligt aan 't meisje in kwestie. Afwachten en géén "herstel"mail erachteraan sturen.
Hm laf? Nee geloof 't niet. Ik zou er op zijn minst wel erg van opkijken en misschien denken dat hij dan wel heel verlegen moet zijn. Ofzo. Maar leuk of schattig zou ik 't niet vinden. Hooguit vleiend, maar daar heeft TS weinig aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat het een beetje laf is om twee weken lang niks te doen en dan opeens alles in een mail te typen?
Het lijkt me nogal zuur, stel dat ze hetzelfde denkt als TS en dan komt hij er nu pas mee aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm laf? Nee geloof 't niet. Ik zou er op zijn minst wel erg van opkijken en misschien denken dat hij dan wel heel verlegen moet zijn. Ofzo. Maar leuk of schattig zou ik 't niet vinden. Hooguit vleiend, maar daar heeft TS weinig aan.
Als ze hetzelfde denkt is ze al net zo'n doos. Had ze zelf wat moeten zeggen. Ze zijn geen 14 meer hoor. Althans, ik ga ervan uit dat ze van dezelfde leeftijd als TS is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal zuur, stel dat ze hetzelfde denkt als TS en dan komt hij er nu pas mee aan.
Ik ben eerder een beetje verbaasd dat TS er niet gewoon voor gegaan was. Ik denk dat wanneer hij die inhoud van dat mailtje in haar gezicht had gezegd dat hij had laten zien dat hij ballen heeft. En het heeft sowieso meer impact dan een mailtje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde denkt is ze al net zo'n doos. Had ze zelf wat moeten zeggen. Ze zijn geen 14 meer hoor. Althans, ik ga ervan uit dat ze van dezelfde leeftijd als TS is.
Ja, of ze denkt 'wtf zeg, waarom heeft die gast me dan niet versierd toen? En dan dit mailtje erachteraan, mijn vermoeden dat dit niet bepaald een alpha-man is wordt zo wel bewaarheid'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef MissVanity het volgende:
Ze zal je mail hoogstwaarschijnlijk superlief vinden.
Ja, dan kunnen ze verder gaan met praten en naar de grond kijken, want oogcontact vasthouden is al wel heel gewaagd. (Als het niet bij alleen e-mailen blijft.)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:59 schreef joko888 het volgende:
Waar ben je bang voor? Niet geschoten altijd mis. Nu heb je tenminste direct duidelijkheid. Je had het beter op vakantie kunnen doen maar beter nu dan nog maanden doormodderen. Als ze niet geinterreseerd is weet je dat snel en kan je verder, en als ze wel geinterreseerd is kan je snel beginnen met genieten.
Je hebt door dat de 'vakantieliefde' in kwestie aan de andere kant van de oceaan woont?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:59 schreef joko888 het volgende:
, en als ze wel geinterreseerd is kan je snel beginnen met genieten.
Ja dit is eigenlijk de grootste vraag: waarom heb je geen move gemaakt in die 2e week? What were you thinking? Dat het nog te vroeg was en het makkelijker zou gaan als er straks een oceaan tussen jullie in ligt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt 'wtf zeg, waarom heeft die gast me dan niet versierd toen?
...
Uit respect. Voor mijn gevoel was het mooi zo en ik heb er zeker geen spijt van dat er niet meer is gebeurd. De email heb ik ook niet geschreven met als doel een stap verder te gaan. Ik voelde alleen de behoefte haar te laten weten wat ik voelde toen ze weg was. Ik had van te voren nog geen idee dat ik zo emotioneel zou zijn toen ze weg was. Misschien was het stom van me, maar voor mij is/was dit allemaal nieuw. Een volgende keer zal ik waarschijnlijk niet zo heftig reageren, maar op dat moment was het wel hoe ik me voelde en gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef zakstront het volgende:
[..]
Ja dit is eigenlijk de grootste vraag: waarom heb je geen move gemaakt in die 2e week? What were you thinking? Dat het nog te vroeg was en het makkelijker zou gaan als er straks een oceaan tussen jullie in ligt?
0,1% kans dat ze hetzelfde voelt voor jou en dat jullie via email iets kunnen opbouwen. Dat weet je over een week. Leer er van dat je het ijzer moet smeden als het heet is.
Hahaha. Bedankt voor je advies Geelman. Maar als je het niet erg vindt kies ik er toch voor om het niet op te volgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef Geelman het volgende:
Gewoon even je 'mean side' laten zien ts, dan is er weer balans. Stuur even een mailtje dat je haar de volgende keer zeker gaat copuleren, of ze wil of niet. Zal ze zeker waarderen, nu weet ze dat je naast een gevoelige jongen ook een hele stoere jongen bent!
Respectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:43 schreef Fisscher het volgende:
Bedankt iedereen tot zover voor de tijd die jullie hebben genomen om te reageren. Sommige reacties zijn minder leuk om te lezen dan andere. Maar ik waardeer ze allemaal evenveel.
[..]
Uit respect. Voor mijn gevoel was het mooi zo en ik heb er zeker geen spijt van dat er niet meer is gebeurd. De email heb ik ook niet geschreven met als doel een stap verder te gaan. Ik voelde alleen de behoefte haar te laten weten wat ik voelde toen ze weg was. Ik had van te voren nog geen idee dat ik zo emotioneel zou zijn toen ze weg was. Misschien was het stom van me, maar voor mij is/was dit allemaal nieuw. Een volgende keer zal ik waarschijnlijk niet zo heftig reageren, maar op dat moment was het wel hoe ik me voelde en gewoon de waarheid.
Dus ik heb nu zoiets van: Als ze negatief/oppervlakkig reageert dan ben ik erg teleurgesteld. Maar ik heb mezelf gelukkig niks te verwijten. Ik heb niet strategisch gespeeld en me anders voor gedaan dan ik ben om haar voor me te winnen. Maar gewoon gezegd wat ik voelde. Ik heb de waarheid verteld en mezelf of haar niet voorgelogen. Ik denk dat dat uiteindelijk toch het belangrijkst is.
Dat ja, als zij zich naakt op hem geworpen had, dan had TSquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Respect. Je durfde het niet in haar gezicht te zeggen of een move te maken, dus stuurde je een e-mail achteraf, want dat is veiliger.
Bijna alle vrouwen vinden seks heerlijk. Als zij je leuk vindt dan vindt ze het leuk en spannend als je een stap verder gaat, en bovendien bevestig je daarmee dat je haar aantrekkelijk en sexy vindt, wat ook weer fijn is voor haar. Het is respectloos om een meisje dat alles te ontzeggen. Just sayin'.quote:Uit respect. Voor mijn gevoel was het mooi zo en ik heb er zeker geen spijt van dat er niet meer is gebeurd.
Dat werkt alleen in een Exchange omgeving.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:20 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je nou moeilijk?
[ afbeelding ]
Gewoon storneren!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:20 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je nou moeilijk?
[ afbeelding ]
TS is duidelijk geen player maar dat geeft niet. TS is nog jong en waarschijnlijk voor het eerst verliefd op een meid waar hij zo'n goeie klik mee had... dan hebben veel jongens niet meteen lustgevoelens voor zo'n meisje Verliefdheid onderdrukt lustgevoelensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Respect. Je durfde het niet in haar gezicht te zeggen of een move te maken, dus stuurde je een e-mail achteraf, want dat is veiliger.
Je had beter het ijzer kunnen smeden toen het heet was. Amerika is niet echt om de hoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:43 schreef Fisscher het volgende:
Bedankt iedereen tot zover voor de tijd die jullie hebben genomen om te reageren. Sommige reacties zijn minder leuk om te lezen dan andere. Maar ik waardeer ze allemaal evenveel.
[..]
Uit respect. Voor mijn gevoel was het mooi zo en ik heb er zeker geen spijt van dat er niet meer is gebeurd. De email heb ik ook niet geschreven met als doel een stap verder te gaan. Ik voelde alleen de behoefte haar te laten weten wat ik voelde toen ze weg was. Ik had van te voren nog geen idee dat ik zo emotioneel zou zijn toen ze weg was. Misschien was het stom van me, maar voor mij is/was dit allemaal nieuw. Een volgende keer zal ik waarschijnlijk niet zo heftig reageren, maar op dat moment was het wel hoe ik me voelde en gewoon de waarheid.
Dus ik heb nu zoiets van: Als ze negatief/oppervlakkig reageert dan ben ik erg teleurgesteld. Maar ik heb mezelf gelukkig niks te verwijten. Ik heb niet strategisch gespeeld en me anders voor gedaan dan ik ben om haar voor me te winnen. Maar gewoon gezegd wat ik voelde. Ik heb de waarheid verteld en mezelf of haar niet voorgelogen. Ik denk dat dat uiteindelijk toch het belangrijkst is.
Zij komt in januari weer en ik ben uitgenodigd door haar familie om daar te komen voor een paar weken. Ik wil ook graag mijn minor in het buitenland doen en ik denk dat ik ook niet mijn hele leven in Nederland wil blijven wonen. Ik studeer over 2 jaar af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Maar wees eens realistisch: Hoe zou je deze 'relatie' (als daar sprake van zou zijn) inhoud kunnen geven met een hele grote oceaan tussen jullie?
Koester de herinneringen en stel je op en voor dames die hier wonen.
Dat lijkt me ook niet echt verstandig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef Copycat het volgende:
Realistisch is ook het feit dat jullie geen enkele liefdesband hebben opgebouwd. Jullie waren vakantiemaatjes, niet eens vakantieliefdes.
En Amerikanen zijn nogal van het loos uitnodigen zonder dat ze het menen.
Ik zou in ieder geval niet mijn hele toekomst op haar gaan instellen.
Tja, de uitnodiging is wel echt oprecht in ieder geval hoor. Al talloze keren uitgenodigd. Het zijn hele goede vrienden van ons. Eigenlijk familie zo ongeveer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef Copycat het volgende:
Realistisch is ook het feit dat jullie geen enkele liefdesband hebben opgebouwd. Jullie waren vakantiemaatjes, niet eens vakantieliefdes.
En Amerikanen zijn nogal van het loos uitnodigen zonder dat ze het menen.
Ik zou in ieder geval niet mijn hele toekomst op haar gaan instellen.
Maak je er niet zo druk over. Hete rgste wat kan gebeuren is dat je een keertje je neus hebt gestoten op het romantische vlak- dat maakt iedereen wel eens mee. Hecht niet te snel te veel waarde overal aan en relativeer een beetjequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:34 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Tja, de uitnodiging is wel echt oprecht in ieder geval hoor. Al talloze keren uitgenodigd. Het zijn hele goede vrienden van ons. Eigenlijk familie zo ongeveer.
Voor mijn gevoel waren we toch wel wat meer dan vakantiemaatjes. Ik weet bijna zeker dat dat voor haar ook zo is. Dat was wel duidelijk genoeg. Ik vind een zoen nou niet echt perseé iets waarmee je bepaald of je verliefd op elkaar bent. Omdat het voor mij nieuw is ben ik erg voorzichtig geweest. De email is bewijs dat ik weinig ervaring heb. Zij heeft een veel drukker leven dan ik en daarom ben ik bang dat het gevoel wat zij voor mij had al weer grotendeels weg was op het moment dat ze mijn email las.
edit:
Ik zal inderdaad proberen niet al een hele toekomst te gaan schetsen. Dat is inderdaad erg destructief.
Ik zal het proberen. Maar het is wel lastig. Ze is gewoon het mooiste en liefste meisje dat ik in ieder geval tot nu toe ooit heb gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk over. Hete rgste wat kan gebeuren is dat je een keertje je neus hebt gestoten op het romantische vlak- dat maakt iedereen wel eens mee. Hecht niet te snel te veel waarde overal aan en relativeer een beetje
snap ik end at denkt iedereen in het begin. Maar straks komt er gewoon weer een nieuw meisje dat nog mooier en liever is. En daarna nog weer eentje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:53 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Maar het is wel lastig. Ze is gewoon het mooiste en liefste meisje dat ik in ieder geval tot nu toe ooit heb gezien.
Pas op dat je haar niet nog mooier en liever maakt omdat ze weg is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:53 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Maar het is wel lastig. Ze is gewoon het mooiste en liefste meisje dat ik in ieder geval tot nu toe ooit heb gezien.
Ja als je zo gaat redeneren hoef je er net zo goed helemaal niet meer aan te beginnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Maar straks komt er gewoon weer een nieuw meisje dat nog mooier en liever is. En daarna nog weer eentje.
juist wel toch? Hele kuddes nog leukere meisjes!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren hoef je er net zo goed helemaal niet meer aan te beginnen..
Zoiets... altijd lastig zo'n situatie, heb vaker dan eens achteraf spijt gehad van een mailtje of smsje... Soms pakt het goed uit, soms niet... Thats the gamequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef hmmmz het volgende:
Ik zou er niet nog een reddingsmail achteraan proberen te sturen.Gewoon ff wachten
Misschien vindt ze het wel schattig![]()
zo niet, care, dan zie je haar toch nooit meer
Zozo jij bent stoer .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef mikemareen het volgende:
Wat een hoer zeg!
Maarja, voortaan toch maar eerder je moves maken en haar een beurt verkopen. Want als je dat gedaan had, dan was zij degene geweest die achter je reet aan zou lopen en zou spammen met mails.
Ik zou zeggen: Ga lekker op vakantie en pak, net als ik, 8 chicks in 10 dagen tijd op Gran Canaria en je zal zien hoe zelfverzekerd je terugkomt.
Ik pak nu gewoon iedere week een (niet altijd even knappe) chick.
Wees brutaal en pak ze gewoon
Het is nu al een nee natuurlijk. Als zij er laaiend enthousiast van werd, had ze op zijn minst iets laten weten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef skudkind het volgende:
Geef het nog een week en anders moet je het maar beschouwen als een nee van haar kant. Dus niet onnodig moeilijk doen over het feit dat ze niet antwoordt, niet antwoorden is ook een antwoord en als zodanig voldoende voor jou om deze Amerikaanse chick te vergeten en te genieten van jouw zoektocht naar de beste kwaliteit vrouwelijk vlees dat op de Nederlandse markt verkrijgbaar is.
Ook maar een slotje dan ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:19 schreef Seven. het volgende:
Eind goed, al goed? En nu dan, alleen via Skype contact houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |