SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb in de financiele dienstverlening gewerkt en bij de overheid. In beide bedrijfstakken heb je een streepje voor als je vrouw en allochtoon bent. Het is ook een beetje scheef, want het zijn juist allochtone vrouwen die goed meedoen en allochtone mannen die het slecht doen op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
Dat laatste is complete onzin. Bij VMBOers misschien, maar niet bij WOers.
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al veel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vorig jaar in Kroatie ben ik gaan canyonen met m'n vriendin. Op een gegeven moment had je de keuze om een sprong van 10m in een poel te maken, of te abseilen. Natuurlijk wou ik de bikkel uithangen en ging dus maar voor die 10m sprong, die niet helemaal zonder gevaar was. Dan sta je daar dus, met onder je een rots waar je overheen moet, en dan nog veel verder een donkere poel ijskoud water. Op dat moment heb ik mezelf echt bijna fysiek gedwongen nergens aan te denken en te springen, omdat je 't anders nooit doet. En fuck wat was dat een kick
Zo is het met de meeste dingen. Je kunt je leven lang afvragen "what if" of gewoon springen en hopen dat 't goed gaat
Eng!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al zoveel beter
Die achterlijke positieve discriminatie, word er kotsmisselijk van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb in de financiele dienstverlening gewerkt en bij de overheid. In beide bedrijfstakken heb je een streepje voor als je vrouw en allochtoon bent. Het is ook een beetje scheef, want het zijn juist allochtone vrouwen die goed meedoen en allochtone mannen die het slecht doen op de arbeidsmarkt.
( ja en ik doe WO)
Ken je 1 van de clubs/kroegen die ik je net opgaf ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al veel beter
Oh god nee he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. ik had al wat pogingen gedaan in dat aspenvalley dit jaar. en vorig jaar in paddy's wat nog meer faal was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Ken je 1 van de clubs/kroegen die ik je net opgaf ?
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
Breng het nog subtielerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukker
En waarom was het faal ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. ik had al wat pogingen gedaan in dat aspenvalley dit jaar. en vorig jaar in paddy's wat nog meer faal was.
Ach ja subtiel werkte ook al niet dus.quote:
hey ik snap wel wat je bedoelt hoor. je schrijft een voorbeeld dat de instelling van gewoon doen met alles een goede instelling is, en dat je er later op terugkrijgt als een grote kick en dat het eigenlijk heerlijk was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukker
Met of zonder vriendin ik spring niet van cliff af hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hey ik snap wel wat je bedoelt hoor. je schrijft een voorbeeld dat de instelling van gewoon doen met alles een goede instelling is, en dat je er later op terugkrijgt als een grote kick en dat het eigenlijk heerlijk was.
maar het is moeilijk om zon instelling te hebben als niet niet gelukkig bent, zonder een vriendin.
met een vriendin kan je zo ineens dat allemaal gan doen, want dan geluk
oh dat is al een tijdje terug. toen deed ik niets goed.quote:
Tuurlijk als ik MLIG moet geloven helen ze al je ziektes en problemen en zorgen voor het ultieme geluk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wist niet dat een vriendin de oplossing was voor alles.
en als je AIDS hebt of kanker? Helpt een vriendin dan? Genezing 100%?
Oei. Gotta get me one of these...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik MLIG moet geloven helen ze al je ziektes en problemen en zorgen voor het ultieme geluk.
Nee alleen een vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oei. Gotta get me one of these...
Helpt een scharrel ook al ?
Als MLIG een tijdje een vriendin heeft gehad, dan veranderd hij zn naam in My Hair Is Grey. Een vriendin hebben is niet alleen maar leuk, geluk etc...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jewel. Het is alleen maar enorme extase. Omdat MLPB het zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Als MLIG een tijdje een vriendin heeft gehad, dan veranderd hij zn naam in My Hair Is Grey. Een vriendin hebben is niet alleen maar leuk, geluk etc...
Ja ik heb dus nooit geweten dat jij een kleurtje had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
Shit, een discussie over rassen en ik heb het gemist![]()
Even bijlezen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik niet.quote:
Bij Paddy's komen doodnormale mensen hoor ? Wat is er dan niet gelukt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat is al een tijdje terug. toen deed ik niets goed.
en daarna ging het al beter, omdat ik dus wat heb geoefend. maar alsnog vind ik het niet leuk, en allemaal problemen.
oke geef toe dan. wat maakt jou gelukkig van deze 2:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik MLIG moet geloven helen ze al je ziektes en problemen en zorgen voor het ultieme geluk.
ik deed iets wat socios had gezegd wat prima kon. sindsdien ben ik daar niet meer geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij Paddy's komen doodnormale mensen hoor ? Wat is er dan niet gelukt ?
Beide gedachten passen in 1 leven. Ze zijn allebei zwaar overtrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke geef toe dan. wat maakt jou gelukkig van deze 2:
1: je gaat altijd alleen blijven, en blijft altijd ook compleet kansloos. alles wat anderen hebben gaan compleet langs jou heen, en als je wat probeert wordt je meteen uitgelachen of op een andere manier gekwetst zodat het duidelijk wordt dat het gewoon niet voor jou is weggelegd.
2. je kan omgaan met meisjes. je vind dat leuk . je kan omgaan met meisjes die je beter wil leren kennen. je kan ook met ze omgaan en op een dag wordt je wederzijds verliefd op een meisje . en kijk je in elkaars ogen en denk je precies hetzelfde.
en ben je bij elkaar, en dat voelt goed, wederzijds. en daarom blijf je altijd bi jelkaar.
Je zet nu zwart tegenover wit terwijl je ook makkelijk in het grijze kan leven wat de meeste mensen dus ook doen. Maar daar kies jij niet voor, net zoals benzin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
1: je gaat altijd alleen blijven, en blijft altijd ook compleet kansloos. alles wat anderen hebben gaan compleet langs jou heen, en als je wat probeert wordt je meteen uitgelachen of op een andere manier gekwetst zodat het duidelijk wordt dat het gewoon niet voor jou is weggelegd.
2. je kan omgaan met meisjes. je vind dat leuk . je kan omgaan met meisjes die je beter wil leren kennen. je kan ook met ze omgaan en op een dag wordt je wederzijds verliefd op een meisje . en kijk je in elkaars ogen en denk je precies hetzelfde.
en ben je bij elkaar, en dat voelt goed, wederzijds. en daarom blijf je altijd bi jelkaar.
het helpt wel als plijstertje op een wond van het gemis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
MLIG MLPB
My life is pitch black
Als jij denkt dat je compleet kansloos bent en en alleen gaat blijven dan blijf je ook alleen en ben je ook kansloos.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nooit geweten dat jij een kleurtje had.
Maar serieus wij kunnen dus gewoon zeggen tegen een man of vrouw "je moet met me neuken" want als ze nee zegt is ze een racist. Kijk eens hoe goed we het hebben?
Dat was toch gewoon een geintje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs een half tamme defecte neemt dat/bedoeld dat niet serieus..
Nee lant laat zich door alles uitwonen omdat ze heel onzeker is. Ik kies een scharrel uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het helpt wel als plijstertje op een wond van het gemis.
lanterfanteraar doet dat ook.
Ik vrees dat het geen geintje was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een geintje...
Zelfs een half tamme defecte neemt dat/bedoeld dat niet serieus..
en hoe zal jij worden als je nooit meer een scharrel, ons, of vriendin mag. de komende ALTIJD. dus niet voor 2 maanden, of 1 jaar. maar altijd..en niet valsspelen want sommigen onder ons die doen dit niet bij keuze, maar omdat ze niet anders kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee lant laat zich door alles uitwonen omdat ze heel onzeker is. Ik kies een scharrel uit.
Daar zit wel een verschil tussen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geen geintje was.
Wat jij beschrijft is dood normaal genoeg jongens en meisjes. Gaan eerst experimenteren eens goed rondsletten en gaan dan settelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en hoe zal jij worden als je nooit meer een scharrel, ons, of vriendin mag. de komende ALTIJD. dus niet voor 2 maanden, of 1 jaar. maar altijd..en niet valsspelen want sommigen onder ons die doen dit niet bij keuze, maar omdat ze niet anders kunnen.
je gaat helemaal gek worden
Hoe weet je van tevoren dat het voor altijd gaat zijn? Dat je nooit iemand gaat vinden? Dat denk jij sowieso niet, of wel dan? Anders zou je nu niet proberen uit te gaan en jezelf dagenlang bezig houden met dit vraagstuk. Dan kan je niet anders dan die waarheid accepteren en je dan maar met andere dingen bezighouden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en hoe zal jij worden als je nooit meer een scharrel, ons, of vriendin mag. de komende ALTIJD. dus niet voor 2 maanden, of 1 jaar. maar altijd..en niet valsspelen want sommigen onder ons die doen dit niet bij keuze, maar omdat ze niet anders kunnen.
Ik zeik er dan niet over en ga de skills opdoen om er iets aan te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nee kneus. Geluk heeft geen fuck met het hebben van een vriendin te maken. Maar je bent te 'hung up' daarop; je hebt niet door dat je een prima leven zonder vriendin kunt hebben. Wat jij mist is een sociaal leven, geen vriendin. Maargoed, ik ga dat niet subtiel uitleggen want dat werkt al jaren nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar het is moeilijk om zon instelling te hebben als niet niet gelukkig bent, zonder een vriendin.
met een vriendin kan je zo ineens dat allemaal gan doen, want dan geluk
Eerst met gewone mensen om te kunnen gaan is inderdaad vrij essentieel om ook met vrouwen om te kunnen gaan. Snap ook niet dat de focus van sommige mensen niet meer daarop ligt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee kneus. Geluk heeft geen fuck met het hebben van een vriendin te maken. Maar je bent te 'hung up' daarop; je hebt niet door dat je een prima leven zonder vriendin kunt hebben. Wat jij mist is een sociaal leven, geen vriendin. Maargoed, ik ga dat niet subtiel uitleggen want dat werkt al jaren niet
omdat ik er wel wat aan probeer te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je van tevoren dat het voor altijd gaat zijn? Dat je nooit iemand gaat vinden? Dat denk jij sowieso niet, of wel dan?
nee dat weet je nooit. maar zo ziet het er wel naar uit als je jarenlang faalt, en niets meemaakt. en het wordt alleen maar minder en minder.
als je dan die trent doortrekt (probeert te voorspellen) dan lijkt het erop dat het nooit kan/zal gebeuren.
Anders zou je nu niet proberen uit te gaan en jezelf dagenlang bezig houden met dit vraagstuk. Dan kan je niet anders dan die waarheid accepteren en je dan maar met andere dingen bezighouden.
Nee, je denkt wel dat er iets te halen valt.
Je hebt 'focus' en je hebt 'obsessie'. Dat van hem is geen focus meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef debeterebob het volgende:
Eerst met gewone mensen om te kunnen gaan is inderdaad vrij essentieel om ook met vrouwen om te kunnen gaan. Snap ook niet dat de focus van sommige mensen niet meer daarop ligt.
Naar clubs gaan, nee dat gaat je iets opleverenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
omdat ik er wel wat aan probeer te doen.
Ik weet niet. Een vriendin kan in mijn optiek voor een deel een sociaal leven overnemen. Immers; je kan met haar dingen ondernemen, met haar praten, met haar lachen. Een vriendin zou naast een vriendin ook een goede vriend moeten zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Catbert het volgende:
Nee kneus. Geluk heeft geen fuck met het hebben van een vriendin te maken. Maar je bent te 'hung up' daarop; je hebt niet door dat je een prima leven zonder vriendin kunt hebben. Wat jij mist is een sociaal leven, geen vriendin.
Nee, de meeste mensen leven in wat jij wit noemt, die kunnen gewoon omgaan met vrouwen, krijgen ergens in hun leven een vriendin, en zijn daar gelukkig mee. Ik denk niet dat MLIG behoefte heeft om de meest gelukkige player te worden, dat heb ik namelijk ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zet nu zwart tegenover wit terwijl je ook makkelijk in het grijze kan leven wat de meeste mensen dus ook doen. Maar daar kies jij niet voor, net zoals benzin.
Zolang ik geen meisje kan krijgen, blijf ik wel gewoon ALLE andere facetten van m'n leven verwaarlozen. Dat is een beetje jouw gedachtegang.
Nja, ik zie het ook niet echt als aanval, maar het voelt heel erg dwingend en het voelt ook alsof niemand begrijpt hoeveel moeite het me kost.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in maanvis, maar je doet nu de zoveelste poging.![]()
Ik heb je post ook laten staan omdat het ook niet echt een overduidelijke aanval is, maar meer een punt ter verduidelijking.
Toch kan ik me voorstellen dat hij het er niet mee eens is.
En hoe lang denk je dat die vriendin 't met je uithoudt als je altijd alles samen moet doen en jij nooit eens een keer iets met vrienden doet? Ik gok een paar maanden tops.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet. Een vriendin kan in mijn optiek voor een deel een sociaal leven overnemen. Immers; je kan met haar dingen ondernemen, met haar praten, met haar lachen. Een vriendin zou naast een vriendin ook een goede vriend moeten zijn.
et voelt heel erg dwingend en het voelt ook alsof niemand begrijpt hoeveel moeite het me kost.
Dat zelfmedelijden is gewoon wal-ge-lijk.quote:Nja, ik zie het ook niet echt als aanval, maar het voelt heel erg dwingend en het voelt ook alsof niemand begrijpt hoeveel moeite het me kost.
ja alles zit tegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alleen al de simpele statistische optelsom dat als je meer mensen om je heen hebt, met wie je een goede omgang hebt,je sneller in contact zal komen met een meisje naar jouw smaak.
Hoe kleiner je wereld, hoe beperkter je skills en hoe lastiger het is een meisje te vinden. Als dat al een doel op zich moet zijn.
Je woont er nieteens man, die kamer staat leeg zeg je zelf! Wat denk je, dat mensen bij je aan gaan bellen als je als kluizenaar thuis zit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja alles zit tegen.
laatste jaren amper nieuwe mensen ontmoet, niemand die me kent in enschede, en ik woon er al jaar of 5
Als jij het wil, kan je ook gewoon omgaan met vrouwen. Het verschilt zit erin met hoeveel moeite iemand dat kost. Dat is het grijze gebied. Jij zal ook nog wel ergens in je leven een vriendin krijgen, al is dat nu nog niet gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
Nee, de meeste mensen leven in wat jij wit noemt, die kunnen gewoon omgaan met vrouwen, krijgen ergens in hun leven een vriendin, en zijn daar gelukkig mee. Ik denk niet dat MLIG behoefte heeft om de meest gelukkige player te worden, dat heb ik namelijk ook niet.
Ja maar dat komt omdat ik toch niets te doen daar had, behalve niet naar studie durven. en boodschappen heel soms.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je woont er nieteens man, die kamer staat leeg zeg je zelf! Wat denk je, dat mensen bij je aan gaan bellen als je als kluizenaar thuis zit?
En je snapt dat je daarom niemand kent? Kan je dat verband leggen? Wie z'n fout is het dan? Dat bedoel ik met jezelf saboteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik toch niets te doen daar had, behalve niet naar studie durven. en boodschappen heel soms.
Faithy studeert in engeland, misschien kun je tzt bij haar terecht voor tipsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
Als ik in het buitenland ga studeren wordt het denk Engeland of België.
Verloopt de aanpassing al wat makkelijker omdat je de taal spreekt en het is niet al te ver weg.
Ja, het is dus gewoon je eigen schuld, niet die van iemand anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ja maar dat komt omdat ik toch niets te doen daar had, behalve niet naar studie durven. en boodschappen heel soms.
benzin heeft het al hartstikke druk zegt hij altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:44 schreef kedge het volgende:
Begin met je leven op de rit te krijgen:
Kom ik weer met mijn: Schema, stel doelen voor jezelf. Bijv.
8.00 opstaan
9.00 hardlopen
10.00 douchen etc..
10.30 ontbijten
11.00 je kamer opruimen
etc.....
Ga geen porno kijken en je de hele dag rukken ( waarom ? Dit bevordert je testosteron niet ! En geeft je een verkeerd beeld van de wereld )
Mijn punt: zorg dat je leven geordend is en dat je structuur in je leven krijgt en dan wordt het allemaal een stuk makkelijker !
Grapjas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
benzin heeft het al hartstikke druk zegt hij altijd.
ik ben te lui voor dat schema. het lijkt me allemaal maar moeilijk
maar met een vriendin zou ik het wel kunnen hoor!
Ik hoop voor de rest van mijn leven eigenlijk. Wat maakt het uit dat ik niets met vrienden doe? Zij kan wel dingen met vriendinnen af en toe doen -dan blijf ik gewoon thuis-. Daarnaast hoop ik ook een beetje dat zij me een beetje kan meetrekken met haar vrienden en ik daar wat leuke contacten of misschien zelfs vrienden aan over houd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat die vriendin 't met je uithoudt als je altijd alles samen moet doen en jij nooit eens een keer iets met vrienden doet? Ik gok een paar maanden tops.
[..]
Dat zelfmedelijden is gewoon wal-ge-lijk.
Ik acht die kans steeds kleinerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
Jij zal ook nog wel ergens in je leven een vriendin krijgen, al is dat nu nog niet gebeurd.
Tja. Resultaten op lange termijn haal je niet zonder iets te doen op een paar kortere termijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dat schema. het lijkt me allemaal maar moeilijk om dat vol te houden, want ik zie het nut niet van die dingen(op de korte termijn)
maar als ik gelukkig was zou ik het wel kunnen hoor!
en met een vriendin zou ik het helemaal wel kunnen!
Want binnen 4 jaar lig je in een kist?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop voor de rest van mijn leven eigenlijk. Wat maakt het uit dat ik niets met vrienden doe? Zij kan wel dingen met vriendinnen af en toe doen -dan blijf ik gewoon thuis-. Daarnaast hoop ik ook een beetje dat zij me een beetje kan meetrekken met haar vrienden en ik daar wat leuke contacten of misschien zelfs vrienden aan over houd.
Ik heb niet echt zelfmedelijden, jullie begrijpen gewoon niet hoe het voelt. Als jullie maar 5 minuten in mijn schoenen zouden staan en zouden voelen wat ik voel dan zouden jullie het begrijpen.
[..]
Ik acht die kans steeds kleinerZeker aangezien ik daar nog maar minder dan 4 jaar voor heb
oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tja. Resultaten op lange termijn haal je niet zonder iets te doen op een paar kortere termijnen.
>Slaapritme verbeterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke.
dan ga ik opstaan en hardlopen.
en dan kom ik thuis. en dan ga ik ontbijten...
en dan ga ik kamer opruimen
en dan is alles weer precies hetzelfde....... ik zie het nut niet van die dingen
normale mensen gaan hardlopen, en dan voelen ze zich gelukkig ofzoiets. of dan komen ze mensen tegen.
Ik heb toen ik 18 werd een deadline gesteld voor een eerste vriendin. (en voor het op orde krijgen van mijn leven eigenlijk)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Want binnen 4 jaar lig je in een kist?
Dan stel je dat maar bij. Ik stelde mezelf op deze leeftijd ook al voor als helemaal zelfstandig met een eigen huis en alles. Maar ik studeer nog. Boeie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 18 werd een deadline gesteld voor een eerste vriendin. (en voor het op orde krijgen van mijn leven eigenlijk)
Serieus? Wat grappigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nooit geweten dat jij een kleurtje had.
quote:Maar serieus wij kunnen dus gewoon zeggen tegen een man of vrouw "je moet met me neuken" want als ze nee zegt is ze een racist. Kijk eens hoe goed we het hebben?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat MLiG dit meent, eigenlijk. Hij kwam normaal over op de meet dus een complete retard is het niet, dan vind ik het vreemd als je zo'n rare reactie naleest en niet eens ziet hoe krom het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan een kwart eeuw ongelukkig geweest. Meer heb er ik er niet voor over om nog geluk te vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan stel je dat maar bij. Ik stelde mezelf op deze leeftijd ook al voor als helemaal zelfstandig met een eigen huis en alles. Maar ik studeer nog. Boeie.
Dat maakt het internet dan ook geschikt om te zien hoe iemand echt denkt over langere periodes; vrijgewaard van sociale druk en de stress om normaal over te komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Serieus? Wat grappigIk weet het nog wel van jou, we hebben het er nog over gehad toen je hier net kwam, hoor - en om de een of andere reden onthoud ik altijd Fok!kers met een kleurtje, heel vreemd is dat. Ik kan ze nog allemaal opnoemen.
En was het trouwens Hindoestaans of vergis ik me?
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat MLiG dit meent, eigenlijk. Hij kwam normaal over op de meet dus een complete retard is het niet, dan vind ik het vreemd als je zo'n rare reactie naleest en niet eens ziet hoe krom het is.
Er zijn zoveel mensen die vergelijkbare dingen meegemaakt hebben, maar die zitten ook niet allemaal zielig in een hoekje niets te doen. Doe niet net alsof jij het als enige ter wereld zo zwaar hebt en dat wij je daarom niet snappen, jij wil gewoon niets ondernemen en dat is het probleem. Naast jouw kijk op de wereld en wat eerlijk is, zo werkt het nou eenmaal niet maar de meeste mensen leggen zich daar niet bij neer. Jij wel. En daar gaat het mis, niet of je het nou wel of niet moeilijk hebt. Je hebt een huis, eten en mag een opleiding volgen, nou nou wat een drama.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop voor de rest van mijn leven eigenlijk. Wat maakt het uit dat ik niets met vrienden doe? Zij kan wel dingen met vriendinnen af en toe doen -dan blijf ik gewoon thuis-. Daarnaast hoop ik ook een beetje dat zij me een beetje kan meetrekken met haar vrienden en ik daar wat leuke contacten of misschien zelfs vrienden aan over houd.
Ik heb niet echt zelfmedelijden, jullie begrijpen gewoon niet hoe het voelt. Als jullie maar 5 minuten in mijn schoenen zouden staan en zouden voelen wat ik voel dan zouden jullie het begrijpen.
[..]
Ik acht die kans steeds kleinerZeker aangezien ik daar nog maar minder dan 4 jaar voor heb
Dus als het niet lukt, spring je maar voor een trein? Of hoe moet ik dit nu interpreteren? Je hebt niks geprobeerd trouwens. Niet genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben dan een kwart eeuw ongelukkig geweest. Meer heb er ik er niet voor over om nog geluk te vinden![]()
Daarnaast geeft het me nu ook rust in mijn hoofd omdat ik weet dat ik mezelf nog maar een paar jaar zo hoef te voelen als het niet op orde komt. En dan heb ik het toch geprobeerd.
Als je wilt dat we begrijpen hoeveel moeite het je kost stel ik het volgende voor:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
Nja, ik zie het ook niet echt als aanval, maar het voelt heel erg dwingend en het voelt ook alsof niemand begrijpt hoeveel moeite het me kost.
Dat is waar. Ook één van de redenen waarom meeten zo eng kan zijn - juist omdat je op het internet helemaal jezelf kunt zijn en irl in veel gevallen toch niet 100%.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat maakt het internet dan ook geschikt om te zien hoe iemand echt denkt over langere periodes; vrijgewaard van sociale druk en de stress om normaal over te komen.
Waarom mensen zoveel waarde hechten aan één zo'n meet met hem is beyond me.
Je hebt nog geen vriendin gehad en nog geen sociaal leven gehad. Als iemand die nu vrijgezel is maar wel een sociaal leven heeft en een vriendin heeft gehad kan ik je het volgende vertellen:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Een vriendin kan in mijn optiek voor een deel een sociaal leven overnemen. Immers; je kan met haar dingen ondernemen, met haar praten, met haar lachen. Een vriendin zou naast een vriendin ook een goede vriend moeten zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef kedge het volgende:
Wie gaan er uit dit topic naar de Meet 17 september in Amsterdam ? ( Ja Maanvis Amsterdam)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op eens weet je het. Je wordt neger
Volgens mij zou jij als je aankondigt dat je zelfmoord gaat plegen nog een ':)' smiley gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben dan een kwart eeuw ongelukkig geweest. Meer heb er ik er niet voor over om nog geluk te vinden![]()
Daarnaast geeft het me nu ook rust in mijn hoofd omdat ik weet dat ik mezelf nog maar een paar jaar zo hoef te voelen als het niet op orde komt. En dan heb ik het toch geprobeerd.
Ja dat denk ik zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ook één van de redenen waarom meeten zo eng kan zijn - juist omdat je op het internet helemaal jezelf kunt zijn en irl in veel gevallen toch niet 100%.
Maar jij denkt dus dat hij dit meent?
Ik geloof dat dat hier niet besproken mag worden, dus laten we de definitie van 'stoppen met proberen' maar heel ruim houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus als het niet lukt, spring je maar voor een trein? Of hoe moet ik dit nu interpreteren? Je hebt niks geprobeerd trouwens. Niet genoeg.
Ik ook niet. Te ver weg voor mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Wel lekker dichtbij, dat wel trouwens.
Dat is toch echt hoe je het zelf interpreteert. Wat is dan die shit? Geen vriendin kunnen vinden? Je bent echt niet de enige, oa daarom is deze reeks ook zo populair. Je klinkt echt depressief, volgens mij is het geen vriendin kunnen krijgen meer een reden die je gevonden hebt waarom je je zo kut voelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat hier niet besproken mag worden, dus laten we de definitie van 'stoppen met proberen' maar heel ruim houden![]()
Ik vind dat ik bijzonder hard heb geprobeerd. Bijvoorbeeld in de onzichtbare aanloop naar dit topic Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Ik heb al mijn energie erin gestoken dat meisje te vinden, echt het allerlaatste beetje. En het universum beloont dat met een kutgevoel. Dat is het probleem van mijn leven; wat ik ook doe, ik krijg nooit wat ik wil, ik krijg alleen maar shit op mijn bord. Misschien niet de allergrootste shit, maar wel consequent. En ik ben het zat om überhaupt elke dag mijn bed weer uit te moeten komen, alleen maar om me ongelukkig te voelen en verder in de stront te zakken.
Dus het is wel degelijk een verkapte zelfmoordaankondiging.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat hier niet besproken mag worden, dus laten we de definitie van 'stoppen met proberen' maar heel ruim houden![]()
Ik vind dat ik bijzonder hard heb geprobeerd. Bijvoorbeeld in de onzichtbare aanloop naar dit topic Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Ik heb al mijn energie erin gestoken dat meisje te vinden, echt het allerlaatste beetje. En het universum beloont dat met een kutgevoel. Dat is het probleem van mijn leven; wat ik ook doe, ik krijg nooit wat ik wil, ik krijg alleen maar shit op mijn bord. Misschien niet de allergrootste shit, maar wel consequent. En ik ben het zat om überhaupt elke dag mijn bed weer uit te moeten komen, alleen maar om me ongelukkig te voelen en verder in de stront te zakken.
De supermarkt is ook 2 km voor mij fietsen, dat is ook ver weg. Mja tis net de moeite die je wilt nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te ver weg voor mij.
Het gaat om structuur. Actiever worden. Vaste dagplanning.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben te lui voor dat schema. het lijkt me allemaal maar moeilijk om dat vol te houden, want ik zie het nut niet van die dingen(op de korte termijn)
Ja, zoveel is een fok meet me ook weer niet waard. Bovendien ben 17 september twee studies aan het doen, dus heb ik het waarschijnlijk best wel druk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:14 schreef kedge het volgende:
[..]
De supermarkt is ook 2 km voor mij fietsen, dat is ook ver weg. Mja tis net de moeite die je wilt nemen.
Als dat echt is hoe je het ziet dan gaat er niks veranderen en kan je echt het beste naar je huisarts gaan, period.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Zolang de essentie van structuur en geordend leven niet begrepen word, dan kun je ook niet veranderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om structuur. Actiever worden. Vaste dagplanning.
Als je liever lui bent dan dat je iets voor elkaar krijgt in je leven dan bereik je dus nooit iets, ook geen vriendin.
Niet echt. Ik zie het als een soort verzekering dat ik dit gevoel niet nog decennia hoef te voelen. Stiekem hoop ik dat het niet nodig is en ik binnen een paar jaar gelukkig wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Dus het is wel degelijk een verkapte zelfmoordaankondiging.![]()
Misschien wel, maar dan mis je het punt. Het punt is dat jij naast die al dan niet grotere tegenslagen ook veel positieve dingen hebt gehadquote:Nou, prima. Ik durf erom te wedden dat ik grotere tegenslagen te verduren heb gehad dan jij. Het is dus puur je incasseringsvermogen en instelling dat je moet wijzigen.
Je lijkt een enorm trauma over te houden aan je middelbare schooltijd. Compleet onnodig.
Als MLiG nu al te lui is om een vaste dagplanning aan te houden, hoe verwacht hij dan ooit volgende maand elke dag naar de uni te gaan? Als ik hem was zou ik me dus niet inschrijven. Ik snap niet wat hij nou precies wíl. Is het slechts de hoop dat het beter gaat, zonder enige wilskracht om het daadwerkelijk uit te voeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Zolang de essentie van structuur en geordend leven niet begrepen word, dan kun je ook niet veranderen.
Wat heb je daar precies geprobeerd? Wat waren toendertijd de stappen die je had ondernomen om een meisje te vinden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat ik bijzonder hard heb geprobeerd.
Ik heb al mijn energie erin gestoken dat meisje te vinden, echt het allerlaatste beetje. En het universum beloont dat met een kutgevoel.
Als ik het nu zo zie dan pak je het verkeerd aan. Speel je het spel civilisation? Daar kan je ook geen kar maken voordat je het wiel uit hebt gevonden toch? Zorg eerst dat je gelukkig bent met jezelf, daarna kun je pas een vriendin krijgen. Je focust echt teveel op die vriendin. Je bent in het spel civilisation nog in de steentijd maar jij wilt al een raket bouwen. En vind het dan gek dat dat niet lukt, alsof het universum dat doet. Maar je doet het zelf, door je doelen te hoog te stellen.quote:Dat is het probleem van mijn leven; wat ik ook doe, ik krijg nooit wat ik wil, ik krijg alleen maar shit op mijn bord.
Daar heb je ook medicijnen voor als niets anders werkt. Waar is je vechtlust, kom op Benzin. Je bent nog zo jong en het enige wat je belemmert om meer uit het leven te halen is irrationele angst om bepaalde drempels over te gaan en depressieve gevoelens. Daar kan je echt vanaf komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zie het als een soort verzekering dat ik dit gevoel niet nog decennia hoef te voelen. Stiekem hoop ik dat het niet nodig is en ik binnen een paar jaar gelukkig wordtDat is alles wat ik wil; mezelf af en toe goed voelen.
Dat moet je verwerken, dat gaat je hier op een forum niet lukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
En nu ben ik voor de rest van mijn leven verkloot. Ik heb dit absoluut niet verdient.
Hoezo ben je verkloot dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
De middelbare schooltijd heeft me inderdaad diep geraakt en het voelt voor mij alsof vrijwel iedereen mijn hart eruit heeft gerukt, er op heeft gespuugd en er een dansje op heeft gedaan. De meeste mensen zijn gemeen in die periode. Iedereen moet gewoon gezien hebben hoe moeilijk ik het had en niemand heeft dat gestopt. En nu ben ik voor de rest van mijn leven verkloot. Ik heb dit absoluut niet verdient.
Je hebt het wel verdiend. Ik heb ook geen geweldige jeugd gehad, ziektes, ellende, dode familieleden, gepest etc. Maar wat deed ik toen ik 14-15 was? Ik besefte dat ik mijn geluk in m'n eigen hand had. Ik wachtte niet als een grijs muisje totdat de storm ging liggen, ik heb actief aan mijn problematiek gewerkt. Het feit dat je actief je leven in je eigen hand kunt nemen heeft mij zoveel kracht gebracht. Dus ik zou zeggen; leer van mij!quote:
Die positieve dingen overkomen de meeste mensen ook echt niet zomaar uit het niets, jij had onderhand ook best positieve dingen meegemaakt kunnen hebben als je de moeite had genomen wat aan je depressie te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zie het als een soort verzekering dat ik dit gevoel niet nog decennia hoef te voelen. Stiekem hoop ik dat het niet nodig is en ik binnen een paar jaar gelukkig wordtDat is alles wat ik wil; mezelf af en toe goed voelen.
Daarnaast, dit topic loopt dan al lang niet meer, ik zit dan misschien niet eens meer op fok en niemand herinnert zich dat. Maar uiteindelijk hoop ik echt dat die verzekering onnodig was. Ik wil gelukkig worden in dit enige leven wat ik heb.
[..]
Misschien wel, maar dan mis je het punt. Het punt is dat jij naast die al dan niet grotere tegenslagen ook veel positieve dingen hebt gehadDat is waardoor jij kan blijven incasseren.
De middelbare schooltijd heeft me inderdaad diep geraakt en het voelt voor mij alsof vrijwel iedereen mijn hart eruit heeft gerukt, er op heeft gespuugd en er een dansje op heeft gedaan. De meeste mensen zijn gemeen in die periode. Iedereen moet gewoon gezien hebben hoe moeilijk ik het had en niemand heeft dat gestopt. En nu ben ik voor de rest van mijn leven verkloot. Ik heb dit absoluut niet verdient.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt het wel verdiend. Ik heb ook geen geweldige jeugd gehad, ziektes, ellende, dode familieleden, gepest etc. Maar wat deed ik toen ik 14-15 was? Ik besefte dat ik mijn geluk in m'n eigen hand had. Ik wachtte niet als een grijs muisje totdat de storm ging liggen, ik heb actief aan mijn problematiek gewerkt. Het feit dat je actief je leven in je eigen hand kunt nemen heeft mij zoveel kracht gebracht. Dus ik zou zeggen; leer van mij!
Dat is niet waar en dat zal ik zelf wel het beste weten. Genoeg positieve dingen nu, na "afloop" maar dat is niet altijd zo geweest. Ik ben dan ook wat ouder dan jou. Op geen enkel ogenblik heb ik toen in een hoekje zitten huilen en lopen bidden om medelijden. Verdrietig mag je best zijn, maar dat moet je toch echt afwisselen met wat doorzettingsvermogen. Of je dat nou put uit wat narcistische trekjes of gewoon je eigen trots en zelfwaarde. Zo probeer je het nog af te dwingen dat er wat positieve dingen gebeuren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
Misschien wel, maar dan mis je het punt. Het punt is dat jij naast die al dan niet grotere tegenslagen ook veel positieve dingen hebt gehadDat is waardoor jij kan blijven incasseren.
Het lange verhaal staat in dat topic, maar de essentie is dat ik echt maanden heb gewerkt en ik niets voelde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:
Wat heb je daar precies geprobeerd? Wat waren toendertijd de stappen die je had ondernomen om een meisje te vinden?
Ik vind niet dat gelukkig zijn en een vriendin krijgen grote doelen zijn. Wat zouden dan wel goede kleine stapjes zijn?quote:Als ik het nu zo zie dan pak je het verkeerd aan. Speel je het spel civilisation? Daar kan je ook geen kar maken voordat je het wiel uit hebt gevonden toch? Zorg eerst dat je gelukkig bent met jezelf, daarna kun je pas een vriendin krijgen. Je focust echt teveel op die vriendin. Je bent in het spel civilisation nog in de steentijd maar jij wilt al een raket bouwen. En vind het dan gek dat dat niet lukt, alsof het universum dat doet. Maar je doet het zelf, door je doelen te hoog te stellen.
Dus als je nog niet op wilt geven moet je echt beginnen met simpele kleine stapjes die wel te halen zijn.
Echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je ook medicijnen voor als niets anders werkt. Waar is je vechtlust, kom op Benzin. Je bent nog zo jong en het enige wat je belemmert om meer uit het leven te halen is irrationele angst om bepaalde drempels over te gaan en depressieve gevoelens. Daar kan je echt vanaf komen.
Met lassie toverrijst hoop ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef debeterebob het volgende:
Mijn eerste stap om een negert te worden is gezet. Vanavond lekker kip eten!
Benzin kom je naar de meet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lange verhaal staat in dat topic, maar de essentie is dat ik echt maanden heb gewerkt en ik niets voelde.
[..]
Ik vind niet dat gelukkig zijn en een vriendin krijgen grote doelen zijn. Wat zouden dan wel goede kleine stapjes zijn?
[..]
Echt?
Waar je vervolgens geen ruk mee doetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
Ik heb toen ik 18 werd een deadline gesteld voor een eerste vriendin. (en voor het op orde krijgen van mijn leven eigenlijk)
Hij heeft wel gelijk anders.quote:
Sinds wanneer hebben testosteron en porno met een verkeerd wereldbeeld te maken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:44 schreef kedge het volgende:
Ga geen porno kijken en je de hele dag rukken ( waarom ? Dit bevordert je testosteron niet ! En geeft je een verkeerd beeld van de wereld )
Hij heeft een depressie verdient? Voor zover ik weet heeft die jongen nooit iemand kwaad gedaan, werd gepest, en nu gaan Maanvis en jij hem ook nog even lekker inwrijven dat hij het verdiend heeft.quote:
Zoals ik al zei, het geeft me in mijn hoofd de rust dat ik me niet voor altijd zo hoef te blijven voelen als het me niet lukt om gelukkig te worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Catbert het volgende:
Vind je jezelf nou echt 'dapper' met je deadline? Vind je zelf echt dat je iets doet? Is er niet ergens een knagend gevoel ergens dat je het toch echt allemaal aan jezelf te denken hebt?
Damn, dat je zoveel medelijden met jezelf kunt hebben...
Nja, dat maakt jou dan tot een veel beter persoon dan ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:25 schreef Supersoep het volgende:
Dat is niet waar en dat zal ik zelf wel het beste weten. Genoeg positieve dingen nu, na "afloop" maar dat is niet altijd zo geweest. Ik ben dan ook wat ouder dan jou. Op geen enkel ogenblik heb ik toen in een hoekje zitten huilen en lopen bidden om medelijden. Verdrietig mag je best zijn, maar dat moet je toch echt afwisselen met wat doorzettingsvermogen. Of je dat nou put uit wat narcistische trekjes of gewoon je eigen trots en zelfwaarde. Zo probeer je het nog af te dwingen dat er wat positieve dingen gebeuren.
Jij doet dat niet. Er gebeurt precies wat je zou verwachten. Je dwingt geen positieve dingen af zoals andere mensen dat wel doen als ze ook tegenslagen hebben. Jij laat je compleet begraven.
Creools-Hindoestaans, al lijk ik totaal niet op een Hindoestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Serieus? Wat grappigIk weet het nog wel van jou, we hebben het er nog over gehad toen je hier net kwam, hoor - en om de een of andere reden onthoud ik altijd Fok!kers met een kleurtje, heel vreemd is dat. Ik kan ze nog allemaal opnoemen.
En was het trouwens Hindoestaans of vergis ik me?
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat MLiG dit meent, eigenlijk. Hij kwam normaal over op de meet dus een complete retard is het niet, dan vind ik het vreemd als je zo'n rare reactie naleest en niet eens ziet hoe krom het is.
Maar het is een feit dat je je niet altijd zo zal hoeven voelen, want íedereen gaat een keer dood. Of dat nu op je 80e is of je 30e.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het geeft me in mijn hoofd de rust dat ik me niet voor altijd zo hoef te blijven voelen als het me niet lukt om gelukkig te worden.
Daarom ben ik een tweede studie gaan doen, ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:44 schreef kedge het volgende:
Mijn punt: zorg dat je leven geordend is en dat je structuur in je leven krijgt en dan wordt het allemaal een stuk makkelijker !
Eens. Al heeft hij wel zijn huidige situatie aan zichzelf te danken, hoe vervelend het ook was dat hem is overkomen. Maar hij is zelf ook de enige die daar alsnog verandering in kan brengen. Verleden is gebeurd, niks aan te veranderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij heeft een depressie verdient? Voor zover ik weet heeft die jongen nooit iemand kwaad gedaan, werd gepest, en nu gaan Maanvis en jij hem ook nog even lekker inwrijven dat hij het verdiend heeft.
Dat hij sommige dingen verkeerd aanpakt, daar ben ik het mee eens, maar dan moet je niet gaan zeggen dat hij het verdiend heeft, of dat je beter bent dat hij, want wie weet hoe jij was geworden in zijn situatie.
Je eerste studie heeft niet genoeg contacturen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daarom ben ik een tweede studie gaan doen, ik hoop dat het helpt
Nee, en ik ben de laatste blokken eigenlijk nooit geweest, en tot nu toe alles gehaald(morgen nog een inhaaltentamen waarvoor ik nu aan het soggen benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je eerste studie heeft niet genoeg contacturen?
Werken aan je sociale leven zodat je normaal met mensen om kan gaan mocht je dan een vriendin krijgen rent ze niet na twee maanden weg omdat je je hele leven aan haar ophangt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat gelukkig zijn en een vriendin krijgen grote doelen zijn. Wat zouden dan wel goede kleine stapjes zijn?
Kak dit stukje gaat over mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef 2l33t4u het volgende:
ik heb ook behoorlijk te kampen gehad met meiden en vriendinnen en zo, ik vond mezelf onwijs lelijk, deed zielig erover tegen vrienden, maar dat hielp allemaal niet, ook als ze er tegenin gingen dat ik helemaal niet lelijk ben en dat ze durfden te wedden dat ik eerder een vriendin zou krijgen dan zij..
STEL! je bent lelijk.... en je kunt geen vriendin krijgen omdat je lelijk bent. Dan zouden de lelijke vrouwen toch hetzelfde moeten hebben ?quote:
Ondanks dat je lelijk bent heb je ook nog smaak, dus als je eruit ziet als trol betekend het nog niet dat je op trollen valtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef kedge het volgende:
[..]
STEL! je bent lelijk.... en je kunt geen vriendin krijgen omdat je lelijk bent. Dan zouden de lelijke vrouwen toch hetzelfde moeten hebben ?![]()
Conclusie: op ieder potje past een dekseltje, kwestie van zoeken
Ja dit zegt het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat je lelijk bent heb je ook nog smaak, dus als je eruit ziet als trol betekend het nog niet dat je op trollen valt
Conclusie is dat er voor iedereen een meid of jongen is... kwestie van zoeken en of het nu een trol of Paris Hilton is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat je lelijk bent heb je ook nog smaak, dus als je eruit ziet als trol betekend het nog niet dat je op trollen valt
agree.quote:
Dit kan toch niet serieus meer zijm. Ik weet nu zeker dat je een troll bent. Maakt niet uit of je naar de meet bent geweest. Of je bent echt echt echt echt niet goed wijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat mijn schoonouders geen kinderen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Conclusie is dat er voor iedereen een meid of jongen is... kwestie van zoeken en of het nu een trol of Paris Hilton is.
+1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat mijn schoonouders geen kinderen hebben
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat mijn schoonouders geen kinderen hebben
agree, dit slaat idd niet echt ergens opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus meer zijm. Ik weet nu zeker dat je een troll bent. Maakt niet uit of je naar de meet bent geweest of niet. Of je bent echt echt echt echt niet goed wijs.
Ach ik zie er de humor nog van in tenminstequote:
en haar dumpen als dr ouders dood gaan? dan krijg je wss heel wat gezeik over je kop xDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik zie er de humor nog van in tenminste![]()
Wat mij trouwens een goed idee is om mijn volgende vriendin aan de hand van mijn schoonouders uit zoeken. Dus leuke schoonouders uitzoeken en hopen dat ze een single dochter hebben
Tuurlijk weet ik dat wel. Maar vrienden zoeken en alles in je leven op orde krijgen is veel meer werk dan een vriendin vinden. En een vriendin zou in elk geval tijdelijk mijn leven leuker maken. Eigenlijk streef ik naar de simpelste oplossing.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Nu wil ik je echt wat vragen: weet je echt niet dat je je op andere dingen dan een vriendin moet richten of wil je het niet weten? Want je blijft je hardnekkig verkondigen dat een vriendin alles gaat oplossen terwijl zelfs ik weet dat dat niet zo is.
Nee natuurlijk niet eerst de erfenis opmaken voor dat ik doe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
en haar dumpen als dr ouders dood gaan? dan krijg je wss heel wat gezeik over je kop xD
gaan eerst dr ouders dood en dan dumpt haar vriend/verloofde/man haar ook nogges
life's a bitch
Vrienden maken is moeilijker dan een vriendin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel. Maar vrienden zoeken en alles in je leven op orde krijgen is veel meer werk dan een vriendin vinden. En een vriendin zou in elk geval tijdelijk mijn leven leuker maken. Eigenlijk streef ik naar de simpelste oplossing.
1 ding snap je denk ik niet goed. Vrouwen hijsen je op, en des te langer ze dat kunnen doen des te hoger kom je, des te meer pijn doet het als ze je laten vallen... je zult toch echt moeten zorgen dat je vrienden en andere zaken hebt om je op te vangen anders gaat het echt pijn doen!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel. Maar vrienden zoeken en alles in je leven op orde krijgen is veel meer werk dan een vriendin vinden. En een vriendin zou in elk geval tijdelijk mijn leven leuker maken. Eigenlijk streef ik naar de simpelste oplossing.
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrienden maken is moeilijker dan een vriendin?![]()
Waarom hebben zoveel mensen hier dan wel vrienden en geen vriendin?
Je spreekt toch sneller een meid aan dan een andere dude...quote:
Ehm nee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Je spreekt toch sneller een meid aan dan een andere dude...
Goed gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt het wel verdiend. Ik heb ook geen geweldige jeugd gehad, ziektes, ellende, dode familieleden, gepest etc. Maar wat deed ik toen ik 14-15 was? Ik besefte dat ik mijn geluk in m'n eigen hand had. Ik wachtte niet als een grijs muisje totdat de storm ging liggen, ik heb actief aan mijn problematiek gewerkt. Het feit dat je actief je leven in je eigen hand kunt nemen heeft mij zoveel kracht gebracht. Dus ik zou zeggen; leer van mij!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Creools-Hindoestaans, al lijk ik totaal niet op een Hindoestaan.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
1 ding snap je denk ik niet goed. Vrouwen hijsen je op, en des te langer ze dat kunnen doen des te hoger kom je, des te meer pijn doet het als ze je laten vallen... je zult toch echt moeten zorgen dat je vrienden en andere zaken hebt om je op te vangen anders gaat het echt pijn doen!!!
misschien, maar daarmee voeren ze deze mooie reeks wel aardigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:38 schreef Mpj het volgende:
Benzin en MLIG zijn dan ook van die types die zodra hun (mogelijke) vriendin het dan toch uitmaakt ze janken dat ze zelfmoord gaan plegen en niet zonder haar kunnen leven enzovoort. Echt walgelijk zulke mensen.
True, true...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:43 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
misschien, maar daarmee voeren ze deze mooie reeks wel aardig
Ik vind het erg zwak wat je nou doet. Ik vind het ook idioot om maar aan te kondigen dat je zelfmoord gaat plegen (benzin, wtf man), daar niet van, maar om nog even, als je al hebt ingewreven dat het hun eigen schuld is, te melden dat je ze 'echt van dat soort mensen vindt dat..' en dat het walgelijke mensen zijn, vind ik echt laag van je, had ik niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:38 schreef Mpj het volgende:
Benzin en MLIG zijn dan ook van die types die zodra hun (mogelijke) vriendin het dan toch uitmaakt ze janken dat ze zelfmoord gaan plegen en niet zonder haar kunnen leven enzovoort. Echt walgelijk zulke mensen.
En ik snap gelijk waarom jij in Nederland wel slaagt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef kedge het volgende:
minibeer wat een leuk meisje heb je als ava
Smaak verschilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ik snap gelijk waarom jij in Nederland wel slaagt.
Wat mij betreft zou dat voor lelijke vrouwen wel moeten gelden. Optieven uit mijn buurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig. Dat meisje uit Heroes, daarvan zie je er in NL genoeg. Een vriend van me valt op blondjes met een knotje, beetje tuttig. Die heeft altijd wel iemand om leuk te vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Smaak verschilt.
Alleen ik faal in Nederland
Kijk maar eens in mijn FoBo ik val ook op een 13 in een dozijn meisje qua uiterlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig. Dat meisje uit Heroes, daarvan zie je er in NL genoeg. Een vriend van me valt op blondjes met een knotje, beetje tuttig. Die heeft altijd wel iemand om leuk te vinden.
Ik ben wel een beetje jaloers.
Op die mensen die daar wel op vallen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig. Dat meisje uit Heroes, daarvan zie je er in NL genoeg. Een vriend van me valt op blondjes met een knotje, beetje tuttig. Die heeft altijd wel iemand om leuk te vinden.
Ik ben wel een beetje jaloers.
Mwa ligt eigenlijk ook aan de situatie... mn eerste dag op school had ik eerst contact met 2 dames en daarna pas met dudes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee?
Wat spreek jij eerder aan op school of op het werk? Een jongen of een meisje?
Ja jaloers op mensen die gewoon zo'n smaak in vrouwen hebben. Bedoel, laten we reeel blijven, daar zijn er gewoon veel van in NL. Dus je kans is gewoon wat groter dat je iets leuks tegenkomt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Op die mensen die daar wel op vallen?
Ja, mij hoor je niet klagen over de nederlandse meisjes hoor
hayden panettiere is gwn +9001quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef kedge het volgende:
minibeer wat een leuk meisje heb je als ava
Ik heb geen reden om zo te doen tegen Benzin omdat het mij makkelijk afgaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het erg zwak wat je nou doet. Ik vind het ook idioot om maar aan te kondigen dat je zelfmoord gaat plegen (benzin, wtf man), daar niet van, maar om nog even, als je al hebt ingewreven dat het hun eigen schuld is, te melden dat je ze 'echt van dat soort mensen vindt dat..' en dat het walgelijke mensen zijn, vind ik echt laag van je, had ik niet van jou verwacht.
Dat het jou nou allemaal makkelijk afgaat is leuk voor je, maar dan heb je des te minder reden om zo te doen tegen benzin en mlig. En als ik heel eerlijk ben, voeg je ook weinig toe. Iedereen heeft mlig en benzin al verteld dat het door hun gedrag komt dat ze geen leuk leven/vriendin hebben, en dan kom jij ook nog even bashen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef kedge het volgende:
Omdat ik licht getint ben heb ik meer sjans van blonde dames dan van brunettes, terwijl eigenlijk mijn voorkeur als volgt ligt: Brunette, blond. ( wel blank )
Overigens heb ik ook nooit sjans van getinte dames en zij niet van mij
En na te veel jaren in het oostblok, vind ik de Nederlandse dames ook erg aantrekkelijk ( over het algemeen )
Ik heb geen flauw idee, telkens contact zoeken maar wel de boot afhouden vreemd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Misschien kan iemand me dit uitleggen.
Situatieschets. Via online dating iemand leren kennen. Heen en weer gesmst, whatsapp, ze moest per se op facebook, date geregeld. Helaas kon die niet doorgaan, mevrouw had het druk. Dat kan natuurlijk gebeuren.
Nu heeft mevrouw nog geen enkel moment een nieuwe datum voorgesteld, maar bestookt ze me constant met non-berichtjes zoals 'hoe was je dag?' en 'nog leuke dingen gepland?'.
Ik heb al een keer gehint of we nog eens wat gingen doen.
Ja, ze ging wat plannen. Maar we zijn inmiddels weer een week verder en er gebeurd niets. Toch blijft ze met een grote regelmaat ( zo iedere dag/om de dag) zouteloze berichtjes sturen mijn kant.
Wat wil dit vrouwmens?
Ik val op blond.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef kedge het volgende:
Omdat ik licht getint ben heb ik meer sjans van blonde dames dan van brunettes, terwijl eigenlijk mijn voorkeur als volgt ligt: Brunette, blond. ( wel blank )
Overigens heb ik ook nooit sjans van getinte dames en zij niet van mij
En na te veel jaren in het oostblok, vind ik de Nederlandse dames ook erg aantrekkelijk ( over het algemeen )
Val je niet op getinte meisjes? Negers? Surinamers ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op blond.
Dat moet dan helemaal goed komen!
Ik schat dat ze je leuk vind maar een beetje verlegen is ofzo (of misschien weet ze gewoon niks leuks dat ze met je kan doen). Heb je haar al een keer uitgenodigd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Misschien kan iemand me dit uitleggen.
Situatieschetsje. Via online dating iemand leren kennen. Heen en weer gechat, gesmst, whatsapp, ze moest per se op facebook, date geregeld. Helaas kon die niet doorgaan, mevrouw had het druk. Dat kan natuurlijk gebeuren.
Nu heeft mevrouw nog geen enkel moment een nieuwe datum voorgesteld, maar bestookt ze me constant met non-berichtjes zoals 'hoe was je dag?' en 'nog leuke dingen gepland?'.
Ik heb dus een keer gehint of we nog eens wat gingen doen.
Ja, ze ging wat plannen. Maar we zijn inmiddels weer een week verder en er gebeurt niets. Toch blijft ze met een grote regelmaat ( zo iedere dag/om de dag) zouteloze berichtjes sturen mijn kant.
Wat wil dit vrouwmens?
Over het algemeen niet, ben wel eens verliefd geweest op een Surinaams meisje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Val je niet op getinte meisjes? Negers? Surinamers ofzo?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Of ze probeert aan te geven dat ze wil dat hij wat voorstelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik schat dat ze je leuk vind maar een beetje verlegen is ofzo (of misschien weet ze gewoon niks leuks dat ze met je kan doen). Heb je haar al een keer uitgenodigd?
Het eerdere datevoorstel kwam van mij. Ze woont ook in dezelfde stad en het voorstel was om gewoon ergens wat te drinken. Ze komt me niet voor als het meest verlegen typetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik schat dat ze je leuk vind maar een beetje verlegen is ofzo (of misschien weet ze gewoon niks leuks dat ze met je kan doen). Heb je haar al een keer uitgenodigd?
Dan snap ik er echt geen bal van wat dat mens wil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het eerdere datevoorstel kwam van mij. Ze woont ook in dezelfde stad en het voorstel was om gewoon ergens wat te drinken. Ze komt me niet voor als het meest verlegen typetje.
Mijn best guess was tot nu toe dat ze met iemand al een paar keer is gaan daten, maar mij warm wil houden.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan snap ik er echt geen bal van wat dat mens wil.
Gewoon op je luie kont zitten en kijken wat er gebeurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
overigens vertik ik het om weer de instigator te zijn
Zoiets schat ik ook een "back up" is ze trouwens getint ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het eerdere datevoorstel kwam van mij. Ze woont ook in dezelfde stad en het voorstel was om gewoon ergens wat te drinken. Ze komt me niet voor als het meest verlegen typetje.
Mijn best guess was tot nu toe dat ze met iemand al een paar keer is gaan daten, maar mij warm wil houden.
Nou, dit is wat er gebeurd. Om de dag kutjeboerenkoolberichtjes over hoe haar dag was of wat ik nog ga doen deze week, of ik van het zonnetje heb genoten...etc etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon op je luie kont zitten en kijken wat er gebeurt.
Dat lijkt me inderdaad een verklaring, nu je het zo zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm, als ik het zo hoor denk ik dat ze er toch niet zoveel zin heeft. Misschien zijn het zenuwen of misschien vindt ze je wel gewoon echt niet leuk en durft ze dat niet duidelijk te laten merken -het kan dat ze hoopt dat je vanzelf wel afdruipt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, het is geheel niet in mijn straatje blond. Maar wel een knap meiske.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Zoiets schat ik ook een "back up" is ze trouwens getint ?
Maareh, in nederland zijn toch ook redelijk wat niet-blonde meisjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook die vraag heb ik gesteld. Nee, ze wil zeker nog een keer afspreken. Maar ze heeft het zo druk met werk, deadlines en ze wil wel ff naar huis voor dat ze komt, excuus 6 en excuus 7 etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je komt er in elk geval alleen achter door te praten, dus vraag het gewoon.
Zo van: Hey maar wil je nou eigenlijk nog wel afspreken? Het komt soms een beetje over alsof je dat niet ziet zitten, of zie ik dat verkeerd?
Ik vind dat ook zo'n gedoe altijd om via whatsapp af te spreken... man bel op en spreek het direct mondeling af.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, het is geheel niet in mijn straatje blond. Maar wel een knap meiske.
Ik ga niemands backup spelen. Ik ga sowieso nee roepen als ze iets voorstelt, ze gaat maar ff dr best doen.
We hebben een keer gebeld. Heel gezellig ook verder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n gedoe altijd om via whatsapp af te spreken... man bel op en spreek het direct mondeling af.
Dan heeft ze ook niet echt tijd om een excuus te bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n gedoe altijd om via whatsapp af te spreken... man bel op en spreek het direct mondeling af.
Afkappen gewoon dit gedraai om de hete brei is alleen maar irritant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook die vraag heb ik gesteld. Nee, ze wil zeker nog een keer afspreken. Maar ze heeft het zo druk met werk, deadlines en ze wil wel ff naar huis voor dat ze komt, excuus 6 en excuus 7 etc.
Ik val op italiaans ogende dames, dat is de beste omschrijving. Mila Kunis/ Lucy Hale zijn de namen die je google moet toevertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maareh, in nederland zijn toch ook redelijk wat niet-blonde meisjes?
Of wat bedoel je dan? Meer getinte meisjes ofzo?
Ik vind het intrigerend moet ik eerlijk bekennen. En whatsapp is (nog) gratis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Afkappen gewoon dit gedraai om de hete brei is alleen maar irritant.
In dat geval wacht je net zo lang af tot ze wat doet en anders niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het intrigerend moet ik eerlijk bekennen. En whatsapp is (nog) gratis.
Ik krijg echt het gevoel dat deze situatie nog maanden kan bestaan. Ik probeer gewoon echt te begrijpen wat er gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval wacht je net zo lang af tot ze wat doet en anders niks.
Heb ik ook gedaan... reageer nu al een week niet meer op haar whatsapp berichtjes en nu is zij ook gestopt met sturen.. zal me benieuwen of ze nog wat van zich laat horen of dat het nu doodgebloed is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Afkappen gewoon dit gedraai om de hete brei is alleen maar irritant.
Je hebt haar nog nooit in real gezien hw:')quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat deze situatie nog maanden kan bestaan. Ik probeer gewoon echt te begrijpen wat er gebeurd.
Ik ben aan het msn'en en aan het FOK!ken. Vermaak me prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je hebt haar nog nooit in real gezien hw:')
Ondertussen gewoon met andere meiden gaan en haar aan het lijntje houden. Dat is 't beste wat je kan doen; heb je altijd nog 'n back up en wie weet wat er kan ontstaan (als zij initiatief neemt).
Ik verveel me trouwens echt, zo nutteloos achter de pc deze avond.Word er depressief van. Jullie niet? Ik ga maar naar 'n vriend toe.
Ja, ik ook. Maar ik moet ook eigenlijk lerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
Ik verveel me trouwens echt, zo nutteloos achter de pc deze avond.Word er depressief van. Jullie niet? Ik ga maar naar 'n vriend toe.
Ik snap het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat deze situatie nog maanden kan bestaan. Ik probeer gewoon echt te begrijpen wat er gebeurd.
Ja maar ik heb niks beters te doen in de vakantie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ondertussen gewoon met andere meiden gaan en haar aan het lijntje houden. Dat is 't beste wat je kan doen; heb je altijd nog 'n back up en wie weet wat er kan ontstaan (als zij initiatief neemt).
Check.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
En mezelf ergens uitnodigen vind ik ook altijd zoietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik moet ook eigenlijk leren
Die begrijpen ons, zoals wij hun begrijpen, niet dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Check.
Dat komt wel goed, maar ik wil het gewoon es begrijpen. Vrouwen :S
Hoeren zijn het. Allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Die begrijpen ons, zoals wij hun begrijpen, niet dus.
Daar kom ik trouwens op terug... ze weten dat we sex met ze willenquote:
Ik heb het woord zelfmoord vooralsnog niet gebruikt; dat maak jij er van. Laat het duidelijk zijn dat het vooralsnog mijn voorkeur heeft om gelukkig te wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef Mpj het volgende:
Benzin; wat een gejank zeg, zelfmoord willen plegen omdat je geen meid (en vrienden) kunt krijgen. Maar er niks voor willen doen terwijl je weet dat het je blijkbaar niet komt aanwaaien. En maar blijven janken. En nu ook nog aankondigen dat je zelfmoord wilt plegen in een topic, wat een egoist ben jij; andere mensen daarmee opzadelen. Ik heb laatst 'n familielid verloren aan een zelfmoord, weet dus wat je zegt. Ik kan echt boos worden om dat soort uitspraken, krijg er zelfs kippenvel van. Twee/drie maanden geleden zou je al naar een psycholoog gaan, maar nee hoor. Tsja, dan moet je het zelf weten, maar kom hier dan niet zeuren over hoe zielig je bent en hele topics kapen. Het gaat over versieren, niet over jouw ''mislukte'' leven. Wij kunnen je verder niet helpen, en dit is al zovaak herhaald. Rot gewoon op, iets met de tips doe je toch niet.
Opnieuw, het irriteert me dat je dat denkt. Egoïstisch is het zeker, maar dat telt voor iedereen. Alles wat iedereen doet doen ze uiteindelijk om er zelf beter van te worden. Wat ik wil is mezelf een beetje gelukkig voelen; aangezien ik heel mijn leven een degelijk persoon ben geweest zou ik daar wel een klein beetje recht op mogen hebben lijkt me. Als gelukkig willen zijn egoïstisch is, dan is iedereen dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Mpj het volgende:
Ik erger me dood aan zulke egoistische en aandachttrekkende uitspraken.
Ik heb de hele dag al verschrikkelijke rugpijn, het is nu weer heel ergquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je suggereert het wel erg sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het woord zelfmoord vooralsnog niet gebruikt; dat maak jij er van.
Kan je lipper niet even bellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al verschrikkelijke rugpijn, het is nu weer heel erg![]()
Heb alleen maar in bed gelegen, soms achter de laptop, soms niet, zielig hè?![]()
Ik heb me zelf - en dit is het toppunt - zelfs nog geprobeerd een rugmassage te geven maar ik faalde, uiteraard, jammerlijk.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kan je lipper niet even bellen?
Jezus, das wel erg vroeg, 5u. Enig idee hoe het komt van je rug? Mijn pa had het ook wel eens, maar die is 51, dus dan ist iets normaler.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar hij moet om 5 uur weer op...
Hij heeft me wel een massage beloofd voor vrijdag, trouwens
Geen idee, in slechte houding geslapen of gisteren teveel op bed geFok!t, maar toen was het nog niet zo erg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jezus, das wel erg vroeg, 5u. Enig idee hoe het komt van je rug? Mijn pa had het ook wel eens, maar die is 51, dus dan ist iets normaler.
Eh, ik ben wel eens gemasseerd. Niet te hard in die spier boven je schouders (bij je nek, zeg maar) knijpen, dat is irritant. Verder heb ik geen flauw ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ooit iemand gemasseerd, trouwens? Nog tips en trucs? En don'ts?
Bedankt, minibeerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eh, ik ben wel eens gemasseerd. Niet te hard in die spier boven je schouders (bij je nek, zeg maar) knijpen, dat is irritant. Verder heb ik geen flauw idee
Zijn er niet veel schat ik zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
weltrusten, iedereen die er nu nog is
Ik zit er elke dag tot 3 uur en sta weer op om half 9, waar gaat het mis...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Bedankt, minibeer
[..]
Zijn er niet veel schat ik zoJij ook!
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het erg zwak wat je nou doet. Ik vind het ook idioot om maar aan te kondigen dat je zelfmoord gaat plegen (benzin, wtf man), daar niet van, maar om nog even, als je al hebt ingewreven dat het hun eigen schuld is, te melden dat je ze 'echt van dat soort mensen vindt dat..' en dat het walgelijke mensen zijn, vind ik echt laag van je, had ik niet van jou verwacht.
Dat het jou nou allemaal makkelijk afgaat is leuk voor je, maar dan heb je des te minder reden om zo te doen tegen benzin en mlig. En als ik heel eerlijk ben, voeg je ook weinig toe. Iedereen heeft mlig en benzin al verteld dat het door hun gedrag komt dat ze geen leuk leven/vriendin hebben, en dan kom jij ook nog even bashen.
Hoe oud ben je? Mits </21 dan kunnen we het wijten aan de verpaupering van de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zit er elke dag tot 3 uur en sta weer op om half 9, waar gaat het mis...
Ja gaat het nogsteeds leuk tussen jullie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar hij moet om 5 uur weer op...
Hij heeft me wel een massage beloofd voor vrijdag, trouwens
en nu?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Mits </21 dan kunnen we het wijten aan de verpaupering van de jeugd van tegenwoordig
En anders ben je gewoon een luie donder - hup, gaan slapen!
maar het is ook zo moeilijk he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef ook_gek het volgende:
Benzin wees eens eerlijk tegen je zelf ipv je zelf voor blijven houden dat je alles geprobeerd hebt. Want je hebt niks geprobeerd, als je heel eerlijk bent naar je zelf. Je onderneemt niks op wachten na.
Je zit nu al van nog 4 jaar en dan kap ik er mee. Als je blijft doen wat je nu doet kan je beter maar naar de trein schema's gaan kijken nu. Want ik kan je 1 ding beloven. Ga zo door zoals nu, en er gaat niks verranderen!
Ik en vele mensen met mij hebben je tallozen goese tips gegeven. Doe er wat mee ipv weg rotten in een hoekje.
maar als alles dan al misgaat bij de kassa bijvoorbeeld, en dan is alles misgegaan, en dan op het laatst ga je nog zo een lachje forceren, dan komt dat er echt zo uit als een creepy evil scary lachje denk ikquote:3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Dank jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gaat het nogsteeds leuk tussen jullie?Tof.
Gebeurt mij ook zo vaak met allerlei mensen: Dat ongemakkelijke oogcontact of zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar als alles dan al misgaat bij de kassa bijvoorbeeld, en dan ga je op het laatst nog zo een lachje forceren, dan komt dat er echt zo uit als een creepy evil scary lachje.
en dat komt allemaa omdat het al is misgegaan.
Misschien moet je jezelf eens niet zo serieus nemen en minder bang te zijn om iets fout te doen en als het wel gebeurd gewoon de humor ervan inzien. Je wil niet weten hoe sommige contacten juist zijn ontstaan door blundersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar het is ook zo moeilijk he.
kijk in de o.p. ook, ik heb daar nog een vraag over.
er wordt zo gezegd
[..]
maar als alles dan al misgaat bij de kassa bijvoorbeeld, en dan is alles misgegaan, en dan op het laatst ga je nog zo een lachje forceren, dan komt dat er echt zo uit als een creepy evil scary lachje denk ik
dat is voor iedereen ongemakkelijk
en dat komt allemaa omdat het al is misgegaan. alles gaat mis, achter elkaar, en dan wordt het steeds erger altijd
nee dat is niet leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens niet zo serieus nemen en minder bang te zijn om iets fout te doen en als het wel gebeurd gewoon de humor ervan inzien. Je wil niet weten hoe sommige contacten juist zijn ontstaan door blunders
Ander: *Kijkt heel erg moeilijk*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook zo vaak met allerlei mensen: Dat ongemakkelijke oogcontact of zo.
Is wel even kut altijd, maar who cares, je moet er niet teveel over nadenken.
Je ziet ze 7/10 keer toch nooit meer terug
Tja, als het de waarheid is? Absurd vind ik het ook maar die jongen is depressief, dan is het niet zo gek. Maar beter dat hij het tegen een psych zegt dan hier zo subtiel op een forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Geen respect voor mensen die dreigen met zelfmoord, wat hij impliciet doet.
Man lul niet zo domquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Geen respect voor mensen die dreigen met zelfmoord, wat hij impliciet doet.
Ik ken juist iemand die net als jou altijd bang is wat fout te doen, maar blundert zelf wat af. We zijn vrienden van elkaar en ik ben juist als ik blunder dat ik er zelf de humor van inzie en er zelf al lacht nu ook meer om zijn eigen blunders en durft nu meer omdat de angst om wat fout te doen er ook minder is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is niet leuk.
bijvoorbeeld, je kent het ook wel van de film, dat als je zo tegelijk door een deuropening wilt lopen, en dan laat probeer je de ander voor te laten, maar die ander doet hetzelfde bij jou.
en dan besluit je maar zijn aanbod te nemen, en de ander besluit op precies hetzelfde moment dat ook te doen.
normale mensen die prettig in hun vel zitten, en alfa zijn zullen dat vast grappig vinden.
in de film is er dan altijd romantiek enzo.
maar ik(en volgensmij een heleboel mensen) die gaan dan een geforceerd lachje doen omdat het hoort. en er helemaal zenuwachtig en gespannen van worden, en dan zo snel mogelijk wegwezen.
neem bijvoorbeeld die film(het ging erover) no strings attached.
als die hoofdpersoon dan zo met dat zenuwachtige meisje is, DAT soort situaties komen ervan.
en als je dan als man je zo gaat gedragen als die meid en zenuwachtig en gespannen en alles wordt is dat niet aantrekkelijk.
de man moet leiden, rustig blijven, en alfa zijn.
Was toch een nieuw nummer ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef debeterebob het volgende:
OP dit gedeelte van het forum genoeg zelfmoord-aankondegingen. Ergens in een algemeen staat een telefoon-nummer dat je kan bellen bijvoorbeeld. Verder is het geloof ik beter er niet verder op in te gaan.
Gewoon geen inlevingsvermogen, wat ik opzicht wel begrijp omdat het voor ons "normale" mensen gewoon een heel moeilijk begrijpbare situatie is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was toch een nieuw nummer ofzo?
En die Catbert is gewoon een kneus
Om de harde woorden van Catbert een beetje onderuit te halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
Straw waarom ga je erover door ??? Benzin wilde het er al niet over hebben en de mods gaven het ook al aan om dat onderwerp even los te laten en gewoon over versieren te hebben
Sorry hoor maar dan ben je toch wel oerstom, iedereen heeft wel is een keer gehoord, hoever iemand is die met die gedachte speelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon geen inlevingsvermogen, wat ik opzicht wel begrijp omdat het voor ons "normale" mensen gewoon een heel moeilijk begrijpbare situatie is.
laat het rusten. ga je niet hechten aan benzin, die verandert toch niet en dan komt zijn belofte gewoon uit. ik wil niet dat je je dan, zoals ik nu, schuldig erover voelt. dat je er bij stond en niets (of iig niet genoeg) deed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om de harde woorden van Catbert een beetje onderuit te halen.
klopt, maar iemand die er daadwerkelijk over nadenkt zal die stap niet maken, die ziet al geen uitweg meer. de enige manier is dan gedwongen opname.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Klaar nou.
Met zelfmoordgedachten moet je naar een psych en niet naar FOK!
Gaaf dat is vet als dieren willen dat jeze aait.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
ik word momenteel versierd door mijn kat die wel erg kroelerig is en is teglijk even verkapte onderwerp verandering
Deadline is over een aantal jaar, niet op dit moment.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, maar iemand die er daadwerkelijk over nadenkt zal die stap niet maken, die ziet al geen uitweg meer. de enige manier is dan gedwongen opname.
Oh maar dat is niet waarom ik zei wat ik zei tegen Catbert. Bovendien heb ik die fout al eens gemaakt en dat ga ik niet nog eens dunnetjes overdoen. Al staat dat verder los van Benzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat het rusten. ga je niet hechten aan benzin, die verandert toch niet en dan komt zijn belofte gewoon uit. ik wil niet dat je je dan, zoals ik nu, schuldig erover voelt. dat je er bij stond en niets (of iig niet genoeg) deed.
nou deze is de laatste tijd wel erg opdringerig , ik hou van haar maar mag best even minder. Als je date is het belangrijk voor je of de ander ook van dieren houd ???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaaf dat is vet als dieren willen dat jeze aait.
Nou, dat is voor mij niet zo'n groot punt als ze maar geen dieren mishandelen (schoppen enzo) maar anders is het okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou deze is de laatste tijd wel erg opdringerig , ik hou van haar maar mag best even minder. Als je date is het belangrijk voor je of de ander ook van dieren houd ???
Toch best wel in mijn geval. Ik zou later wel huisdieren willen. Bovendien kan ik niet begrijpen hoe je dieren kan haten, dus dat botst ook een beetje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou deze is de laatste tijd wel erg opdringerig , ik hou van haar maar mag best even minder. Als je date is het belangrijk voor je of de ander ook van dieren houd ???
hetzelfde hierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch best wel in mijn geval. Ik zou later wel huisdieren willen. Bovendien kan ik niet begrijpen hoe je dieren kan haten, dus dat botst ook een beetje.
Too true mate.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
ja inderdaad , en als je wat ouder bent ga je wat meer op lang termijn denken. Ik zou serieus balen als ik wat met iemand kreeg die allergisch voor katten ofzo , want ik ben te dol op dit beestje.
Het is meneer terror geestzielhenkbertaddoncampingwoonplaatswoonplaatsvarkensboerderijvjngervoethoofdoppasser bert!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
hetzelfde hier
ik houd van de meeste diereneen leguaan hoeft dan trouwes ook weer niet, maar een kat/hond of op z'n minst een gekke vis zou wel leuk zijn
uhh wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is meneer terror geestzielhenkbertaddoncampingwoonplaatswoonplaatsvarkensboerderijvjngervoethoofdoppasser bert!
Een psychische aandoening?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Mensen die niet van dieren houden, hebben een pshychische aandoening (wat een kutwoord)
Omdat? Laat mij eens met rust.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Mensen die niet van dieren houden, hebben een pshychische aandoening (wat een kutwoord)
yup, en ook als je beiden heel toevallig een deadline zou hebben die enigzins overeenkomt, dan nog heeft liefde meer tijd nodig dan je vaak zou willenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
Je kan geen deadline zetten op liefde want daar is nog een andere partij voor nodig.
Zo hebben ik en mijn broertje in een melige bui de vis van mijn nichtje gedoopt (eerst was er henk en bert en toen at bert henk op en nog een hoop andere dingen. Fishie fishie... Voet weg! Daar heb ik zo om gelachen toen)quote:
Ik kon nou niet zeggen dat ik zo'n reactie niet van jou had verwacht, sorry hoor.quote:
Ik snap het. Als je eenzaam bent moet je btw een kleiner huis kopen/huren voel je je minder eenzaam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dieren helpen tegen eenzaamheid
Ik ben serieus ik ben door omstandigheden, bijna altijd thuis zou mn hond echt niet kunnen missen,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snap het. Als je eenzaam bent moet je btw een kleiner huis kopen/huren voel je je minder eenzaam.
leuke naamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo hebben ik en mijn broertje in een melige bui de vis van mijn nichtje gedoopt (eerst was er henk en bert en toen at bert henk op en nog een hoop andere dingen. Fishie fishie... Voet weg! Daar heb ik zo om gelachen toen)
Ik was ook serieus. Maar ik snap wat je bedoelt mijn hond (nouja die van mijn ouders) is echt zwaar relaxtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben serieus ik ben door omstandigheden, bijna altijd thuis zou mn hond echt niet kunnen missen,
het is toch gezellig.
Ja, ik vind het echt laag van mezelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon nou niet zeggen dat ik zo'n reactie niet van jou had verwacht, sorry hoor.
Je snapt het allemaal wel, maar doet er niets aan. Om ook zelfverzekerd in allerlei soorten situaties te kunnen reageren moet je ook in die situaties komen. Achter je computertje kan je wel allemaal theorieën verzinnen, die ook gewoon kloppen, maar die je nooit in het echte leven kan uitvoeren tenzij je het echt doet. Verandering komt er alleen maar door uit je comfort zone te stappen. Het is belangrijk situaties aan te gaan waar je je ongemakkelijk bij voelt. Na verloop van tijd voel je je gewoon normaal in die situaties. Daarna kan je weer een stapje verder gaan naar de volgende situaties die je angst inboezemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is niet leuk.
bijvoorbeeld, je kent het ook wel van de film, dat als je zo tegelijk door een deuropening wilt lopen, en dan laat probeer je de ander voor te laten, maar die ander doet hetzelfde bij jou.
en dan besluit je maar zijn aanbod te nemen, en de ander besluit op precies hetzelfde moment dat ook te doen.
normale mensen die prettig in hun vel zitten, en alfa zijn zullen dat vast grappig vinden.
in de film is er dan altijd romantiek enzo.
maar ik(en volgensmij een heleboel mensen) die gaan dan een geforceerd lachje doen omdat het hoort. en er helemaal zenuwachtig en gespannen van worden, en dan zo snel mogelijk wegwezen.
neem bijvoorbeeld die film(het ging erover) no strings attached.
als die hoofdpersoon dan zo met dat zenuwachtige meisje is, DAT soort situaties komen ervan.
en als je dan als man je zo gaat gedragen als die meid en zenuwachtig en gespannen en alles wordt is dat niet aantrekkelijk.
de man moet leiden, rustig blijven, en alfa zijn.
Beide nooit gehad; al kan ik wel een massage gebruiken zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Newbie114 het volgende:
Massages krijgen is trouwens echt relaxt heb me nooit zo chill gevoeld als toen een meisje op vakantie dat bij me deed... Was echt zwaar chill!
Vraagje wat vinden jullie chiller, een goede tongzoen of een goede massage?
* heloef kan over beide niet meepraten en gaat in een hoekje zitten huilenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Newbie114 het volgende:
Massages krijgen is trouwens echt relaxt heb me nooit zo chill gevoeld als toen een meisje op vakantie dat bij me deed... Was echt zwaar chill!
Het is een nickname; ik heet in het echt niet zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef Newbie114 het volgende:
Wow axel, wat een geluk.
Trouwens een franse naamgenoot van je heeft 3 meisjes in 5 minuten gezoend voor de neus van iedereen (met tong) dussem succes
Geen idee; misschien waren ze helemaal geen moslim; ze hadden in elk geval geen hoofddoek om.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef Mpj het volgende:
Overigens is het Ramadan, dus dat wordt deze maand sowieso niks; dan zijn ze extra heilig.
De nieuwe generatie draagt ook steeds minder een hoofddoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee; misschien waren ze helemaal geen moslim; ze hadden in elk geval geen hoofddoek om.
Neger je bent 17 man tijd zat nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef kan over beide niet meepraten en gaat in een hoekje zitten huilen
Ik heb 1x een tongzoen gehad en ik vond er geen zak aan. (je vroeg "goede tongzoen"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neger je bent 17 man tijd zat nog.
Ik vind het eigenlijk gelijkspel. Het leuke aan zoenen vind ik dan voel ik me overwinnaar (*O*) en als ze dan ook nog niets geeft om mijn asbak van een mond (oke ze rookt zelf ook dusja) en nog goed zoent ook verslaat dat een massage, maar als de massage door een leuk meisje die op je rug gaat zitten is het sowieso gelijkspel.
Genoeg moslima's zonder hoofddoek natuurlijk, ook zonder hoofddoek vasten ze wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee; misschien waren ze helemaal geen moslim; ze hadden in elk geval geen hoofddoek om.
Ik maak een grapje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neger je bent 17 man tijd zat nog.
Ik vind het eigenlijk gelijkspel. Het leuke aan zoenen vind ik dan voel ik me overwinnaar (*O*) en als ze dan ook nog niets geeft om mijn asbak van een mond (oke ze rookt zelf ook dusja) en nog goed zoent ook verslaat dat een massage, maar als de massage door een leuk meisje die op je rug gaat zitten is het sowieso gelijkspel.
Haha oke spreek hem niet meer verder maar goed. Het waren trouwens echt hoeren die wijven (eentje was dronken (na 2 bierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is een nickname; ik heet in het echt niet zo. Maar de groeten aan de franse Axel... nu weet ik ook weer waar de benaming "french kissing" op slaat.
Geen idee; mogen ze cola drinken en chips eten nu dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Genoeg moslima's zonder hoofddoek natuurlijk, ook zonder hoofddoek vasten ze wel.
Heeft benzin een deadline? Ik wist dat hij redelijk sneu was maar ZO sneu? Kom op zeg... Onzin om zo'n deadline te stellen, het motiveert je niet eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak een grapje.![]()
Al dat gelul over benzin en zijn deadline deed me beseffen dat ik het net zo hard deed.
Of je spreekt niet voldoende frans, dat kan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Ik kom te weinig onder dronken meisjes ik denk dat ik mijn probleem door heb.
Of ik kom niet eens in Frankrijk kan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of je spreekt niet voldoende frans, dat kan ook.
Nog geen massage gehad dus ik kan daar niks over zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Newbie114 het volgende:
Same here - ik sterf van de rugpijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Beide nooit gehad; al kan ik wel een massage gebruiken zeg.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee; mogen ze cola drinken en chips eten nu dan?
Ja hij vindt dat hij over 4 jaar een vriendin moet hebben en alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft benzin een deadline? Ik wist dat hij redelijk sneu was maar ZO sneu? Kom op zeg... Onzin om zo'n deadline te stellen, het motiveert je niet eens.
Mens ga slapen. Zal je rug goed doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nog geen massage gehad dus ik kan daar niks over zeggen.
Maar wat dacht je van... Beiden? Tegelijk? Ik kies voor optie C
[..]
Same here - ik sterf van de rugpijn.
En toch als een ware Fok!ster stoïcijns door blijven computeren
Nou, beter leer je gewoon frans en hossel je zo die chicks op vakantie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hij vindt dat hij over 4 jaar een vriendin moet hebben en alles.
Als ik een deadline zou stellen wanneer ik ontmaagd moet zijn kan ik net zo goed meteen voor de trein springen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef Newbie114 het volgende:
Beide oh hemels! Alleen hoe wil je zoenen als je met je gezicht in een kussen/iets hards licht?
Dat zachte weghalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef Newbie114 het volgende:
Beide oh hemels! Alleen hoe wil je zoenen als je met je gezicht in een kussen/iets hards licht?
In Nederland of op vakantie zou amper wat uitmaken denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou, beter leer je gewoon frans en hossel je zo die chicks op vakantie.
/trollmode off
Maar waarom zou je ook een deadline willen? Dan ga je op een gegeven moment stressen ; ojee het is nog niet gelukt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ga slapen. Zal je rug goed doen.
Hij op z'n buik - hoofd naar de zijkant gedraaid - jij zittend op z'n rug, voorover gebogen... Makkelijk zatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
Hoe kan je nou zoenen en masseren tegelijk? Ik snap het niet.
Heloef, je weet dat er ook vrouwen zijn die je tegen betaling gezelschap houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hij vindt dat hij over 4 jaar een vriendin moet hebben en alles.
Als ik een deadline zou stellen wanneer ik ontmaagd moet zijn kan ik net zo goed meteen voor de trein springen.
Niet zo opvatten aub zeg. Genoeg moslima's die niet vasten, ken er genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lezen over twee Arabische vrouwen en meteen aannemen dat ze vasten![]()
[..]
[..]
Dat zachte weghalenSimpele keuze: Wil je het kussen of wil je een zoen?
En waar precies staat dan dat ooit iemand het gezegt heeft dat het makkelijk is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar het is ook zo moeilijk he.
en hier gaat het mis! Je moet eens stoppen met denken!quote:denk ik
Okee dan snap ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Au![]()
[..]
Hij op z'n buik - hoofd naar de zijkant gedraaid - jij zittend op z'n rug, voorover gebogen... Makkelijk zat![]()
Alleen houdt hij het minder lang vol, schat ik zo
Je kunt geen deadline stellen over iets wat je zelf niet in de hand hebt. In mijn ogen heb je het niet zelf in de hand of je een vriendin krijgt of niet; jij kun niet bepalen of iemand je leuk vindt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Newbie114 het volgende:
Maar waarom zou je ook een deadline willen? Dan ga je op een gegeven moment stressen ; ojee het is nog niet gelukt.
Mpj, je weet dat ik ook nog wel eigenwaarde heb?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heloef, je weet dat er ook vrouwen zijn die je tegen betaling gezelschap houden
Ook dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt geen deadline stellen over iets wat je zelf niet in de hand hebt. In mijn ogen heb je het niet zelf in de hand of je een vriendin krijgt of niet; jij kun niet bepalen of iemand je leuk vindt.
Opzich heb je dat wel in je eigen hand. Er is namelijk altijd wel een gemakkelijk, wanhopig iemand, natuurlijk. Schrijf je maar eens in op een datingsite, genoeg vrouwelijke draken denk ik zo. FOK! ook wel vermoed ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt geen deadline stellen over iets wat je zelf niet in de hand hebt. In mijn ogen heb je het niet zelf in de hand of je een vriendin krijgt of niet; jij kun niet bepalen of iemand je leuk vindt.
Eey soldiah boiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mpj, je weet dat ik ook nog wel eigenwaarde heb?
Je eigenwaarde daalt gestaag naarmate je langer alleen bent; precies waar de hoerensector op overleeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mpj, je weet dat ik ook nog wel eigenwaarde heb?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef Newbie114 het volgende:
Dat kan niet man dan krijg je geen goede massage want spanning in de rugz
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan snap ik het.
Maar dan moet je wel meteen weer een nekmassage daarna geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |