quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
[ afbeelding ]
Ja hallo met Patrickquote:
Ohquote:
Haha die reacties daar, ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef ValHallen het volgende:
Nouja zeg, zie ik Patje een parel van een topic maken in F&L, wordt het afgefikt
Die specialKquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die reacties daar, ik moest er wel om lachen
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waar ben ik eigenlijk mod geworden?
Ah, ok!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.
Dit m0et er komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.
Ik heb wat anders vernomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat jij je ermee bemoeit! Tsssss!
Maar die is er al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit voor een subforum voor roomblanke heteromannen. Ik noem het: MAN
Roomblank?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit voor een subforum voor roomblanke heteromannen. Ik noem het: MAN
Daar posten ook voluptueuze vrouwen. Helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar die is er al.
http://forum.fok.nl/forum/128
Beetje mollig, mag beeest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar posten ook voluptueuze vrouwen. Helaas.
Dat is niet origineel meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Laten we met zijn allen een winkel bestormen en spullen stelen.
ZIT JE NU DE PLANNEN VOOR ZATERDAG IN DELFZIJL ONLINE TE GOOIEN?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Hier krijg je toch maar 80 uur werkstraf. Oh nee, dat is voor pedofielen, 60 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
dat is die voor moordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier krijg je toch maar 80 uur werkstraf. Oh nee, dat is voor pedofielen, 60 uur.
Ohw, sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ZIT JE NU DE PLANNEN VOOR ZATERDAG IN DELFZIJL ONLINE TE GOOIEN?
Hetero?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
He maar ik ben roomblank en een man. Dus ik mag er ook posten
Ow. Maar dat zei je alleen maar de eerste keerquote:
Als je nog twijfelt ben je ook welkom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Maar dat zei je alleen maar de eerste keer!
Ow. Dat is leuk voor de twijfelaarsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je nog twijfelt ben je ook welkom.
Best tolerant toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Dat is leuk voor de twijfelaars
Dus toch een HoLeBiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dan richt ik een forum op voor misfits.
Heb er twee op vandaag. Daarnaast druifjes om het te balansenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Ik wil nog altijd een forum over croissants
Ja doen we. Fuck the police.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus toch een HoLeBi
we gaan het opperen bella!
Best wel!quote:
Hmm, dat is wel een grijs gebied. Als je Metro of Bi bent en je beoefent een echt mannenberoep ben je welkom, anders moet er correspondentie plaatsvinden met de mods.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel!
En voor de Metro en Bi-mannen/Bi-curious mannen dan? Die zijn soms wel hetero en soms niet?!!!
Lijkt me wel ja. Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel een grijs gebied. Als je Metro of Bi bent en je beoefent een echt mannenberoep ben je welkom, anders moet er correspondentie plaatsvinden met de mods.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie waar het begon. 10 juni
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
croissantsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Hoe Rene gehosseld werd!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie waar het begon. 10 juni
oh wat lief dit om te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
Oma belde:
"MET oma!"
"Ha oma"
"Hoe is het daar?"
"Tja, zijn dagelijkse gangetje, maandag en vandaag alweer gewerkt..."
"Jaja, bij Albert Heijn weer he?"
"Ik werk al 8 maanden bij xxx xxxxxxx, niet meer bij Albert Heijn."
"Ow... ja, ja, waar werk je nu dan?"
....
"Ja, nou ik geef pappa even, tot zondag!"
"Zondag?"
"Ja, oma haar verjaardag etentje?"
"OOOW Ja! HAHA!"
"Tja, oma heeft ook vakantie nodig"
Oma wordt zondag 80
Jij. Rene.quote:
Ik denk dat Heloef dit bedoeld. Denk je niet, Patjon?quote:
Ben benieuwd hoe oma reageert straks, als ik haar eens ga vertellen over Patquote:
Bedoelt. Denk het wel ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat Heloef dit bedoeld. Denk je niet, Patjon?
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik een keer bij jouw oma op de koffie?quote:[..]
Ben benieuwd hoe oma reageert straks, als ik haar eens ga vertellen over Pat! Ze is zooooo veranderlijk.
Toen we het over getinte mensen hadden had ze opeeeens een PVV standpunt
Klinkt als mijn vader.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd hoe oma reageert straks, als ik haar eens ga vertellen over Pat! Ze is zooooo veranderlijk.
Toen we het over getinte mensen hadden had ze opeeeens een PVV standpunt
Ik zit er elke dag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Heloef kom je nog wel eens in radio topic? Tering ik kijk naar het rooster waarom wordt er enkel ruige gitarenmuziek gedraaid? Geen enkele trance/hardstyle/hardcore meer?
Nu je het zegt.. Mono is de laatste geweest volgens mij, een paar weken terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Heloef kom je nog wel eens in radio topic? Tering ik kijk naar het rooster waarom wordt er enkel ruige gitarenmuziek gedraaid? Geen enkele trance/hardstyle/hardcore meer?
Ik weet van niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er elke dag.![]()
Er moet wat meer afwisseling in het wordt langzaam te eentonig.
En we hebben gisteren een eerste bitchfight gehad dus dat gaat lekker.
Oh do tell + links enzulks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er elke dag.![]()
Er moet wat meer afwisseling in het wordt langzaam te eentonig.
En we hebben gisteren een eerste bitchfight gehad dus dat gaat lekker.
Vraag maar aan je goede vriend VH.quote:
Outpost begonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag maar aan je goede vriend VH.
Ojeequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Heloef: http://forum.fok.nl/topic/1659291
Ik wist dat je dit ging doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Gadver.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Welk topic daaaaaan?quote:
KPD zeker? Want ik kan er niet in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Ow. Moet wel, vind ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
KPD zeker? Want ik kan er niet in.
Radiotopic vannacht. Mijn volgende post zal ik wijden aan de bitchfight.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gadver.
[..]
Welk topic daaaaaan?
Outpost gedroeg zich ook als een randdebiel op een gegeven moment.quote:
Nou ik was gisteren even benieuwd.quote:
Broertje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
En wie is die halftamme zeepkist brother-of-ukkietukkie. Wat een idioot is dat!
Zonder RKC UI, je gaat nu weer terug en je mag je pas weer melden met correcte UI.quote:
Ow ja, je bent nog geen 18quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was gisteren even benieuwd.
Maar vandaag kwam ik weer bij zinnen en dacht gewoon nee.
Een van de weinige momenten dat ik daar blij om ben.quote:
waquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zonder RKC UI, je gaat nu weer terug en je mag je pas weer melden met correcte UI.
Oh, héquote:
Lief dagboek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Het begon dus vannacht. Rocknijntje zocht een vriendje en ik had bij wijze van 'grap' een soort bachelorette programma opgezet, wat willekeurige namen van mensen die ze weg kon sturen. Het was niet heel grappig en het bloedde dood na 2 posts. Een pagina later komt Outpost opeens aanzetten dat zijn naam uit die lijst moet, hij zij het met een hoop uitroeptekens dus ik dacht: Het is een grapje. Niets was minder waar.
Plotseling begon hij zijn gal te spuien over het kleutergedrag wat overdag in het topic plaatsvindt, dat het overdag niet meer leuk is omdat het dan 'kleutervakantie' is enz. Bovendien beschuldigt hij mij ervan dat ik ben veranderd in de vakantie
Ik ben het niet met hem eens en probeer normaal discussierend zijn argumenten te weerleggen, helaas blijft Outpost hetzelfde zeggen en een groep users over 1 kam scheren, vaak vergezelt van duizenden smiley's. Na een half topic zo doorgegaan te zijn besluiten samzz en ik (samzz vond outpost ook een beetje vreemd doen) het er maar bij te laten, maar die dekselse Outpost blijft maar doorgaan! Tijd om het wat persoonlijker te spelen want ik had geen zin meer in een discussie met een klein kind.
Uiteindelijk lopen de gemoederen nogal hoog op. Ik noem hem een droeftoeter, fuhrer, jankbal en ik zeg dat ie mag rotten in de hel, hij noemt me nsb'er en ontwijkt verder alle vragen. Na nog wat napruttelen besluit ik te gaan slapen en hem voortaan te negeren.
TAL heeft me verpest voor het leven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
Je bent veranderd ik wist het! Je bent niet meer de ValHallen van vroeger
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TAL heeft me verpest voor het leven.
Ik moet zeggen dat ik, na onze innige zoen, dat ook vind!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Het begon dus vannacht. Rocknijntje zocht een vriendje en ik had bij wijze van 'grap' een soort bachelorette programma opgezet, wat willekeurige namen van mensen die ze weg kon sturen. Het was niet heel grappig en het bloedde dood na 2 posts. Een pagina later komt Outpost opeens aanzetten dat zijn naam uit die lijst moet, hij zij het met een hoop uitroeptekens dus ik dacht: Het is een grapje. Niets was minder waar.
Plotseling begon hij zijn gal te spuien over het kleutergedrag wat overdag in het topic plaatsvindt, dat het overdag niet meer leuk is omdat het dan 'kleutervakantie' is enz. Bovendien beschuldigt hij mij ervan dat ik ben veranderd in de vakantie
Ik ben het niet met hem eens en probeer normaal discussierend zijn argumenten te weerleggen, helaas blijft Outpost hetzelfde zeggen en een groep users over 1 kam scheren, vaak vergezelt van duizenden smiley's. Na een half topic zo doorgegaan te zijn besluiten samzz en ik (samzz vond outpost ook een beetje vreemd doen) het er maar bij te laten, maar die dekselse Outpost blijft maar doorgaan! Tijd om het wat persoonlijker te spelen want ik had geen zin meer in een discussie met een klein kind.
Uiteindelijk lopen de gemoederen nogal hoog op. Ik noem hem een droeftoeter, fuhrer, jankbal en ik zeg dat ie mag rotten in de hel, hij noemt me nsb'er en ontwijkt verder alle vragen. Na nog wat napruttelen besluit ik te gaan slapen en hem voortaan te negeren.
Voordat ik jou heb leren kennen vond ik je kut door je muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie zijn ontmaagd.quote:
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, na onze innige zoen, dat ook vind!
Tjeempie, dat verklaart weer een hoop.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[middenstuk]
Insgelijksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voordat ik jou heb leren kennen vond ik je kut door je muzieksmaak.
Maar voor de rest zitten we redelijk op één lijn en hebben toen een puicke avond gehadquote:
Hij was bijna anaal ontmaagd met een bierflesje door Outpost.quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond René eerst ook stom..
Er is nog hoop op een relatie tussen Patjon en VH
Het was een flinke openbaring ja. Weer een bewijs dat niet alle vooroordelen waar zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar voor de rest zitten we redelijk op één lijn en hebben toen een puicke avond gehad
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was bijna anaal ontmaagd met een bierflesje door Outpost.
Het ergste is dit is geen grap, hij heeft het zelf toegegeven.quote:
Ik zie potentie ja, de koelkast zal enkel gevuld zijn met bier en cassis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond René eerst ook stom..
Er is nog hoop op een relatie tussen Patjon en VH
Viro. De reden dat ik geen negers vertrouw. Het was echt, like, wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was bijna anaal ontmaagd met een bierflesje door Outpost.
Oh.. cassis.. zal ik dat even op de booschappenlijst zetten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zie potentie ja, de koelkast zal enkel gevuld zijn met bier en cassis.
+ plakken hasj in het vriesvak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zie potentie ja, de koelkast zal enkel gevuld zijn met bier en cassis.
Ja en dit:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. cassis.. zal ik dat even op de booschappenlijst zetten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
+ plakken hasj in het vriesvak.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. cassis.. zal ik dat even op de booschappenlijst zetten?
Cassis.quote:
omg zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Het was echt intens treurig op een gegeven moment. Heloef, Myraela, samzz en ik probeerden hem te overtuigen dat hij echt volkomen fout zat, gaat hij opeens zielig lopen doen dat het dan wel allemaal zijn schuld is en dat soort calimero gedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is die Outprostaat een janknicht, gadverdamme.
Zij zijn groot, en ikke ben kleinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was echt intens treurig op een gegeven moment. Heloef, Myraela, samzz en ik probeerden hem te overtuigen dat hij echt volkomen fout zat, gaat hij opeens zielig lopen doen dat het dan wel allemaal zijn schuld is en dat soort calimero gedrag.
Ow, wordt er geblowd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat jullie wel mogen blowen.. maar niet binnen sowieso, en..
dat ga ik niet halen
Nee hoor ik neem geen drugs mee, vind ik niet kunnen als je moeder er ook gewoon is hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
dat ga ik niet halen
Wat is er eigenlijk te zien?quote:
Sowieso binnen blowen bij onbekenden is aso tot in de duizendste macht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
dat ga ik niet halen
Nee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk te zien?
Gewoon een beschrijving ga nou niks in mijn PM gooien.
Vind ze niet erg hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor ik neem geen drugs mee, vind ik niet kunnen als je moeder er ook gewoon is hoor
Laten we gaan lekken uit besloten fora.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor ik neem geen drugs mee, vind ik niet kunnen als je moeder er ook gewoon is hoor
*gaat PM versturen*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
La Roux in je UI?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laten we gaan lekken uit besloten fora.
Goed plan.
Jouw moeder kennende zit ze alleen maar te schateren.quote:
Ik begrijp dat je je kaartje verkocht heb?quote:
Het is toch een plaatje ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laten we gaan lekken uit besloten fora.
Goed plan.
Nee. Het is een topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch een plaatje ofzo?
Kan je toch best beschrijven wat er op te zien is?
Mwoh.. Als je wil, dan kan het.. dan weet je dat!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ik ben geen junk, ik vind het af en toe lekker maar kan prima zonder hoor.
Nee.quote:
Haten op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee?
Het is een afgesloten forum voor ACHTTIEN +
Wat deze man zegt. 1 keer in de zoveel tijd is het wel lekker. Ik doe ook echt een paar dagen met een joint als ik alleen blow.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
We zien wel weer wat Wander allemaal meeneemtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. Als je wil, dan kan het.. dan weet je dat!
Aaaw alleen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. 1 keer in de zoveel tijd is het wel lekker. Ik doe ook echt een paar dagen met een joint als ik alleen blow.
Heb jij geen eigen mening?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. 1 keer in de zoveel tijd is het wel lekker. Ik doe ook echt een paar dagen met een joint als ik alleen blow.
Die avond bij Mirne was eentje niet genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
whahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We zien wel weer wat Wander allemaal meeneemt!
Ik kan er ook inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee?
Het is een afgesloten forum voor ACHTTIEN +
Ik zeg ook hele slimme dingen, verbaast me niets.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb jij geen eigen mening?de hele tijd patje napraten! hahha!
Het gebeurt zelden dat ik in mijn uppie blow.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaw alleen?
Ga eens wat afspreken met Patjon!
Oh, ik weet genoeg dan.quote:
Hele zak weggepaftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die avond bij Mirne was eentje niet genoeg
Wat is dit nou weer voor een onrecht.quote:
Kaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen kapper.. even kapsel bedenken
Waarom zou je uberhaupt in KPD willen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onrecht.
quote:
Laat je goed adviseren meid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij je moeder, nou ik denk het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dat wel doen ja
Ik heb ook toegang en mijn kloons ook maar kom er eigenlijk nooit. Niet veel te zien daar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt in KPD willen?Voor naaktfoto's van knetter?
Check checkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag niet van René, eveneens geldt dit voor blond
De nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt in KPD willen?Voor naaktfoto's van knetter?
Dit inderdaad, het uiterste een rondje lopen om er één te roken. Maar anders vind ik het eerlijk gezegd niet kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij je moeder, nou ik denk het niet
leuk! tenminste, dat hoop ik voor je whehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat vind ze echt niet erg hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij je moeder, nou ik denk het niet
Het gaat er mij ook niet om of ze het erg vindt ja of nee, ik vind het zelf niet echt kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ze echt niet erg hooren die ligt toch om 11 uur in dr nest
Nopequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je kaartje verkocht heb?
(sowieso ben ik geen fan van goedkope colaAlleen om mee te mixen wel
)
Ja, sorry to say: maar blijf dan thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het uiterste een rondje lopen om er één te roken. Maar anders vind ik het eerlijk gezegd niet kunnen.
D'r is wel meer dan 5 cm af, of niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
leuk! tenminste, dat hoop ik voor je whehe.
Ik heb vanmiddag ook een nieuw kapsel genomen (whehe ik zei genomen)
Voor foto's, zie FB
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, sorry to say: maar blijf dan thuisAls je niet even een avondje zonder kan zeg maar.
(No hatin'!)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
Gefeliciteerd.quote:
Buiten dat, drank doet het ook gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het uiterste een rondje lopen om er één te roken. Maar anders vind ik het eerlijk gezegd niet kunnen.
Welkom op FOK! meid.quote:
Ik snap het prima hoor, zelfs zonder drank vermaak ik me ook. Ik ben zeer makkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaa niet richting jou. Maar in z'n algemeen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Dan wil ik ook even in het algemeen zeggen dat ik een doorbakken biefstuk niet lekker vind.
Staat genoteerd, jij slaapt bij mij en René!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap het prima hoor, zelfs zonder drank vermaak ik me ook. Ik ben zeer makkelijk.
Nee, dit topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt net 2,5 topic doorgelezen?
Ik wil melden dat ik mijn spaghetti net iets langer door kook dan de Italianen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Dan wil ik ook even in het algemeen zeggen dat ik een doorbakken biefstuk niet lekker vind.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, jij slaapt bij mij en René!
GODVERDOMME JA!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
HOOOGUITquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Biefstuk hoor je echt 2 minuten max aan elke kant te bakken.
En niet met een vork erin te prikken als je hem omdraait, mensen die dat doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Biefstuk hoor je echt 2 minuten max aan elke kant te bakken.
Ophangen aan de hoogste boom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En niet met een vork erin te prikken als je hem omdraait, mensen die dat doen
Ik vermoord je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
dit word m
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/3513
Zulke mensen horen aan het kruis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En niet met een vork erin te prikken als je hem omdraait, mensen die dat doen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique ik zou voor de Sturmbahnfuhrer gaan.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Daaaag sappenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zulke mensen horen aan het kruis.
Dit kapsel neem ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jij niet mag....heb ik vandaag mn haar blonder/ lichter laten maken...ik had ook het verzoek gekregen om het roder te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
dit word m
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/3513
Stijlvol toch?quote:
Ik vind het niet lelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze vind ik wel tof...
Ok, kom maar met de afzeikposts
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/3566
Das wel lekkerquote:
Ik zie jou het ook nog op je kop hebben ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze vind ik wel tof...
quote:
Hensquote:
Dit past inderdaad het best bij jouw persoonlijk uitstraling.quote:
Jij bent van hoog haar. Ik niet. Daarom passen wij goed bij elkaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze vind ik wel tof...
Als ik dat op die lengte heb, en dan blondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
ik zou als ik jou was ook dat kapsel nemen...en dan mooi blond Patriek
*sigh*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Of deze, inclusief hippe coupe soleil http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/723
Vorige was een stuk beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Of deze, inclusief hippe coupe soleil http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/723
Die is leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Alsof je in een jaren 90 boyband zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zulk lang haar heb je toch niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, deze even printen voor de kapster
Maar benny... jij snapt toch ook wel dat je zoiets ontwikkeld..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar zulk lang haar heb je toch niet?
Je mág het, eventueel, wel IETS donkerder maken, maar NIET lichterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, deze even printen voor de kapster
Als je goede producten hebt, 5 minuten!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Hoelang duurt dat dan elke dag voordat je zoiets in model hebt?
Ben benieuwd wat je moeder gaat zeggen... 'je haar is te lang'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar benny... jij snapt toch ook wel dat je zoiets ontwikkeld..
Dus, morgen heb ik dat, maar de bovenkant nog wat korter... haartjes groeien, en over 3 maand heb ik dat
Ik giebelde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je goede producten hebt, 5 minuten!
haha.. ja maar tzit nu ook voor geen meterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je moeder gaat zeggen... 'je haar is te lang'
Zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar benny... jij snapt toch ook wel dat je zoiets ontwikkeld..
Dus, morgen heb ik dat, maar de bovenkant nog wat korter... haartjes groeien, en over 3 maand heb ik dat
Dat hoor ik al jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je moeder gaat zeggen... 'je haar is te lang'
*klikklikklikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
'Een deel van mij is nep'
Van der Vorst bekent cosmetische ingreep
Lees meer
Ik kom wel een keer op lesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren Benny!
Dat zal mij werkelijk aan den anus oxideren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
'Een deel van mij is nep'
Van der Vorst bekent cosmetische ingreep
Lees meer
Dat heeft ie dus gedaan, zijn anus in een emmer Glorix gestopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal mij werkelijk aan den anus oxideren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heeft ie dus gedaan, zijn anus in een emmer Glorix gestopt.
Niets mis mee toch?quote:
Neuh dat niet maar ik keur het niet af.quote:
Ik schrok al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar ik keur het niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |