quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
[ afbeelding ]
Ja hallo met Patrickquote:
Ohquote:
Haha die reacties daar, ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef ValHallen het volgende:
Nouja zeg, zie ik Patje een parel van een topic maken in F&L, wordt het afgefikt
Die specialKquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die reacties daar, ik moest er wel om lachen
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waar ben ik eigenlijk mod geworden?
Ah, ok!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.
Dit m0et er komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
HoLeBi subforum komt binnenkort. Doh. Samen met Bella. Alleen zij is op het moment niet aanwezig.
Ik heb wat anders vernomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat jij je ermee bemoeit! Tsssss!
Maar die is er al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit voor een subforum voor roomblanke heteromannen. Ik noem het: MAN
Roomblank?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit voor een subforum voor roomblanke heteromannen. Ik noem het: MAN
Daar posten ook voluptueuze vrouwen. Helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar die is er al.
http://forum.fok.nl/forum/128
Beetje mollig, mag beeest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar posten ook voluptueuze vrouwen. Helaas.
Dat is niet origineel meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Laten we met zijn allen een winkel bestormen en spullen stelen.
ZIT JE NU DE PLANNEN VOOR ZATERDAG IN DELFZIJL ONLINE TE GOOIEN?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Hier krijg je toch maar 80 uur werkstraf. Oh nee, dat is voor pedofielen, 60 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
dat is die voor moordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier krijg je toch maar 80 uur werkstraf. Oh nee, dat is voor pedofielen, 60 uur.
Ohw, sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ZIT JE NU DE PLANNEN VOOR ZATERDAG IN DELFZIJL ONLINE TE GOOIEN?
Hetero?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
He maar ik ben roomblank en een man. Dus ik mag er ook posten
Ow. Maar dat zei je alleen maar de eerste keerquote:
Als je nog twijfelt ben je ook welkom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Maar dat zei je alleen maar de eerste keer!
Ow. Dat is leuk voor de twijfelaarsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je nog twijfelt ben je ook welkom.
Best tolerant toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Dat is leuk voor de twijfelaars
Dus toch een HoLeBiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dan richt ik een forum op voor misfits.
Heb er twee op vandaag. Daarnaast druifjes om het te balansenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Ik wil nog altijd een forum over croissants
Ja doen we. Fuck the police.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus toch een HoLeBi
we gaan het opperen bella!
Best wel!quote:
Hmm, dat is wel een grijs gebied. Als je Metro of Bi bent en je beoefent een echt mannenberoep ben je welkom, anders moet er correspondentie plaatsvinden met de mods.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel!
En voor de Metro en Bi-mannen/Bi-curious mannen dan? Die zijn soms wel hetero en soms niet?!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |