Ja, hallo, dat was in 2009quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
nou greys de laatste keer dat ik je zag had je echt geen blubbers hoor
Q ook jij was de laatste keer dat ik je zag echt niet te dik
ik heb een flubber buik
Ik zeg: tetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Greys weegt nog wel wat meer dan 73![]()
[..]
Mijn TT's wel. Hallo, mijn "Met keiharde (sex) party!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef Barbaaf het volgende:
Maar TT's als deze nodigen ook niet echt uit tot mannelijk bezoek, kan de volgend niet gewoon zijn "Waar Tombo bezwangerd wil worden" ofzo?
Met je bipsebapsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stond ik vast net met mijn goede kant naar je toe, al wist ik niet dat ik zo een kant had![]()
Hoeveel weeg je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Greys weegt nog wel wat meer dan 73![]()
[..]
Nee, maar da's je goed recht ook hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
ECHT lief hoor, die opmerkingen dat ik geen flubbers heb, maar het is gewoon zo
En ik zie ze elke dag en ik wil ze niet meer. Of wat minder, in elk geval
*kuch* 80 *kuch*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weeg je dan eiks Greys?
Ik dacht iets van 73, 74 ofzo
Niet je spieren aanspannen dusquote:
Mijne ook. Ik flikkerde van het dak afquote:
Mag ik deze in mijn sig zettenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Hé maar Q, serieus, weet je zeker dat je weegschaal niet stuk is?
Dat ie TE VEEL aangeeft bedoel ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn sig zetten
![]()
![]()
![]()
We houden allemaal van je hoor, Q
Het was op de weegschaal bij de neuroloog. De mijne geeft al maaaaaaaaaaanden 1 a 2kg minder aan, maar ik durf er niet opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Hé maar Q, serieus, weet je zeker dat je weegschaal niet stuk is?
Want in Shabu had je niet echt heel verhullende kleding aan en ik zie dat gewicht er niet aan af hoor! Snap best dat je er wat af wilt, maar dát gewicht had ik je echt niet gegeven.
En dat is niet om te slijmen, want dat heeft toch geen zin
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik deze in mijn sig zetten
![]()
![]()
![]()
We houden allemaal van je hoor, Q
Verpest de grap nou nietquote:
De deuken in mijn behind heb ik er niet in gevallen hoor. Maar er in gevretenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik flikkerde van het dak afVol op mijn reet. Maar goed dat er vet opzit
Ja, samequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De deuken in mijn behind heb ik er niet in gevallen hoor. Maar er in gevreten
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sameik heb zo ook op mijn bovenbenen
Ik ga pannenkoeken etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
ik ff eten, ik kom zo nog wel ff terug om te lachen alhier
True!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik moet maar weer een beetje zonnebanken, als je wat bruiner bent zie je ze minder
Of nog wat meer eten, dan vullen de gaten en deuken ook vanzelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik moet maar weer een beetje zonnebanken, als je wat bruiner bent zie je ze minder
En jij vraagt je af waarom je moet rennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of nog wat meer eten, dan vullen de gaten en deuken ook vanzelf
Uhhh... nee, dat vroeg ik me eiks helemaal niet afquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
En jij vraagt je af waarom je moet rennen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... nee, dat vroeg ik me eiks helemaal niet af
Hi!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef tombolafan het volgende:
shoarma
en brownies straks![]()
filmavond bij zusje![]()
hoi allemaal
ik lees nu pas terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hi!
Ja, jij kunt eten tot je er bij neervalt volgens mij, skinny bitch
Ik heb besloten om mijn bloembak maar niet te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken eten
Ow trouwens, ik heb een nieuw project! Heb op MP een ledikant (jawel) gekocht met een verstelbare bedbodem (electrisch uiteraard) en die ga ik inbouwen (die bedbodem dus) in mijn hoogslaper
Iemand nog een logeerplek voor me voor als ik mijn hele hoogslaper verziekstraal
nou, kweenie, maar ik ben vet bruinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook heel snel volquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik lees nu pas terug![]()
kan nu redelijk ja, is wel minder geweest
maar zit nu ook sneller vol
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn bloembak maar niet te maken
Ik was bij een houtwinkel, en die man had even getekend waar ik dan rekening mee moest houden, fuck me
hihiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, kweenie, maar ik ben vet bruin
Ja echtquote:
whahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |