Stalker it's mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
StalkerDat heb ik maar niet genomen.
![]()
Ik heb serieus en ik kan het zelf ook niet geloven, geen druppel drank gehad sinds Zondag
Ik bied vet veel paracodiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Goeie!
Ik kijk ff of ik nog wat gelukte heb Qut.
Moet ik dr voor je pikken?
Wat bied je?
Ik zou er geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
Er moet nog "& tetten" achter (of gaan die bij jullie niet als eerste)
Nou, ikke wel. Hallo, ik wil graag meer, niet minderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben
Ja dagquote:
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Buikspieroefeningen helpen alleen voor die spieren he?
Niet voor het vetToch?
Nee, maar wel tegen flubbers!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Buikspieroefeningen helpen alleen voor die spieren he?
Niet voor het vetToch?
Dat geldt voor allesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik van
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik van
Lang als in: dat je het wel weken vol moet houden wil je een plattere buik krijgen, en dan geen half uur per keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je niet
Dus dan zijn andere vetverbrandende oefeningen wellicht toch een betere optie. Kweenie
En de 0%-vet laten staan; vol vet en zonder suiker is beter voor je dan zonder vet, maar vol suikerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je niet
Dus dan zijn andere vetverbrandende oefeningen wellicht toch een betere optie. Kweenie
Je durft bijna wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef Maes het volgende:
Wat is er met tetten?? Die van mij moeten minder en ik durf bijna![]()
Afvallen, smafvallen
naar de huisarts gaan om te overleggen of er iets aan te doen is.quote:
Dat overweeg ik ook al jarenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:55 schreef Maes het volgende:
naar de huisarts gaan om te overleggen of er iets aan te doen is.
Goed plan, ik heb teveel last van mijn nek en schouders, ik vind het gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een clubje oprichten en dan groepskorting afdwingen
Mijn moeder heeft het 5 jaar geleden laten doen en is er heel blij mee. Van cup I is ze naar B/C gegaan. Alleen heeft ze geen gevoel meer in haar tepelsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb teveel last van mijn nek en schouders, ik vind het gewoon niet leuk meer.
Ik heb nergens last van. Behalve dan dat ik regelmatig vind dat het best een kilootje minder zou mogen zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:01 schreef Maes het volgende:
Goed plan, ik heb teveel last van mijn nek en schouders, ik vind het gewoon niet leuk meer.
Dat is dan weer minder, ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het 5 jaar geleden laten doen en is er heel blij mee. Van cup I is ze naar B/C gegaan. Alleen heeft ze geen gevoel meer in haar tepels
Geloof dat dat inderdaad wel vaker het geval is. Beetje jammer, maar je krijgt er veel voor terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef Maes het volgende:
Dat is dan weer minder, ik denk er nog even over na
Ik geloof niet dat littekens me zouden storen. Maar die tepels... da's wel jammer (hoewel het - WTMI - niet echt mijn meest erogene zone is).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Mn beste vriendinnetje liet het doen toen ze 17 was.
Ook geen gevoel meer, en hele lelijke littekens die nooit mooi geheeld zijn.
Maar goed, als je al wat ouder bent ( no offence Maes) is dat wss wel iets minder storend dan wanneer je nog heel jong bent als je het laat doen.
None taken, dear. Ik heb er wel veel meer last van de laatste 2 jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Mn beste vriendinnetje liet het doen toen ze 17 was.
Ook geen gevoel meer, en hele lelijke littekens die nooit mooi geheeld zijn.
Maar goed, als je al wat ouder bent ( no offence Maes) is dat wss wel iets minder storend dan wanneer je nog heel jong bent als je het laat doen.
Echt niet voor het een of ander, maar volgens mij heb jij echt issues met je gewicht he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
nou greys de laatste keer dat ik je zag had je echt geen blubbers hoor
Q ook jij was de laatste keer dat ik je zag echt niet te dik
ik heb een flubber buik
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat littekens me zouden storen. Maar die tepels... da's wel jammer (hoewel het - WTMI - niet echt mijn meest erogene zone is).
Menschen... ander onderwerp
Ja qua nek en rug mss, maar ik bedoel dus dat de nadelen op jouw / onze leeftijd minder sterk wegen dan wanneer je nog heel jong bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet voor het een of ander, maar volgens mij heb jij echt issues met je gewicht he?
Vooral die ja! The dwahmaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja qua nek en rug mss, maar ik bedoel dus dat de nadelen op jouw / onze leeftijd minder sterk wegen dan wanneer je nog heel jong bent![]()
Stel toch dat wij aan al die ONSJES die littekens hadden moeten showen en zo
Kan ik me voorstellen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, die beste vriendin van me heeft nog steeds dr eerste vriendje en nu geen sexleven meer, dus nu maakt t voor haar ook niks meer uit, maar in den beginne vond ze het wel echt ruk!
ik ben gewoon te zwaar en ik had een strakke buik waar ik blij mee was maar die is nu verdwenenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet voor het een of ander, maar volgens mij heb jij echt issues met je gewicht he?
Je hebt er wel een prachtige dochter voor in de plaats.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik ben gewoon te zwaar en ik had een strakke buik waar ik blij mee was maar die is nu verdwenen
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic kent echt een chronisch tekort aan mannen
Ja jij bent dr ook al nooit meer, alle mannen rennen hier gillend weg en ik snap ze welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic kent echt een chronisch tekort aan mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |