If only. Ik moet de mri afwachten en maar pijnstillers nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:42 schreef Greys het volgende:
Q, ik hoop echt dat ze er iets aan kunnen doen voor je, wat zal je het zat zijn ondertussen
Bietjequote:Bietje speelde net een beetje wild op de bank, viel er af, kwam niet op haar poten terecht. Krijsen, mank lopen, drama ende ellende. Toen even 10 seconden op schoot getroost en alles deed het weer en ze huppelt weer. Dramaqueen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Mogge! Beterschap Q
http://www.nu.nl/opmerkel(...)s-zomervakantie.html
Lijkt me echt geweldig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Voorpret voor Takkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik mag toch lijen dat ik volgend jaar September weer normaal dingen kan doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Hey Q, ik las net iets over vakantie in de ardennen.
Nou is het hartstikke mooi daar, maar als je veel pijn hebt aan je enkel en aan je rug, is dat dan niet een wel heul actieve vakantiebestemming?
Of ga je hele dagen voor je huisje of weet ik veel wat zitten?
Is er wel genoeg voor je waar je "uit de voeten" kan of kun je nog genoeg om wel een echt toffe vakantie te hebben?
ooowwww, volgend jaar! Joh....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik mag toch lijen dat ik volgend jaar September weer normaal dingen kan doenDat is over een jaar + 1 maand
Doe niet zo kattigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nu 8 katten onder mijn hoedewaarvan 1 van MM, maar die is eng
Wil je dat tegen de kat van MM zeggen?quote:
Dat is hier ook altijd; wat een uurtje ruimen niet kan doenquote:
jahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is hier ook altijd; wat een uurtje ruimen niet kan doen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
echt hoor, ik word helemaal gek van mijn voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |