Verkeerde vraag! Je moet vragen: waar zijn jij en MM het al over eens??quote:
Normaal zou ik iets aan de rand van een stad kiezen, uit de drukte, maar driekwart zit in die ene stadquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op dat er nog geen gidsen uitzijn voor September volgend jaar en op dat ik het mezelf nooit ga vergeven als ik in Turkije zit en er gebeurd iets met BoeBoe.
Dus, liefdevol als ik ben, wordt het ws de Franse of Belgische ardennen, mét Baloe
Mensch, je zit pal aan zee. Fuck de druktequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Normaal zou ik iets aan de rand van een stad kiezen, uit de drukte, maar driekwart zit in die ene stad
Dat we op vakantie willenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkeerde vraag! Je moet vragen: waar zijn jij en MM het al over eens??
Ik haaat druktequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mensch, je zit pal aan zee. Fuck de drukte
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Takaiki het volgende:
Zie je wel Lies, Greys is een schatjuh![]()
Haar agressie tegenover jou zal je wel aan jezelf te danken hebben![]()
Trusten Takkie and so you should, met dat dromen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vannacht heel fijn dromen Greys
Ik zei trusten tegen Ingpingelingdingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten Takkie and so you should, met dat dromen!
En bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Takaiki het volgende:
Zie je wel Lies, Greys is een schatjuh![]()
Haar agressie tegenover jou zal je wel aan jezelf te danken hebben![]()
Ga jij maar lekker voor de espetada (die MOET je daar etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Takaiki het volgende:
Oef, die schelpbeessies hadden nou ook weer niet gehoeven (lichtelijk allergisch)![]()
*Alleen voor decoratie, niet voor consumptie*![]()
Mooie fotoos
Ja en jaquote:
Daar hebben ze diverse feestdagen voor, o.a. het begin van de lentequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Vanwege wat voor feestdag waren al die bloemenversierselen?
Graag!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik stop, ik stop!
Zal je binnenkort even wat linkjes PMen van leuke reisverslagen, daar kan je dan de dingen uit pikken die je leuk in de oren klinken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:04 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Morgen komt de beeb weer terug
Ow, kut zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:04 schreef Qwea het volgende:
Ik heb Sneek gebeld. Ik krijg steeds meer pijn aan mijn enkel en het doet nu wel echt bagger pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |