In m'n eentje?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, eindelijk eens wat beter weer
[..]
In m'n eentje?
Zo de Muis al eerder zei: count your blessingsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, eindelijk eens wat beter weer
[..]
In m'n eentje?
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
OOK ZONDER RAMMELENDE STOKKEN BAAF, niet meteen wegrennen
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
OOK ZONDER RAMMELENDE STOKKEN BAAF, niet meteen wegrennen
Nog steeds niks qua meisjesgebied iegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of: wat is er met Zwabber gebeurd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ll is versongfestivald denk ik, geen man meer dus.
Pagan?
We hadden dr al niet echt veel he, maar tis triest wat er mee gebeurd is.
Hangt er helemaal vanaf of ze dan ook daadwerkelijk zwanger willen worden, of alleen maar zin hebben in een goede beurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Waarom denken mensen dat rammelende eierstokken een lokmiddel zijn?
Baaf, vind jij het een lokmiddel of een afschrikmiddel?
No way dat ik die meeneem naar dit vrouwenbolwerk, voor je het weet staan ze te wapperen bij het ESF. Mijn zoons gaan opgevoed worden met bier, rood vlees en motorenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
hij wil meer mannen. dus moet hij ze maar maken.
duurt het nog wel even voor ze hier komen
Ja kijk, zo zou ik bijna een zoon willen van je, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf of ze dan ook daadwerkelijk zwanger willen worden, of alleen maar zin hebben in een goede beurt
[..]
No way dat ik die meeneem naar dit vrouwenbolwerk, voor je het weet staan ze te wapperen bij het ESF. Mijn zoons gaan opgevoed worden met bier, rood vlees en motoren
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef Barbaaf het volgende:
Maar TT's als deze nodigen ook niet echt uit tot mannelijk bezoek, kan de volgend niet gewoon zijn "Waar Tombo bezwangerd wil worden" ofzo?
Kweenie, maar ik zou er dan als man 4 condooms omheen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Overigens zit ik me nu echt af te vragen of er daadwerkelijk vrouwen zijn die de term rammelende eierstokken gebruiken enkel en alleen als ze willen batsen.
Nee toch?
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Je bent vadsig als je 73 of meer weegt. Dat is echt de schokkende grens en dat is voor helemaal niemand gezond.
Aldus iemand die ooit een vriendin van me was.
Ik heb de term werkelijk nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Overigens zit ik me nu echt af te vragen of er daadwerkelijk vrouwen zijn die de term rammelende eierstokken gebruiken enkel en alleen als ze willen batsen.
Nee toch?
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nul rekening houdend met lengte?
Oke. Hallo. Ik ben vadsig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ze zei dus tegen me:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nul rekening houdend met lengte?
Oke. Hallo. Ik ben vadsig
Naja, f_r probeerde er mannen mee te lokken geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb de term werkelijk nog nooit gebruikt
Ze zei het tegen mij ja, maar het sloeg niet op mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Die vriendin zei dat tegen DM dus het sloeg op haar lengte denk ik?
Ik ben vadsig voorbij![]()
En ik ga dalijk lekker ijs eten, 8 kilometer wandelen, en friet eten
Vasectomie is the wordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, f_r probeerde er mannen mee te lokken geloof ik.
Zoals ik al zei, volgens mij jaag ze je ze er geheel terecht juist heel erg hard mee weg
Ik ben 1,70 en kan echt geen 73 hebben, vanaf een kilootje of 67 ben ik mezelf zat en ga weer braaf doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Ja, lengte doet een hele hoop. Ik ben 1.63 en kan 73 kilo niet echt hebbenMaar gooi daar eens 10 centimeter bij en dan ziet het er een stuk beter uit
Misschien had die 3 centimeter wel wat uitgemaakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben 1,70 en kan echt geen 73 hebben, vanaf een kilootje of 67 ben ik mezelf zat en ga weer braaf doen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik 73 weeg ben ik idd mega-vadsig...of beter gezegd; moddervet.
Bij bijv. Greys misstaat 73 absoluut niet![]()
Ik was vanochtend 63,5
Bedankt schat. You made my dayquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben 1,70 en kan echt geen 73 hebben, vanaf een kilootje of 67 ben ik mezelf zat en ga weer braaf doen
Bij jou zit er al minstens 6 kilo in je voorgevel, dat haalt bij mij de 1 kilo volgens mij nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Bedankt schat. You made my day
* maar eens een rondje hollen gaat
Absoluutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Er hangt behalve je lengte ook heel veel van je bouw af, vind ik.
Het wordt met de post beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij jou zit er al minstens 6 kilo in je voorgevel, dat haalt bij mij de 1 kilo volgens mij nog niet
Maar ik hou wel van jequote:
Ja maar Greys weegt nog wel wat meer dan 73quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik 73 weeg ben ik idd mega-vadsig...of beter gezegd; moddervet.
Bij bijv. Greys misstaat 73 absoluut niet![]()
quote:Ik was vanochtend 63,5
Dan stond ik vast net met mijn goede kant naar je toe, al wist ik niet dat ik zo een kant hadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en 27 mei heb ik Greys nog in der slip mogen aanschouwen en ik heb geen rolletjes en kwabjes gezien
WWWWWWWTMIquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat littekens me zouden storen. Maar die tepels... da's wel jammer (hoewel het - WTMI - niet echt mijn meest erogene zone is).
Menschen... ander onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |