In m'n eentje?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, eindelijk eens wat beter weer
[..]
In m'n eentje?
Zo de Muis al eerder zei: count your blessingsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, eindelijk eens wat beter weer
[..]
In m'n eentje?
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
OOK ZONDER RAMMELENDE STOKKEN BAAF, niet meteen wegrennen
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
OOK ZONDER RAMMELENDE STOKKEN BAAF, niet meteen wegrennen
Nog steeds niks qua meisjesgebied iegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of: wat is er met Zwabber gebeurd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ll is versongfestivald denk ik, geen man meer dus.
Pagan?
We hadden dr al niet echt veel he, maar tis triest wat er mee gebeurd is.
Hangt er helemaal vanaf of ze dan ook daadwerkelijk zwanger willen worden, of alleen maar zin hebben in een goede beurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Waarom denken mensen dat rammelende eierstokken een lokmiddel zijn?
Baaf, vind jij het een lokmiddel of een afschrikmiddel?
No way dat ik die meeneem naar dit vrouwenbolwerk, voor je het weet staan ze te wapperen bij het ESF. Mijn zoons gaan opgevoed worden met bier, rood vlees en motorenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
hij wil meer mannen. dus moet hij ze maar maken.
duurt het nog wel even voor ze hier komen
Ja kijk, zo zou ik bijna een zoon willen van je, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf of ze dan ook daadwerkelijk zwanger willen worden, of alleen maar zin hebben in een goede beurt
[..]
No way dat ik die meeneem naar dit vrouwenbolwerk, voor je het weet staan ze te wapperen bij het ESF. Mijn zoons gaan opgevoed worden met bier, rood vlees en motoren
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef Barbaaf het volgende:
Maar TT's als deze nodigen ook niet echt uit tot mannelijk bezoek, kan de volgend niet gewoon zijn "Waar Tombo bezwangerd wil worden" ofzo?
Kweenie, maar ik zou er dan als man 4 condooms omheen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Overigens zit ik me nu echt af te vragen of er daadwerkelijk vrouwen zijn die de term rammelende eierstokken gebruiken enkel en alleen als ze willen batsen.
Nee toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |