Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
CDA was erger de afgelopen paar jaar (zie bijv. "u draait & u liegt", terwijl het CDA veel vaker draait & draaide)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.quote:
Ligt er een beetje aan hoe ze gaan stemmen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.
Hij had mijn LaPo ingepiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef JoaC het volgende:
Mensen, de laatste poster opent nieuw deel.
Is in heel FOK! zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |