twitter:ritaverdonk twitterde op woensdag 17-08-2011 om 14:14:23Het CDA verkwanselt Nederland. reageer retweet
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindtquote:
Hoe weet jij dat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En Steer; veel aandacht is ook niet alles.
Oneliners ftwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindt
Gewoon binnenstappen met de tekst: Ik kom die gratis maaltijd, die mij is toegezegd vanwege de slechte behandeling vorige keer, nu even opeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer: vriendin wilde t toch graag proberen dus ik geef t nog n kans. Ze kunnen niet altijd een gasprobleem hebben mag ik hopen en als ik weer slecht word behandeld zeg ik t direct want bellen helpt niet.
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
De vrouwelijke hoofdpersoon uit de serie True Bloodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
Aha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
Ook wel 5 minuten ruzie voor over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ewa Da Cruz (Vienna)
[ afbeelding ]
Die hoor ik meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe mij maar vampier Eric
[ afbeelding ]
*sop*
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef golfer het volgende:
Jakkes. Mannen die hun okselhaar afscheren. Wat een nicht.
Vind je z'n hoofd ook mooi Lein?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingIk vind hem zo hot dat ik bijna zou overwegen om kaas te lozen voor één nachtje woeste seks met de Viking
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Yep. Alleen foto's van recht voor zijn niet zo mooi want hij heeft een vrij prominente neus. Maar voor de rest: I'll take mine to goquote:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Ik knip het bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Mijn gespierde, goed gevormde vriendje scheert zijn arm-okselhaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |