Ok, gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Maar m'n moeder vast wel. Ik ga binnenkort wel even bij haar langs.
LOL. Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een van je aankomende foto's is een floppy
De huid van een chinees? Het lijkt iig erg op leer of een huid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet wit maar fel geel. De kleur was wat moeilijk door het daglichtkleurenfilter in mijn microscoopverlichting.
Pics van je moederquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Maar m'n moeder vast wel. Ik ga binnenkort wel even bij haar langs.
Nee. Niet eetbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ok, gaaf
Is de nieuwste trouwens iets van een schil van een citroen ofzo?
Geen huid. Niet biologisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
De huid van een chinees? Het lijkt iig erg op leer of een huid.
quote:Pics van je moeder
Scheißequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijk eens linksboven in je plaatje van het gele geval.
Nee. Niet organisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt organisch, een bloemblad?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:40 schreef vanBoeschoten het volgende:
Is t zo'n klein kogeltje uit een luchtdruk geweer?
Nee. Het is belangrijk onderdeel van een gebruiksvoorwerp. Meestal te vinden in een kantooromgeving.quote:
Ik kan je wel een PM sturen met het antwoord? Dan lees je die pas als je het echt wil wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk niet!We raden nog wel even door.
Oeh da's wel verleidelijk dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan je wel een PM sturen met het antwoord? Dan lees je die pas als je het echt wil weten
Stuur maar een DM met het antwoord, ik ga het toch waarschijnlijk niet radenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan je wel een PM sturen met het antwoord? Dan lees je die pas als je het echt wil weten
Done!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stuur maar een DM met het antwoord, ik ga het toch waarschijnlijk niet raden
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar ik kan verder raden:
iets als een stressballetje? Ook al is dat niet echt onderdeel van een gebruiksvoorwerp
Wil je 'm hebben?quote:
Dus ik reken het goedquote:het is de punt van een gele fluorescentie marker
Toch te makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Liniaal/rolmaat. iig een meetinstrument.
Dit zou het moeten zijn, anders weet ik het niet.quote:
Lijkt mij ook zo'n ding had toch ook nog een naam ofzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 05:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit zou het moeten zijn, anders weet ik het niet.
Je bedoelt een nestel?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |