quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Maybe, moet misschien mij vriendin ophalen in Roffa.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de macquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Niet te vinden op spotnet?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.
Ook op tv namelijk dan.
Even checken. 1080 gevonden op index.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de mac.
[..]
Niet te vinden op spotnet?!
Op een of andere manier werkt dat bij Halo vele malen beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
En dan zeggen dat mensen op moeten letten :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
Black ops?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
Het is gewoon kut als je iemand van achter beschiet, met een UMP en dat hij omdraait en mij in 1x neerknald met een famas. En nee dan schiet ik niet mis en heb wel hitmarkers.
Het eerste potje ging het rete goed 29-8 en dan opeens geen kills meer :s
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.quote:
Ergens anders trollen johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.![]()
Gaat wel snel zoquote:
beetje moeilijke woorden gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat BO beter werkt dan MW2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |