Hmm dat doe ik nooit hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:55 schreef LompeHork het volgende:
Een post typen, maar hem toch niet posten.
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:51 schreef SuperwormJim het volgende:
• Kwaliteitsposts plaatsen.
[*]Mede-users helpen waar ik kan.
[*]Het boegbeeld van FOK! zijn.
[*]Er altijd zijn voor m'n fans.
Of over iets waar de TS helemaal niet om vraagt en wat totaal Oftopic is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:13 schreef Lithia het volgende:
Serieus discussiëren over een totaal, niet boeiende, onderwerp.
hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:51 schreef SuperwormJim het volgende:
• Mede-users helpen waar ik kan.
• Het boegbeeld van FOK! zijn.
• Er altijd zijn voor m'n fans.
Of dat die post inmiddels al 30 keer is geplaatst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een post verzinnen bij het zien van een TT, en dan blijkt dat het totaal ergens anders over gaat.
Dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Of dat die post inmiddels al 30 keer is geplaatst.
Heb jij een zusje met tetten TS?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vragen om pics van tieten of een foto van een zusje, of een combinatie hier van
Helaasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Heb jij een zusje met tetten TS?
Oh het spijt me TSquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Helaasmijn zusje leeft niet meer
Dwangmatig tank-syndroom ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Lithia het volgende:
Pedobear grappen maken en toch stiekem schrikken om de positieve reacties.
Je vergeet er 1. Altijd janken dat swj verkeerde getypt wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:51 schreef SuperwormJim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ] oh en bij maandagmiddag luchtalarm op "new topics" klikken
Ik heb af en toe van die neigingen dat ik dingen wil posten die niet kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik nooit hoor
Het is FOK!.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat Fok memes had voordat het woord online gebruikt werd.
Oh dat heb ik andersomquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
Altijd goed nadenken voor ik iets post.
QFTquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
Altijd goed nadenken voor ik iets post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is FOK!.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
snappen dat iedereen op Fok! perfect is.
Het is KLB- en ONZ-topics.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja, en bij KLB en ONZ topics vooral op spelling lettennog meer om af te fakkelen.
Dar eerste punt dat je opnoemt, ik zie jou altijd alleen maar taalnazi uithangen.. Of mijn timing is kut, of jij bent meestal een bitch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is altijd een reden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
als reactie eerst eentypen en daarna pas gaan bedenken waarom die gerechtvaardigd zou kunnen zijn. Desnoods een reden aan de haren erbij slepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |