Ik zie geen TR.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TR gedaan voor bovenstaande reacties !
Doe aub even normaal als ik serieus ben en om raad vraag !
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef henkiedegekste het volgende:
Nee, die is een serieus topic, dit gaat niet over alcoholisme![]()
Als je topic zo begint en het gaat vervolgens over de dood van je zusje , ben je fcking fake.
Fijne avond
Zodat hij naar haar kont kon kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Stringer het volgende:
Waarom liet je haar voor je lopen? Bullshit dus.![]()
Zodat ik haar in het oog kon houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Stringer het volgende:
Waarom liet je haar voor je lopen? Bullshit dus.![]()
Sorry ik ben nogal cynisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef henkiedegekste het volgende:
Nee, die is een serieus topic, dit gaat niet over alcoholisme![]()
Als je topic zo begint en het gaat vervolgens over de dood van je zusje , ben je fcking fake.
Fijne avond
en naast je was geen optie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat ik haar in het oog kon houden.
Achter me kan ik haar niet zien...
Oke, dus ze liep 300 meter voor je? Anders zou jij ook geraakt zijn nietwaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat ik haar in het oog kon houden.
Achter me kan ik haar niet zien...
Ze liep zo'n 10 meter voor me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Stringer het volgende:
[..]
Oke, dus ze liep 300 meter voor je? Anders zou jij ook geraakt zijn nietwaar?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef beerten het volgende:
Ja, af en toe gehad. Mijn moeder werd wat moe van het baren van dochters, de uitvaartverzekeringspremie knalde omhoog. Maar het went wel. Mijn eerste zusje die ik op deze wijze verloor was inderdaad wat moeilijk.
Sindsdien neem ik een jerrycan mee. Scheelt een hoop zusjes.
Je laat je jonge zusje in het donker 10 meter voor je lopen? Ja dan heb je er ook om gevraagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze liep zo'n 10 meter voor me.
Het was niet pikdonker door de lantaarns die overal langs de snelweg stonden...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Stringer het volgende:
[..]
Je laat je jonge zusje in het donker 10 meter voor je lopen? Ja dan heb je er ook gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |