Exact dat heb ik zelf ooit gehad in een Laro defender op de A2 bij Leenderheide. Sneeuw op de weg, 2 auto's besluiten op het laatste moment toch nog vanaf de linkse baan de afrit te nemen en schieten voor mij door. Ik moet ervoor afremmen en de auto begint te tollen. Paar seconde later dwars over de linkse baan. Gelukkig amper ander verkeer dus ik kon ook even opkijken waar ik stond en weer doorrijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef ellevehC86 het volgende:
A20-A4 Kethelplein Rotterdam Richting de Beneluxtunnel in de winter, diep in de nacht.
Nissan Sunny doet een 360 in een bocht op een viaduct vermoedelijk gladheid.
Raakt geen vangrails, kijkt ff 2 seconden op, en scheurt verder, mooi gezicht was dat
Heeft haar WA de schade gedekt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef blup het volgende:
Keertje motor achterop me trekhaak, ik remde rijkelijk laat voor rood, en hij was te laat. We keken allebij naar een mooie dame aan de overkant van de straat
Heb ook wel iets dergelijks meegemaakt (qua afleiding dan). Stond te wachten voor rood licht, kwam naast me een politie-auto staan met een agente erin (ze was alleen). Je bent man, dus je kijkt...das simpel zat. Vanuit me ooghoeken zie ik het (een) stoplicht op groen springen, dus ik rijd weg. Bleek later dat mijn stoplicht nog rood was. Duur foutje...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef blup het volgende:
Keertje motor achterop MIJN! trekhaak, ik remde rijkelijk laat voor rood, en hij was te laat. We keken allebij naar een mooie dame aan de overkant van de straat
Ik heb in de buurt van Lauwersoog wel 3 keer moeten uitwijken voor konijnen op het wegdekquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Bananico het volgende:
Mijn moeder heeft op de a6 tussen Emmeloord en Lemmer een schaap doodgereden die op de rechter weghelft stond. Ze kon niet meer uitwijken, maar nog wel hard genoeg remmen om zelf niet gewond te raken. Bumper aan stront, schaap dood, meer niet. Gelukkig politie vlak erachter (schaap was al gesignaleerd) zodat het snel afgehandeld kon worden.
Op de A28 kwam ik moeder eend met haar kroost tegen die de weg over wilde steken. Ik reed links (130 ongeveer), auto naast me en een auto redelijk vlak achter me, dus geen mogelijkheid tot uitwijken.. Met een rotgevoel recht erop ingereden. Geen schade aan over gehouden, maar geen idee of die eendjes het hebben gered.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb in de buurt van Lauwersoog wel 3 keer moeten uitwijken voor konijnen op het wegdekeentje rende net toen ik er aankwam de weg over en 2 zaten stil op de weg, dus ze werden verblind door mijn lampen. Das best wel eng als je 100km per uur gaat
. Met een ruk aan het stuur en de rem zowat dwars door de vloer heen heb ik ze net kunnen ontwijken. En het was 's avonds laat, dus er was gelukkig ook niemand meer op de weg.
meneer had mijn bumper mogen proeven serieus dan hebben ze de verkeerde bij mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef jortkeldert het volgende:
Ik ben pas geleden nog in elkaar geslagen toen ik een irritante triker rechts inhaalde.
Had haast, en meneer bleef maar links rijden.
Vervolgens rijdt ie weer naast me en maakt een dreigend gebaar (vinger over z`n keel halen van links naar rechts), waarop ik een handkusje gaf. Niet slim blijkt. Bij het stoplicht stapt ie opeens af. Hij trok aan m`n deurhendel, maar mijn auto heeft auto-lock. Vervolgens deed ik mijn raam een stukje naar beneden omdat ik er nog steeds niet vanuit ging dat ik klappen zou krijgen.
Vervolgens krijg ik een flinke scheldkannonade over me heen en begint meneer te slaan. Het enige wat ik uit kon brengen was sorry. Gelukkig alles afgeweerd op 1 klap na. Daarna schoot het licht weer op groen en gingen we beide ons eigen pad.
Omdat ik nogal haast had heb ik er toen niet zo bij stil gestaan. Toen ik die dag een kwartiertje pauze had realiseerde ik me dat ik gewoon geslagen was..
Overigens maakte ik geen gebaren tijdens het rechts inhalen. Ik lokte dus niet echt uit.
Heb er wel van geleerd iig
Met 100+ een hele zwerm vliegen inrijden is schmutzigheid op de hele voorkant van de autoquote:Enn een konijn aanrijden met 100+ staat garant voor vele schmutzigheid op je bumper.
Die triker stond een een baan rechts van me. Een andere auto stond achter me. Daarnaast hadden de auto`s uit tegenovergestelde richting groen licht. M.a.w ik kon geen kant op. Het enige wat ik dacht was: hoe kom ik hier zo ongeschonden mogelijk uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef T42 het volgende:
[..]
meneer had mijn bumper mogen proeven serieus dan hebben ze de verkeerde bij mijik gebruik dan mijn auto als wapen hoor. zo over die trike heen
laat de verzekering het dan maar oplossen
ik remde te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |