Dt-regels hebben anders niets met 't Kofschip te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
niet baat doen, jij heb je hond 't kofschip genoemd om zo de dt's te leren
Je vergeet limburgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
HSAHAHAHAGAHAHAHAHAHAHA
Tuurlijk speel ik poker, ik ken bijna alle spelers. Got durrrrrrred?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
..... Jij weet wie dat is? Je speelt poker??
[ afbeelding ]
Dit plaatje klopt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
HSAHAHAHAGAHAHAHAHAHAHA
Zonder ons ziet het land eruit als een halve mongool met dyslexie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
HSAHAHAHAGAHAHAHAHAHAHA
Het Kofschip krijg je pas in groep 4, daar ben jij nog niet aan toe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dt-regels hebben anders niets met 't Kofschip te maken
Ja, lampie, da's nog aardig duidelijk. Dacht dat het meer moest voorstellen..een bezienswaardigheid o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, lampie, da's nog aardig duidelijk. Dacht dat het meer moest voorstellen..een bezienswaardigheid o.i.d.
Amsterdam heeft het Paleis, Utrecht de Dom, en jullie een bowlingbal.
met jullie is het een volledige mongool. Als we Limburg nu ook nog verwijderen, zijn we van de mongolen afquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder ons ziet het land eruit als een halve mongool met dyslexie.
Ik ben niet stom toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is stom. Let maar niet op hem.
quote:
Ik wist niet dat je echt kwaad werd, sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
met jullie is het een volledige mongool. Als we Limburg nu ook nog verwijderen, zijn we van de mongolen af
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het Kofschip krijg je pas in groep 4, daar ben jij nog niet aan toe.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is stom. Let maar niet op hem.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |