quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef LatonOne het volgende:
maar ja, met als keuze bravo xray en india ben je toch al voorzien![]()
groovetube is vaak perfect snachts ff hangen met jointje om bij te komen.
kat leek ontsnapt trouwens, zat ie gewoon onder bed gelukkig. schrok me lam zo vlak voor lowlands
Ik vind de muziek daar altijd wat lafjes. Enige reden dat ik er in al die jaren ben geweest was om een cocktail te scoren of als wingman.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het (nog)? Van school? Die plek in de kantine waar alle coole kids bij elkaar staan?
Nou, op Lowlands is dat dus de Groovetube. De plek met de meeste BN-ers, de meeste negerts en de meeste lekkere wijven. En de muziek is altijd wel prima. Maar niet allemaal komen nu, anders wordt het te druk.
quote:
None of the above, maar tel mij daar maar bij op voor vrijdag. Idd de Jimmie Woo van Lowlands.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het (nog)? Van school? Die plek in de kantine waar alle coole kids bij elkaar staan?
Nou, op Lowlands is dat dus de Groovetube. De plek met de meeste BN-ers, de meeste negerts en de meeste lekkere wijven. En de muziek is altijd wel prima. Maar niet allemaal komen nu, anders wordt het te druk.
Dat dus iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef kesselman het volgende:
de groove tube??
en ik raak de grond dan meestal niet!
Je nick is nosleep, maar je gaat nu slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef nosleep het volgende:
hoereeee!
Wie gaat mijn tas inpakken dan?
Ik kom net terug van werk, nu t/m dinsdag vrij. Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |