Ik vind hem juist erg doordachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Om nog even door te gaan met die tattoo omdat die ook een beetje voor mijn vriendin staat en ik jong ben en het over kan komen als een domme actie: dit is het niet. Ben 20 en wilde al 3 jaar een TOOL tattoo![]()
Wil er ook nog 1 van placebo en NiN
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sleeve-achtig idee? of allemaal los.
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebHeb teveel over die tattoo nagedacht ondanks dat die zo klein is
Ik vind het juist onwijs tof dat het zo veel symboliek heeft. Juist dat maakt het zo mooi. Er zijn genoeg mensen die zomaar ergens een bloemetje neer laten zetten 'omdat ze het mooi vinden'.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebHeb teveel over die tattoo nagedacht ondanks dat die zo klein is
Ik word procesoperator. Is een tekort aan maar handen laat ik pas na mijn 25ste doen als ik een baan heb en het dan nog wil en vrouwlief het ermee eens is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgt.
" Jobkillers "
Aw das liefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zon kleintje op je linkerpols is makkelijk te verbergen, horloge oidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgt.
" Jobkillers "
Ik heb een Windroos op mijn binnenarm zonder betekenis, gingen in Berlijn naar een tattooshop en allemaal iets laten zetten, nog steeds geen spijt van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind het juist onwijs tof dat het zo veel symboliek heeft. Juist dat maakt het zo mooi. Er zijn genoeg mensen die zomaar ergens een bloemetje neer laten zetten 'omdat ze het mooi vinden'. Di
Ik doe altijd een vest / trui aan tijdens het eten. In de zomer is dat nogal kut ivm warm weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zon kleintje op je linkerpols is makkelijk te verbergen, horloge oid
Ik wil ook nog een paar dingen alleen omdat ik ze mooi vind. Zwart hartje met daarin een dollar teken (dollar teken is dan nog huidskleur)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een Windroos op mijn binnenarm zonder betekenis, gingen in Berlijn naar een tattooshop en allemaal iets laten zetten, nog steeds geen spijt van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem juist erg doordachtLoop al jaren met het plan om een Beatles tattoo te nemen maar durf het niet
Ben jij tattoeerder?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dan neem ik mijn tekenblok mee just in case.
Nee dat vind ik eng.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha kom maar langs als ik me shop open.
Kom ik ook wel langs, heb nog een paar kleine dingen waarbij je je best moet doen om het te verneukenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha kom maar langs als ik me shop open.
Hoe ziet een IS eruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een tattoo ergens die iets met fotografie en iets met het leven te maken heeft. Zit nu te denken aan IS (image stabilisation) maaruhhhh ja ik verander elke keer weer van gedachte.Wilde dus eerst een cameraatje gewoon. Kan ook AF doen (autofocus en m'n ouders' namen beginnen daarmee) maaruuuuuuuuuuuuh ja lalalala doei ik ga naar appie
Jaaa, meer broodjes aap!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
http://www.liveleak.com/view?i=cc3_1313458405
Haha ik wil uitbetaald worden in Grolsch blikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kom ik ook wel langs, heb nog een paar kleine dingen waarbij je je best moet doen om het te verneuken![]()
Vanavond naar vrienden toe, pre party en dan morgen naar lowlands![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Even de Lonely Island opzetten om in die melige Lowlands-sferen te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |