lekker na zon zwoele dag, heerlijk in de avond verkoeling van de regenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Drassss het volgende:
http://www.weerstationhol(...)ling/yr_xml.php?tl=6
Hij geeft wel een forse neerslaghoeveelheid voor donderdagavond aan
Mensen die nu al weer om regen zeuren.:')quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef cherrycoke het volgende:
heerlijk in de avond verkoeling van de regen
Iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die nu al weer om regen zeuren.:')
dat is toch lekker, is het overdag 32 graden geweest smerige en klef. en dan gaat het in de avond lekker regenen, zodat je normaal kan slapen zonder uit je nest te drijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die nu al weer om regen zeuren.:')
Dit inderdaad. Dat geplak de hele tijd. Bleh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat is toch lekker, is het overdag 32 graden geweest smerige en klef. en dan gaat het in de avond lekker regenen, zodat je normaal kan slapen zonder uit je nest te drijven.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat is toch lekker, is het overdag 32 graden geweest smerige en klef. en dan gaat het in de avond lekker regenen, zodat je normaal kan slapen zonder uit je nest te drijven.
Dat is geweldig, maar je snapt natuurlijk ook wel dat je huis ook niet binnen 10 minuten afkoelt onder de 20 graden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een overdreven gedoe, ik kan me hier maar 1 avond herinneren dat het niet afkoelde, 9 juli 2010 of zo, verder gaat het 's nachts altijd onder de 20.
Is dit voor de 22ste?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:39 schreef meteo-online het volgende:
Kijken wat de indexcijfertjes morgen gaan doen
[ afbeelding ]
Nee dat is nu, kaartje update automatisch om het half uurquote:
Ah oke, dankquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:45 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Nee dat is nu, kaartje update automatisch om het half uur
Zal ik vanavond maar eens een poging wagen dan? ^^quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Frutsel het volgende:
@SpeedyGJ - @HornedReaper
wie gaat die OP nu eens aanpassen/updaten dan?
Hebben jullie beide al eens toegezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zal ik vanavond maar eens een poging wagen dan? ^^
Want het is al enkele dagen broeierig warm? Nee, van mij mag het dit weer blijven hoor tot Oktoberquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:38 schreef Narasan het volgende:
Stuur maar even een portie onweer naar het zuiden van Limburg! Heb er wel zin in. Wie doet mee?
Eens, dit is echt geweldig weer. Geen trui nodig overdag, weinig wind. Prachtig blauwe lucht met af en toe een wolkje en avonds heerlijk frisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want het is al enkele dagen broeierig warm? Nee, van mij mag het dit weer blijven hoor tot Oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |