Goffer.quote:
Over elke keer weer een melding van 20 nieuwe posts krijgenquote:
Manhug?quote:
Daarom ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer.![]()
Domme vraag dom antwoord.Denk je anders dat we dat alle 2 onafhankelijk van elkaar posten.
ik ken wel een godquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
God bestaat niet omdat ik het zeg
Ik heb Joan Osborne al gedraaid, die draai ik niet nog een keerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
God bestaat niet omdat ik het zeg
Brohug !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Over elke keer weer een melding van 20 nieuwe posts krijgen![]()
[..]
Manhug?
Preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!
En nu de vlam in de pan en op naar de 3-2
Mietje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die snelheid, ik kan het niet aan
Oh, ik dacht iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Over elke keer weer een melding van 20 nieuwe posts krijgen![]()
[..]
Manhug?
quote:
Irrelevant!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb Joan Osborne al gedraaid, die draai ik niet nog een keer
Ik kijk niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Precies
Die wissel met John is wel een gouden wissel
Het betreft het output kanaal van mijn mixer. Ik heb maar 1 output kanaal en die is nu gekoppeld aan de PC zodat ik kan streamen. Daardoor kan ik helaas niet luisteren via de boxen (via de mixer). In mijn mix programma Traktor is dat best irritant als je mixt en streamt. Als je alleen mixt is het niet erg want dan gebruik je de stream output niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is je uitgang geschikt voor een koptelefoon? Zo ja, dan heb je voldoende vermogen om het signaal te laten splitten zonder noemenswaardig verlies.
Ik probeer, maar ik snap het niet.. uitleg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets andersWel herkenbaar, in beide interpetaties
Ik zei niet het beste uit Twente, ik had het over de voetbalclub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |