picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik ga morgen weer spelen denk ik
IN DE SPEELTUIN HE.. MET SPEELDINGEN IN DE SPEELTUIN!!!
waarom zou ik een ban krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CGM geen ban?Ik zal nog eens met een modje naar bed gaan
Ja dat is het probleem ik weet dat wat je zegt waar is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het enige probleem dat jij hebt in je hoofd zit. Als jij jezelf zou zien zoals velen met mij zou je jezelf niet eens herkennen lijkt het wel. Ga eens een beetje van jezelf hoyden, daar is niets mis mee![]()
Whatsup met die speeltuinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schommelen
koppeltje duikelen
zandkasteeltje bouwen ( al doe ik dat niet want de katten poepen in de zandbak)
Niet van de glijbaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schommelen
koppeltje duikelen
zandkasteeltje bouwen ( al doe ik dat niet want de katten poepen in de zandbak)
Ik ken dat wel heel goed hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ik weet dat wat je zegt waar is.
Alleen mijn gevoel maakt zich nog steeds druk.
Omdat ik dat zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom zou ik een ban krijgen?
das een stap, volgend jaar gaan we samen de kroeg inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ik weet dat wat je zegt waar is.
Alleen mijn gevoel maakt zich nog steeds druk.
jawel en ik ben ook blij dat je het even bevestigd hebt, maar toch moet ik het proberen. Echter als het nu tegenvalt weet ik dat het echt daaraan ligtquote:
Samen de kroeg in duiken is sowieso een goed plan altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik dat zeg
[..]
das een stap, volgend jaar gaan we samen de kroeg in
Tnxquote:
Tot zover mijn probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ken dat wel heel goed hoor.
Het rationele gedeelte van je hoofd WEET dat het meevalt en dat het allemaal niet zo erg is.
Maar die andere niet rationele kant voed je angsten en dergelijke. En die kant is gewoon vele male sterker
Eggsc eens vragen voor de 3.5jack of er een beter iets isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
jawel en ik ben ook blij dat je het even bevestigd hebt, maar toch moet ik het proberen. Echter als het nu tegenvalt weet ik dat het echt daaraan ligt
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Samen de kroeg in duiken is sowieso een goed plan altijd
Wat voor dingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef Viro het volgende:
Samzz zei soms hele domme dingen. Ik kan het nu tegen haar gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |