Helaasch, geen kerkklokken! Ik heb het nog aan vriendje gevraagd in de hoop dat daar een match in zat, maar die wist het ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch hulde
Als je CSMACD (= geen game) ook weet wil ik met je trouwen![]()
![]()
Ik maak 't dan gewoon alleen klaar als hij er niet is. Dan kan ik het helemaal in m'n eentje waarderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr idem Mo, hij vindt dan ook dat ik maar 2 stukjes moet eten
Ik vind je een eindbazin!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde nog even herhalen dat ik dus de hele voorkant van mijn huis geverfd heb. Waar blijven mijn jompels?
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind je een eindbazin!![]()
Mag ik jompels voor mijn huishoudelijke activiteiten dan?
quote:Even trots zijn. Ik ben op het moment zo blij met mijn figuur, dit gaat komende winter echt mijn motivatiepic zijn (en hij verdwijnt over 5 minuten weer wegens superherkenbaar enzo).
- helaas te laat -
quote:
Nee dat waren 7 minutenquote:
Feauteau!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde nog even herhalen dat ik dus de hele voorkant van mijn huis geverfd heb. Waar blijven mijn jompels?
Ja maar jij kan mij misschien in het wild aanschouwen! En hij staat ook op facebook, al weet ik niet of het album van dat meisje afgeschermd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Ahh, gemist. En alleen maar omdat ik ff photoshop aan het vervloeken was....
ok, ok, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar jij kan mij misschien in het wild aanschouwen! En hij staat ook op facebook, al weet ik niet of het album van dat meisje afgeschermd is.
Merci!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
beterschap voor de buik!
Ik heb 'n grote pot thee gezet, neem zo wat aardbeitjes als toetje en ga de moed verzamelen mijn essay in te leveren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Zit met een plagiaat-issue dat ik maar niet uit m'n hoofd krijg en wil dat risico niet lopen.
Ik weet 100% zeker dat ik geen plagiaat heb gepleegd, ben zo eerlijk als 't maar zijn kan, maar kan me voorstellen dat de docent anders denkt.Zolang duidelijk is dat je iets anders zegt / de info ook uit een van je andere bronnen kon halen, lijkt me dat er geen probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan was die andere bron toch slechts aanvulling.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat is iedereen druk.
@Phaidra: ja ik ging hem net legen, kreeg al een DM met hetzelfde bericht.
Hij is weer leegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderend.
Kusje op je hoofd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderend.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef Amsel het volgende:
Hey Mo, was jij nou ook dat 200 situps-programma aan het doen? Is het wat?
Nie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik slaap er nog even een nachtje over. Moet 'm morgen inleveren
Probeer nu X-Men First Class op de stream te laden, ga dan lekker zo op de bank hangen en die film kijken, als dat lukt. Is toch niets voor Mr.Mo
Ik keek vroeger ook altijd de tekenfilm enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nie?Nepnerd
![]()
![]()
Leuke film hoor!
Oh daar ga ik niet eens aan beginnen, ik kan nog niet eens één push up maken. Maar die sit ups lijken me wel watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
En ja, ik merk wel dat er vooruitgang in zit! Doe ook de push ups.
Ik doe de push ups vanaf mijn knieënquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef Amsel het volgende:
[..]
Oh daar ga ik niet eens aan beginnen, ik kan nog niet eens één push up maken. Maar die sit ups lijken me wel wat
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Amsel het volgende:
Maar krijg je dan geen last van je knieën, omdat daar dan je gewicht op rust?
Ehh ik kan nog steeds amper op mijn knieën zitten maar denk 3 of 4 x?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Hoeveel haal jij?
Ik sla even over
ik heb er nog 23 te gaan, en jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, net alsof we weer verkering hebben, de nachtjes aftellen per sms!
zo lief
[/zumkotsen]
Nog maar 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er nog 23 te gaan, en jij?
Ojee, Duitse humor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
God, wat de duutser net verteld:
Oude man (80 ofzo) in de rij voor hem in se super draait zich in één keer om, zonder enige aanleiding. 'weet je het verschil tussen een broek en een krant?' Na ontkennend antwoord van de duutser zegthij: ' wat in de broek staat, staat niet in de krant' en barst daarna in lachen uit. Ik had geloof ik geen straight face kunnen houden , zo bizar!
Dunste boekje ever.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik kon er ook net aan 4! Maar heb er net wel 43 in totaal gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ik kan nog steeds amper op mijn knieën zitten maar denk 3 of 4 x?
Maar dan ben ik daarna wel een vis op het droge.
Niet achter elkaar hoor! Heb geloof ik 8-8-9-8-10 gedaan. Met pauzes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Da crap, 43. Krijg toch bijna de neiging om te proberen om dat ook te halen. Bijna.
Het doel is 200 of 250 stuks achter elkaar. Het meeste achter elkaar nu was 30 ofzo. En ik heb thuis geen gewichten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Als je zoveel sit-ups en squats kunt ga je ze toch zwaarder maken?
WoW is slecht voor je geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef V1z0R het volgende:
Overmorgen maar eens een ijkpunt maken voor die 100(0) burpies challenge!
Zelfs Covey (quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW is slecht voor je geestelijke gezondheid.
Geen sport nee, gister flink getraind en morgen heb ik XCO. Dus ff niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
Zonder sport?
Nu ga ik uit van mijn porties maar dan is dit een net lijstje Siral
7 habits of effective people?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs Covey () zeg dat doelen stellen goed is voor je geestelijke gezondheid
Of zin dat nou baby-stapjes?! /brain malfunction..
Die man jaquote:
Zat op zo'n 1860...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen sport nee, gister flink getraind en morgen heb ik XCO. Dus ff niks
Lijstje is a 1700 kcal I guess. Hoe bedoel je jouw porties?
Oh nou ik heb ze niet exact geteldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zat op zo'n 1860...
Ik gooi zo'n beetje 80gr. kipfilet op een boterham, dat bedoelde ik met mijn porties
Denk dat je het niet kunt loskoppelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:53 schreef Viking84 het volgende:
Over krachttraining: het gaat toch om kwaliteit en niet om kwantiteit?
Ja, maar dan doen ze er waarschijnlijk een heleboel half assed. In die zin is kwaliteit belangrijk ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Nou je ziet wel vaak dat mensen zich heel erg focussen op bijv hoeveel buikspieroefeningen ze kunnen doen in een bepaalde tijd terwijl het, zoals ik heb gelezen, effectiever is om oefeningen zwaarder te maken als het te makkelijk gaat.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Nou je ziet wel vaak dat mensen zich heel erg focussen op bijv hoeveel buikspieroefeningen ze kunnen doen in een bepaalde tijd terwijl het, zoals ik heb gelezen, effectiever is om oefeningen zwaarder te maken als het te makkelijk gaat.
^^quote:
Och, mijn collega naast me heeft 3 uur slaap gehad....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En dat eerder naar bed moet ik ook maar eens gaan doen, functioneren op 6 uur slaap... Zhe pain
Mijn idee was om met dat 100 pushups programma eerst zoveel mogelijk uit te bouwen op mn knieen en dan daarna het programma nog een keer doen totdat ik 100 pushups normaal en goed kan doen en dan even vet indruk maken in Colombia met mijn super afgetrainde lichaam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ook met pushups geldt als je ze niet normaal kan, eerst maar 1 rep leren en het dan uit te bouwen. Je voelt ook meestal we'll waar je zwakke punt is. Bij de een is het de triceps, de ander heeft zwakkere buikspieren.
Ik heb ze in geen maanden gedaan, zal vanaaf we'll ff proberen wat ik er uit kan gooien
Handcreme! Volgens Cindy Crawford is het belangrijk iedere dag je handen in te smeren met handcreme, anders krijg je oude vrouwen handen.quote:En ik heb droge handen van de gips gisterKwam met verschrompelde oma handjes mijn bed uit
Wat voor faciliteiten heb je op je werk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Hmmm... vanaf volgende week moet ik mijn eigen lunch gaan verzorgen 1 dag in de week. Ideeen?
Ik heb nog geen jompel gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Essay ingeleverd, nu X-men kijken!
je collega heeft naast je geslapen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, mijn collega naast me heeft 3 uur slaap gehad....
- broodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Nette lijstjes wel heur![]()
@ ewelina: koelkast + magnetron
Pastasalade, aardappelsalade (die op de 'bbq-meet' was erg lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, brood was ik ook wel opgekomen japunt is alleen dat ik echt nooit iets in huis heb voor de lunch, omdat ik dus eigenlijk nooit dat zelf hoef te kopen, dus bijv. brood heb ik niet in huis. Kan het evt wel kopen
![]()
En ja waterkoker wel
Waarom moet je hem nu ineens wel zelf maken dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, brood was ik ook wel opgekomen japunt is alleen dat ik echt nooit iets in huis heb voor de lunch, omdat ik dus eigenlijk nooit dat zelf hoef te kopen, dus bijv. brood heb ik niet in huis. Kan het evt wel kopen
![]()
En ja waterkoker wel
Us bin zuunigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waarom moet je hem nu ineens wel zelf maken dan?
restje van de dag daarvoor, doe ik meestal. Gister heb ik salade gehad, en nu heb ik een bakje met dressing, een bakje met wat feta en wat bacon en een zakje sla bij me. Door elkaar husselen, eventueel een broodje erbij, et voila, lunch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
![]()
En ja waterkoker wel
Nstuurlijk heb je wel tijd. Kwartiertje eerder opstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
En k vind eigenlijk 1 dag in de weeks supervervelend, je gaat ook geen heel brood ofzo kopen. Maar goed, ik heb nog een paar dagen om te bedenken wat ik ga doen![]()
Probleempje is dat ik donderdagavond altijd ga sporten en dan heb ik echt geen tijd om iets te koken voor de volgende dag. Maar goed, luxeprobleem. Kan altijd in de La Place een broodje halen.
Dan snij je gewoon een witlof, way kaas en fruit in stukjes. Of o.tdooit wat brocolli. Lekker met amandelschaafsel en dressing. Of vriest soep in. Of, of, of....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef Perruche het volgende:
Hm ja dat is een optie, behalve dat ik donderdag eigenlijk niet warm eet, behalve als vriendje kookt ofzo. Maar goed, het zal inderdaad wel gewoon brood enzo worden...
@ tink: Ok misschien heb ik wel tijd maar wil ik dat niet daaraan bestedenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nstuurlijk heb je wel tijd. Kwartiertje eerder opstaan
Heb geen vriezerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan snij je gewoon een witlof, way kaas en fruit in stukjes. Of o.tdooit wat brocolli. Lekker met amandelschaafsel en dressing. Of vriest soep in. Of, of, of....
Is er in de buurt van je werk een supermarkt of ga je met de trein? Dan haal je toch gewoon broodje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
@ tink: Ok misschien heb ik wel tijd maar wil ik dat niet daaraan bestedenIk ga echt niet nog vroeger opstaan om lunch te koken. Boterham smeren ofzo prima. Maar us bin lui
en @ nallie: "vroegah" moest ik ook elke dag lunch meenemen. Maar elke dag vind ik ook makkelijker ofzo, dan hou je er rekening mee. Ik ben al zo vergeetachtig, zeker weten dat ik het gewoon elke keer ga vergeten :d
Nou ja ennieway, zal wel loslopen, thanks voor het meedenken!!!!
Dan moet je dat zeggen en geen excuses bedenken om het niet te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
@ tink: Ok misschien heb ik wel tijd maar wil ik dat niet daaraan bestedenIk ga echt niet nog vroeger opstaan om lunch te koken. Boterham smeren ofzo prima. Maar us bin lui
en @ nallie: "vroegah" moest ik ook elke dag lunch meenemen. Maar elke dag vind ik ook makkelijker ofzo, dan hou je er rekening mee. Ik ben al zo vergeetachtig, zeker weten dat ik het gewoon elke keer ga vergeten :d
Nou ja ennieway, zal wel loslopen, thanks voor het meedenken!!!!
nee, voor mij ook niet. Maar, soep en daarnaast 2 boterhammen met avocado zijn erg acceptabel vind ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
Valt me trouwens nu wel op hoeveel ik eet voor de lunch. Alleen een soepje of broccoli zou echt never nooit genoeg zijn voor mij
Edit: geen supermarkt en ja tink excuses is my second nature
Respect!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan nu 45 situps en 35 pusups achterelkaar door. Maar met pauzes zit ik al over de 200 cq 100
Ik ga vanavond ook eens kijken hoe ver ik geraak, en ik vind dat nu al spannendquote:
Dank je wel! Het heeft geholpenquote:
Ben ik gister geweest ja. Viel me een beetje tegen want het enige wat het was, was bijpraten...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:37 schreef Nallie het volgende:
Siral, was je al naar de dietiste geweest of is dat volgende week dinsdag?
Lekker wintersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:42 schreef Siral het volgende:
Ik heb net echt een helden ontbijt op trouwens;
yoghurt met gekookte havermout, krentjes en kaneel
en dan een mok apple cinnamon thee erbij, OMG, applepie for breakfast....!
Maar 200 lijken me wel weer érg veel. Een apparaat op de fitness doe je toch ook niet 200x achter elkaar? Het lijkt me zo'n overdreven belasting (geen kritiek, maar ik vraag het me gewoon af). Ik doe meestal rechte buikspieren 30x, schuine 20x (aan elke kant).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar dan doen ze er waarschijnlijk een heleboel half assed. In die zin is kwaliteit belangrijk ja.
Maar er vijf hele goede doen terwijl je er tien kunt, dat doet denk ik ook niet veel
Dus gewoon zoveel mogelijk hele goede
Het is nog vakantietijd toch? Of in die omgeving niet meer? Het kan behoorlijk schelen in file namelijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Kan voortaan later weg
Ja inderdaad,, schiet uiteindelijk nog niets op zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker wintershaha klinkt goed.
Jammer dat het gesprek niet was wat je gehoopt had, maar wel goed dat je hebt aangegeven wat je graag wil! Wanneer moet je nu weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |