Helaasch, geen kerkklokken! Ik heb het nog aan vriendje gevraagd in de hoop dat daar een match in zat, maar die wist het ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch hulde
Als je CSMACD (= geen game) ook weet wil ik met je trouwen![]()
![]()
Ik maak 't dan gewoon alleen klaar als hij er niet is. Dan kan ik het helemaal in m'n eentje waarderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr idem Mo, hij vindt dan ook dat ik maar 2 stukjes moet eten
Ik vind je een eindbazin!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde nog even herhalen dat ik dus de hele voorkant van mijn huis geverfd heb. Waar blijven mijn jompels?
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind je een eindbazin!![]()
Mag ik jompels voor mijn huishoudelijke activiteiten dan?
quote:Even trots zijn. Ik ben op het moment zo blij met mijn figuur, dit gaat komende winter echt mijn motivatiepic zijn (en hij verdwijnt over 5 minuten weer wegens superherkenbaar enzo).
- helaas te laat -
quote:
Nee dat waren 7 minutenquote:
Feauteau!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde nog even herhalen dat ik dus de hele voorkant van mijn huis geverfd heb. Waar blijven mijn jompels?
Ja maar jij kan mij misschien in het wild aanschouwen! En hij staat ook op facebook, al weet ik niet of het album van dat meisje afgeschermd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Ahh, gemist. En alleen maar omdat ik ff photoshop aan het vervloeken was....
ok, ok, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar jij kan mij misschien in het wild aanschouwen! En hij staat ook op facebook, al weet ik niet of het album van dat meisje afgeschermd is.
Merci!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
beterschap voor de buik!
Ik heb 'n grote pot thee gezet, neem zo wat aardbeitjes als toetje en ga de moed verzamelen mijn essay in te leveren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Zit met een plagiaat-issue dat ik maar niet uit m'n hoofd krijg en wil dat risico niet lopen.
Ik weet 100% zeker dat ik geen plagiaat heb gepleegd, ben zo eerlijk als 't maar zijn kan, maar kan me voorstellen dat de docent anders denkt.Zolang duidelijk is dat je iets anders zegt / de info ook uit een van je andere bronnen kon halen, lijkt me dat er geen probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan was die andere bron toch slechts aanvulling.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat is iedereen druk.
@Phaidra: ja ik ging hem net legen, kreeg al een DM met hetzelfde bericht.
Hij is weer leegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderend.
Kusje op je hoofd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga nu ff afsluiten en een kopje thee drinken, dus morgen doe ik een nieuwe poging. Ik heb al voor de 3e avond op rij hoofdpijn, en het staren naar een pc-scherm lijkt niet echt bevorderend.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef Amsel het volgende:
Hey Mo, was jij nou ook dat 200 situps-programma aan het doen? Is het wat?
Nie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik slaap er nog even een nachtje over. Moet 'm morgen inleveren
Probeer nu X-Men First Class op de stream te laden, ga dan lekker zo op de bank hangen en die film kijken, als dat lukt. Is toch niets voor Mr.Mo
Ik keek vroeger ook altijd de tekenfilm enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nie?Nepnerd
![]()
![]()
Leuke film hoor!
Oh daar ga ik niet eens aan beginnen, ik kan nog niet eens één push up maken. Maar die sit ups lijken me wel watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
En ja, ik merk wel dat er vooruitgang in zit! Doe ook de push ups.
Ik doe de push ups vanaf mijn knieënquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef Amsel het volgende:
[..]
Oh daar ga ik niet eens aan beginnen, ik kan nog niet eens één push up maken. Maar die sit ups lijken me wel wat
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Amsel het volgende:
Maar krijg je dan geen last van je knieën, omdat daar dan je gewicht op rust?
Ehh ik kan nog steeds amper op mijn knieën zitten maar denk 3 of 4 x?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Hoeveel haal jij?
Ik sla even over
ik heb er nog 23 te gaan, en jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, net alsof we weer verkering hebben, de nachtjes aftellen per sms!
zo lief
[/zumkotsen]
Nog maar 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er nog 23 te gaan, en jij?
Ojee, Duitse humor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
God, wat de duutser net verteld:
Oude man (80 ofzo) in de rij voor hem in se super draait zich in één keer om, zonder enige aanleiding. 'weet je het verschil tussen een broek en een krant?' Na ontkennend antwoord van de duutser zegthij: ' wat in de broek staat, staat niet in de krant' en barst daarna in lachen uit. Ik had geloof ik geen straight face kunnen houden , zo bizar!
Dunste boekje ever.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik kon er ook net aan 4! Maar heb er net wel 43 in totaal gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ik kan nog steeds amper op mijn knieën zitten maar denk 3 of 4 x?
Maar dan ben ik daarna wel een vis op het droge.
Niet achter elkaar hoor! Heb geloof ik 8-8-9-8-10 gedaan. Met pauzes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Da crap, 43. Krijg toch bijna de neiging om te proberen om dat ook te halen. Bijna.
Het doel is 200 of 250 stuks achter elkaar. Het meeste achter elkaar nu was 30 ofzo. En ik heb thuis geen gewichten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Als je zoveel sit-ups en squats kunt ga je ze toch zwaarder maken?
WoW is slecht voor je geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef V1z0R het volgende:
Overmorgen maar eens een ijkpunt maken voor die 100(0) burpies challenge!
Zelfs Covey (quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW is slecht voor je geestelijke gezondheid.
Geen sport nee, gister flink getraind en morgen heb ik XCO. Dus ff niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
Zonder sport?
Nu ga ik uit van mijn porties maar dan is dit een net lijstje Siral
7 habits of effective people?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs Covey () zeg dat doelen stellen goed is voor je geestelijke gezondheid
Of zin dat nou baby-stapjes?! /brain malfunction..
Die man jaquote:
Zat op zo'n 1860...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen sport nee, gister flink getraind en morgen heb ik XCO. Dus ff niks
Lijstje is a 1700 kcal I guess. Hoe bedoel je jouw porties?
Oh nou ik heb ze niet exact geteldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zat op zo'n 1860...
Ik gooi zo'n beetje 80gr. kipfilet op een boterham, dat bedoelde ik met mijn porties
Denk dat je het niet kunt loskoppelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:53 schreef Viking84 het volgende:
Over krachttraining: het gaat toch om kwaliteit en niet om kwantiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |