Super fight.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Guida VS Henderson could do it on network TV, where the UFC makes its FOX debut on Nov. 12 at Anaheim, Calif.'s Honda Center, and where the fight could deliver fireworks to a new audience.
If nothing else, a flurry of flying hair.
Zou helemaal super zijn, al hoop ik dan wel dat de andere fight een flinke draw value heeft!!quote:
Echt heel blij mee, dit is idd noodzaklijk wil de sport verder groeien.quote:"We live in a bubble in our [UFC Las Vegas] offices and take it for granted people know what armbars, guillotines and triangle chokes are -- nobody knows what this [stuff] means," White said. "We have to view [Fox programming] as if nobody knows anything about this sport, that people die in this cage. We're going to educate the masses, treat it like nobody knows who we are. I think our [hardcore] audience understands that's necessary."
Dit zullen ze vast tijdens de prefight shows doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana on UFConFOX
[..]
Echt heel blij mee, dit is idd noodzaklijk wil de sport verder groeien.
Al hoop ik dat het op den uur niet irritant gaat worden m.b.t. commentaar
Ik zie Rogan wel al schreeuwend tijdens een fight uit leggen wat een Americana isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zullen ze vast tijdens de prefight shows doen.
Tijdens het event lijkt het mij lastig.
Word leuk terwijl Goldie weer met zijn loze opmerkingen ertussen door probeerd te brabbelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Rogan wel al schreeuwend tijdens een fight uit leggen wat een Americana is
Zolang er niks officieels bekend is gemaakt kan je hier weinig over zeggen nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir vs. Overeem (is nog geen UFC fighter, dus of ze hem dan meteen op FOX pushen is nog maar zeer de vraag)
Franklin is geëxecuteerd door Belfort, ik zie hier niet snel een rematch aankomen.... Tegen Hendo daarentegen kan wel interessant worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou helemaal super zijn, al hoop ik dan wel dat de andere fight een flinke draw value heeft!!
Maar dat wordt absoluut niet gemakkelijk, zowat iedereen is al tied up.
Rich Franklin zou zijn traject kunnen versnellen en in november al ready to fight zijn.
Belfort is een grote naam die nog geen nieuwe fight heeft.
Dan Henderson zou terug gehaald kunnen worden.
Frank Mir heeft nog geen nieuwe fight.
Overeem zou gehaald kunnen worden.
Dan heb je het wel gehad hoor.
Ortiz is over used en met vakantie.
Brock Lesnar kan echt niet eerder terug zijn dan januari.
Eventuele matchs-ups:
Belfort vs. Franklin @ 185 (maar UFC wil Franklin @ 205)
Henderson vs. Franklin (in mijn ogen meest denkbaar)
Mir vs. Overeem (is nog geen UFC fighter, dus of ze hem dan meteen op FOX pushen is nog maar zeer de vraag)
Heb 30 ingezet op Okami (4.25) op Unibet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoop Okami. Ik ga hem ook inzetten ook.
2011 is toch al het jaar van de upsets, dus deze kan er ook nog wel bij.
Tnx!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Chael Sonnen: ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzz ... what was your question? Anderson Silva?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx!Nu kijken en dan naar bedje....
Haha, ongeveer rond de 7.00 minuten van de eerste gaat Anderson ff helemaal los over het gevecht. Verder Chael Sonnen over Anderson, blijft leuk om te zien
Wowww das wel een masterlijk gevecht! Is goed voor de mojo voor Dan als hij ook nog eens korte metten met Silva maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC Targeting Anderson Silva vs. Dan Henderson for Fox Debut
Toch een re-match, al was het niet die fight die ik in gedachten had
Dat is een leuke rematch! En eentje die Henderson best nog zou kunnen winnen, ook al is Anderson terecht de favoriet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC Targeting Anderson Silva vs. Dan Henderson for Fox Debut
Toch een re-match, al was het niet die fight die ik in gedachten had
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch leuk hoe ze iemand een shot geven terwijl ze zelf al denken dat hij gesloopt wordt :p
Maar hij is niet de worstelaar die Chael is. En Chael heeft ook verlorenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!
Net gekekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Inderdaad, Nogueira ziet er (al tijden) uit als een opaatje. Ik verwacht dan ook dat Schaub wint via TKO. Nogueira is te trots om het gevecht direct naar de grond te halen en hij zal proberen het staande uit te vechten, wat hij bijna altijd probeert. Vervolgens loopt hij vanzelf tegen een paar goede stoten op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Net gekeken
Moeilijk te geloven dat Anderson Silva ouder is dan Nogueira als je ze allebei ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |