quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Snowyflake86 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben zeeeer beginnend, en hij zou vast bewerkt kunnen worden. Maar ik heb daar nog niet veel verstand veel. Ga vh weekend even pielen met photoshop. Dus kom maar op met de tips!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:18 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat is de Bedoeling?
Als je een mooie foto vandaag (of recentelijk) gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic.
Het is de bedoeling dat je hier maar één foto per post neerzet, optioneel met wat info.
En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
natuurlijk mag je daarnaast ook op eerder geplaatste foto's + en - punten noemen.
Ik post even geen foto, maar wilde wel jouw foto even beoordelen:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef Regor het volgende:
Ook zeer beginnend, maar ik vind jouw foto echt super mooi.
De kleuren komen er mooi uit en de hoek waaruit die genomen is spreekt mij erg aan.
[ link | afbeelding ]
Scheveningen flats by verse saus, on Flickr
Gaaf, zou alleen wel letten op de halo's rond de gebouwen volgende keer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef Regor het volgende:
Ook zeer beginnend, maar ik vind jouw foto echt super mooi.
De kleuren komen er mooi uit en de hoek waaruit die genomen is spreekt mij erg aan.
[ link | afbeelding ]
Scheveningen flats by verse saus, on Flickr
+ Berlijn! (toch?)quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:30 schreef margaretha_01 het volgende:
Scheveningen?! Waw, ik dacht, dat móet ergens in het buitenland zijn!
+ mooie kleuren
+ mooie compositie, hoewel het ook mooi zou zijn geweest als de lijn van het linker gebouw precies in de linkerhoek was uitgekomen.
- en tóch mist er iets... ik weet alleen niet wat.
[ afbeelding ]
+ Hou van de compositie!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gaaf, zou alleen wel letten op de halo's rond de gebouwen volgende keer.
[..]
+ Berlijn! (toch?)
+ Leuk onderwerp
+ Hoe de hoedjes liggen
- Compositie, de centrale lijn loopt rond het midden
[ link | afbeelding ]
Berlin 001 - Humboldt-Box
Tacheles?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:40 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
+ compositie, de horizon
+ kleuren
+ de sfeer, een dromerig plaatje!
- eigenlijk had de kleine zeemeermin op de middelste rots moeten zitten
[ afbeelding ]
+ Compositiequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef CamelNLD het volgende:
+ De Bokeh
- Rechterkant is wat te strak gecropt
- Hij lijkt niet helemaal recht te staan
- De Bokeh is niet rond
- Zwart op donder zie je niet zo goed
- Direct geflitst?
- Watermerk
[ afbeelding ]
Er zit een vlek op je lens bovenaan de foto.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gaaf, zou alleen wel letten op de halo's rond de gebouwen volgende keer.
[..]
+ Berlijn! (toch?)
+ Leuk onderwerp
+ Hoe de hoedjes liggen
- Compositie, de centrale lijn loopt rond het midden
[ link | afbeelding ]
Berlin 001 - Humboldt-Box
Heel mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+ Compositie
+ Spelen met zwart/wit en kleur
- Ook na 3x in mijn ogen wrijven blijft alles onscherp. Dat is wel een grote min wat mij betreft.
[ afbeelding ]
Groter
Dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zit een vlek op je lens bovenaan de foto.
[..]
Heel mooi
Waar zit ie eigenlijk op?
Ah scheisse, ding is sowieso vies. Dacht dat ik alles er wel uit had geshopt. Dankje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zit een vlek op je lens bovenaan de foto.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zit een vlek op je lenssensor bovenaan de foto.
- Ik vind 'm te rommelig, op mij brengt ie niets over.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:53 schreef Rick123 het volgende:
Bizar beest, de foto is de gecropte versie neem ik aan? die andere is wel interessant, alleen zitten de takjes voor de kop van het beest.
eergisteren in Barcelona geschoten;
[ afbeelding ]
+ sfeerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef Rachel_Penose het volgende:
+ Leuk bedacht.
- Vind het scherpte verloop niet helemaal lekker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |