Die sites zitten niet op shared hosting, omdat dat niet toegestaan wordt door shared hosting providers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zijn sites die makkelijk 60GB per maand verstoken. Of het handig is om dan op een shared account te zitten is een tweede, maar dat is dan hun eigen keus.
Ik had ooit een site met een paar duizend gewilde foto's uit de 2e wereldoorlog, dat tikte wel aan hoor. Maar nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die sites zitten niet op shared hosting, omdat dat niet toegestaan wordt door shared hosting providers.
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS/contract niet doorgenomen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.
In de AV wordt vaak heel dubieus omgesprongen met de term onbeperkt. Dat valt dan vaak weer onder fair use en met fair use gaan ze dan weer één of andere vaag rekensommetje hanteren. Daarbij leest 90% van de mensen de AV niet grondig door.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS niet doorgenomen..
ik neem aan dat als er in de AV staat onbeperkt dit ook echt onbeperkt is.. zo niet schend je je AV, en dat mag niet
Als je met een normale website aan de 60GB dataverkeer komt, ben je allang om andere redenen van de shared hosting afgeschopt. Je belast dan de server te zwaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.
Het punt is dat "Onbeperkt" over het algemeen "fair use policy" betekent. En wat dat precies inhoudt weet je nooit. Dat kan bijv. 10x het gemiddelde verbruik zijn. Maar je weet niet wat het gemiddelde is, al is dat waarschijnlijk mega laag met alle "hoi ik ben henk en dit is mijn website over mijn miniatuurspoorbaan" websites...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS/contract niet doorgenomen..
ik neem aan dat als er in de AV/TOS/contract staat onbeperkt dit ook echt onbeperkt is.. zo niet schend je je AV, en dat mag niet(lijkt mij)
neuh, zo werkt shared hosting gewoon. Als ze niet konden overboeken zou het nooit mogelijk zijn voor een paar euro per maand een website te hosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef ursel het volgende:
Ik ben idd een keer offline geflikkert omdat mijn website van de carnaval met +/- 100 foto's per evenement tijdens de carnaval door zo'n 500 bezoekers per dag werden bekeken. Alle limieten zaten nog binnen de perken, maar volgens zeggen was de load op de server door mijn site te groot geworden. Dan klopt er toch iets niet in wat ze aanbieden in mijn ogen.
De pest van die site is dat hij een week een extreme piek heeft. De rest van het jaar ligt die half dood te liggen.
Maken daar nog mensen gebruik van dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
Bij ons draait versie 4.x.x, 5.2.x en 5.3.x. Net als wij nog MySQL4 ondersteunen.
Geen idee. Enige wat ik weet is dat het zo om de 2 weken wel raak is, en dat ik er niet meer hoef te zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef Apekoek het volgende:
Welke mafketels zijn nou steeds bezig met DDoS aanvallen op Versio de reseller pakketen?
Waarom? Wat valt daar te halen voor een hacker?
afpersing..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef Apekoek het volgende:
Welke mafketels zijn nou steeds bezig met DDoS aanvallen op Versio de reseller pakketen?
Waarom? Wat valt daar te halen voor een hacker?
Mijn site moet wel 99,99% van de tijd up zijn. Als je het Versio VPS pakket neemt, is het dan niet beter?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee. Enige wat ik weet is dat het zo om de 2 weken wel raak is, en dat ik er niet meer hoef te zitten.
Versio zelf is een groot bedrijf... Of misschien zitten er gewoon toevallig veel websites die kwaad bloed gezaaid hebben... Weet jij veel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mijn site moet wel 99,99% van de tijd up zijn. Als je het Versio VPS pakket neemt, is het dan niet beter?
En nogmaals? Waarom wil iemand een DDoS aanval op dergelijke servers laten plaats vinden? Daar zitten toch geen grote bedrijven van betekenis?
Ik gok de concurrentie: Versio is een enorme prijsdumper waarbij ik sinds de introductie al versteld stond van wat ze bieden voor zo weinig geld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:05 schreef Apekoek het volgende:
En nogmaals? Waarom wil iemand een DDoS aanval op dergelijke servers laten plaats vinden? Daar zitten toch geen grote bedrijven van betekenis?
Kansloze afgunst dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik gok de concurrentie: Versio is een enorme prijsdumper waarbij ik sinds de introductie al versteld stond van wat ze bieden voor zo weinig geld.
Dat ligt helemaal aan je webhost... En het ligt eraan waar je domeinnaam geregistreerd staat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:42 schreef McCandless het volgende:
Geen idee of ik dit soort vragen hier ook kan stellen, maar ik hoop dat iemand me ff kan helpen.
Ik heb wel eens wat domein-namen vast gelegd, puur voor als ik ze eens zou willen gebruiken, echter zonder hosting. Tevens heb ik wat domeinnamen inclusief hosting. Stel nu dat ik domeinnaam www.abc.nl heb inclusief hosting. Kan ik dan ook domeinnaam www.edf.nl op de hosting van www.abc.nl zetten?
Iemand ff een linkje hoe dit werkt?
Domeinnamen staan allemaal bij dezelfde hoster geregistreerd. Moet ik dus even bij het hostingbedrijf uitzoeken of het ook daadwerkelijk mogelijk is begrijp ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je webhost... En het ligt eraan waar je domeinnaam geregistreerd staat.
dan is'ie minder dan 40 dagen geleden verlopen. In die periode kan hij alleen door (of met toestemming van) de vorige eigenaar geclaimd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef Greatmarked het volgende:
Wat betekend het eigenlijk als bij sidn.nl de whois doet en je krijgt dit:
domeinnaamX.nl is in quarantaine
Ik wil me hier graag volledig bij aansluiten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef Black-Hole het volgende:
Zelf al jaren tevreden klant bij Neostrada. Begonnen met de goedkoopste ¤ 1,- shared hosting en inmiddels mijn eigen VPS. Bieden zeer veel value for money, goede snelhied, prima uptime en vooral erg goede support via mail. Altijd heel snel (soms binnen een paar minuten) al een reactie en bijzonder hulpzaam als er iets is. Ook als je zelf wat loopt aan te klooien op je VPS.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoog tijd om dit topic weer leven in te blazen, aangezien er zo ongeveer 3x per week een "welke webhosting moet ik nemen"-topic geopend wordt.
Om mijn ervaringen maar eens kort op te schrijven:
- Antagonist: Toptent, nooit problemen mee en altijd professionele ondersteuning
- Webruimtehosting: Cheapass, leuk voor hobbywebsites. Meerdere domeinen op één account toegestaan!
- Versio: trage servers, veel downtime, onbeschofte helpdesk, niet aan beginnen.
Is inmiddels overgenomen door www.ongekend.nl. Eindelijk weer support en goede uptime.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef mschol het volgende:
iemand hier recente ervaringen met E-creative?
een paar kennissen zitten er al enige tijd, en de afgelopen dagen komt mail deels aan, en kan er nauwelijks worden ontvangen...
iemand nog tips voor het kunnen contacteren van die partij?
twitter is 2 april 2012 voor het laatst bijgewerkt, er is geen telefoonnummer bekend (na wat googlene kom je uit op een 058 nummer maar die werkt niet meer) en op mail wordt er niet gereageerd..
-edit-
inmiddels lijkt langzaamaan de boel weer te herstellen...
Wat wil je erop hosten? En voor die 5 euro per jaar zou ik lekker makkelijk doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand nog een idee voor webhosting zonder domeinnaam?
Ja maar ik heb al een domein bij google vanwege e-mail, en dat verloopt mei pas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat wil je erop hosten? En voor die 5 euro per jaar zou ik lekker makkelijk doen
Maar behoud ik dan wel mijn e-mail op google? (Gmail layout etc)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan gewoon een pakket afsluiten en nog even 2 maanden wachten met de verhuizing doorvoeren. Zo ben ik ook naar Antagonist verhuist een paar jaar geleden.
quote:k heb een idee voor een (kleinschalige) website maar heb geen idee hoe ik dit kan aanpakken.
Ik heb een stuk of 5 domeinnamen die naar 1 website moeten verwijzen.
Ik zie dat dat mogelijk is echter zie ik al problemen bij het registreren.
Er zijn werkelijk 100den bedrijven die dat voor je kunnen doen met uit een lopende prijzen en voorwaarden.
Vraag 1 is dus: Wat is een goede registrar? Die ook doorlinken ondersteund en je niet na een jaar naaien met hoge kosten.
Dan moet het geheel gehost worden. Omdat ik in het begin nog niets heb zou ik graag een zeer goedkope hoster willen hebben zodat duidelijk is dat de website bestaat en dat er meer content volgt. Later wil ik dit uitbreiden.
Vraag 2: Bij welke hoster kan dit of moet ik het eerst op iets als Wix zetten?
ik heb alleen ervaring met de goedkope dedi bakken (dus isgenoeg/kimisurf) en die vond ik opzich prima voor de prijs, maar ben dan nooit een heel veeleisende gebruiker geweest..quote:
Meerdere domeinen en oja CPanel is ok, maar heb liever Directadmin, waar kan ik daarvoor terecht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
Beste shared hosting provider? Waar goede uptime en goede snelheden?
Dat zal bij de meesten zo zijn. Ik weet dat het bij webruimtehosting wel kan/mag (daarom zit ik er voor mijn persoonlijke domeintjes ook). Heb er verder geen hele hoge pet van op (volgens mij is het een eenmansbedrijfje met wat rackspace ofzo) maar het werkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Meerdere domeinen en oja CPanel is ok, maar heb liever Directadmin, waar kan ik daarvoor terecht?
Zojuist Transip links laten liggen, want meerdere domeinen op 1 hosting pakket is kennelijk te veel gevraagd, paal schrapers.
Het moet geen eenmanszaak zijn, wil niet risico lopen dat zo iemand stopt oid. Daarom liever een groter bedrijf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zal bij de meesten zo zijn. Ik weet dat het bij webruimtehosting wel kan/mag (daarom zit ik er voor mijn persoonlijke domeintjes ook). Heb er verder geen hele hoge pet van op (volgens mij is het een eenmansbedrijfje met wat rackspace ofzo) maar het werkt.
strato? Versio? (niet echt populair hier, maar zelf geen slechte ervaringen mee)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Faux. het volgende:
K ben op zoek naar een simpele webhost met domeinnaam, iemand tips?
Neostrada, al jaren zeer tevreden klant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Faux. het volgende:
K ben op zoek naar een simpele webhost met domeinnaam, iemand tips?
Versio is echt naar, gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
strato? Versio? (niet echt populair hier, maar zelf geen slechte ervaringen mee)
Inmiddels is dit wel gelukt, dus nog een jaartje bij Antagonist.quote:Op maandag 24 november 2014 04:12 schreef W00fer het volgende:
Ik had Antagonist gevraagd om een beter prijsvoorstel na een aantal jaar klant te zijn geweest, helaas.
Heeft iemand nog een betere optie? De 3 Gig begint wat krap te worden. De 60gb dataverkeer is prima.
Ik had al gekeken naar Neostrada, maar die berekenen excl btw in hun aanbiedingen
Meerdere websites draaien bij deze partij. Wel af en toe last gehad van downtime. Ik ben momenteel bezig om over te stappen naar mijn.host.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:34 schreef W00fer het volgende:
[..]
Inmiddels is dit wel gelukt, dus nog een jaartje bij Antagonist.
Iemand ervaring met Hostingsquad.nl?
Allemaal duurder dan de good old Antagonist prijs van 35,40 per jaar incl domeinnaam. Het kan zeker goedkoper maar overal heb je wel iets van downtime.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef jacob974 het volgende:
[..]
Meerdere websites draaien bij deze partij. Wel af en toe last gehad van downtime. Ik ben momenteel bezig om over te stappen naar mijn.host.
Wat voor website is het? Simpele html content?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef Hallojo het volgende:
Mijn website draait op one.com, maar is zo traag als dikke stront door een trechter. Zou dat aan one.com kunnen liggen, of zou er toch een ander probleem zijn?
Ik heb er dus niet zo veel verstand vanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor website is het? Simpele html content?
Waarmee heb je de website gemaakt?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb er dus niet zo veel verstand vanEr staat veel tekst en veel foto's op.
WordPressquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarmee heb je de website gemaakt?
Ah oké daar heb ik niet zo veel ervaring mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |