abonnement Unibet Coolblue
pi_101928749
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef anconakip het volgende:
Ik gebruik voor mijzelf en voor onze scouting vereniging de webhosting van www.webreus.nl.
Ik heb hier goede ervaringen mee. In 3 jaar tijd 1 dag niet online geweest. Altijd snelle reactie op vragen en/of problemen. En niet duur.
Ehhhh dude, zie het bericht hierboven van Pirania. Want dit slaat als een pik op een drumstel.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:59:55 #52
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_101928878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef anconakip het volgende:
Ik gebruik voor mijzelf en voor onze scouting vereniging de webhosting van www.webreus.nl.
Ik heb hier goede ervaringen mee. In 3 jaar tijd 1 dag niet online geweest. Altijd snelle reactie op vragen en/of problemen. En niet duur.
:')

Je werkt er?
pi_101929077
Alleen al de website van webreus :'( :')
  woensdag 14 september 2011 @ 09:19:22 #54
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_101929249
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:10 schreef dirkjo het volgende:
Alleen al de website van webreus :'( :')
Nostalgie man!
pi_101930247
Gister kregen wij een mailtje van een klant, hij wilde verhuizen. Naar Webreus. Ik vraag me serieus af of hij onder een steen geleefd heeft, of van een hele lange vakantie heeft mogen genieten. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_101933632
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ehhhh dude, zie het bericht hierboven van Pirania. Want dit slaat als een pik op een drumstel.
dat hoeft natuurlijk niet ;)

probleem met dat soort bedrijven is dat als ze een misser begaan dit breed uitvergroot in de media komt en ze erop afgebrand worden (nu wel terecht overigens)

en nee, ik werk er niet en heb ook geen aandelen..
pi_101933865
quote:
Inderdaad au! Gelukkig zit mijn site er niet tussen.
Neemt niet weg dat ik nooit op een hoster vertrouw voor backups, dat doe ik regelmatig zelf.
censuur :O
pi_101933983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef mschol het volgende:

[..]

dat hoeft natuurlijk niet ;)

probleem met dat soort bedrijven is dat als ze een misser begaan dit breed uitvergroot in de media komt en ze erop afgebrand worden (nu wel terecht overigens)

en nee, ik werk er niet en heb ook geen aandelen..
Als ik naar die website kijk dan kan ik maar 2 dingen bedenken. Of ze runnen dat bedrijf sinds 1993, in welk geval het extreem slecht is dat ze na 18 jaar nog steeds niet weten hoe ze degelijk een backup maken. In dat geval zou de website dus recentelijk herontworpen zijn, aangezien Copyright 2011, en dat is misschien nog veel zieliger. Dat je als bedrijf van 18 jaar oud met zo'n website aan komt zetten.

Het tweede scenario is veel aannemelijker. Copyright 2011 = bedrijf is nog geen jaar oud. Dat is op zich niet slecht, mijn bedrijf is ook nog geen jaar oud, maar in combinatie met de website en de slechte kennis van zaken zou dit zomaar zo'n overnight hoster kunnen zijn die binnen nu en twee weken opdoekt en weg is.

In beide gevallen zou ik er niet graag zitten :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_101934462
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:24 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Inderdaad au! Gelukkig zit mijn site er niet tussen.
Neemt niet weg dat ik nooit op een hoster vertrouw voor backups, dat doe ik regelmatig zelf.
Dat spreekt voor zich, tenminste zo denk ik er ook over. Heb m'n site's altijd lokaal ook opgeslagen, nu ben ik gelukkig zelf de persoon die de back-ups moet maken van de server, maar toch kan een 2e back-up geen kwaad :)
pi_101934559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als ik naar die website kijk dan kan ik maar 2 dingen bedenken. Of ze runnen dat bedrijf sinds 1993, in welk geval het extreem slecht is dat ze na 18 jaar nog steeds niet weten hoe ze degelijk een backup maken. In dat geval zou de website dus recentelijk herontworpen zijn, aangezien Copyright 2011, en dat is misschien nog veel zieliger. Dat je als bedrijf van 18 jaar oud met zo'n website aan komt zetten.

Het tweede scenario is veel aannemelijker. Copyright 2011 = bedrijf is nog geen jaar oud. Dat is op zich niet slecht, mijn bedrijf is ook nog geen jaar oud, maar in combinatie met de website en de slechte kennis van zaken zou dit zomaar zo'n overnight hoster kunnen zijn die binnen nu en twee weken opdoekt en weg is.
Ik ben al bijna 6 jaar klant bij WebReus. Die site heb ik nooit anders gezien, maakt ook niet uit. Een "Copyright datum" wordt vaak gewoon automatisch gegenereerd uit de server-tijd.
censuur :O
pi_101935035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:51 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik ben al bijna 6 jaar klant bij WebReus. Die site heb ik nooit anders gezien, maakt ook niet uit. Een "Copyright datum" wordt vaak gewoon automatisch gegenereerd uit de server-tijd.
Sterker nog een copyright is helemaal niet onderhevig aan een datum. Copyright heb je altijd, op alles wat je maakt, zolang je leeft en nog 10 jaar daarna. Die datum slaat helemaal nergens op. Het staat alleen wel stoer. Op FOK! hadden ze heel lang een random jaartal tussen 1870 en 2040 ofzo. Gewoon omdat het kan.
pi_101935119
ik zat eerst bij one.com maar daar ga ik nooit meer heen aangezien je sommige dingen in htaccess simpelweg niet werken en je maar 1mysql database krijgt al moet ik zeggen dat de helpdesk wel fijn was en je op elk moment van de dag iemand online had. ben nu overgestapt op http://www.antagonist.nl/ omdat dat me meer te bieden had als one.com voor lagere prijs. heb er nog geen website maar wel al domein en hosting maar ik weet gewoon niet over wat ik een website zou kunnen maken. t'is nogal moeilijk voor mij om aan iets te beginnen als je superveel ideeën hebt.
pi_101940904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:11 schreef redboyke het volgende:
ik zat eerst bij one.com maar daar ga ik nooit meer heen aangezien je sommige dingen in htaccess simpelweg niet werken en je maar 1mysql database krijgt al moet ik zeggen dat de helpdesk wel fijn was en je op elk moment van de dag iemand online had. ben nu overgestapt op http://www.antagonist.nl/ omdat dat me meer te bieden had als one.com voor lagere prijs. heb er nog geen website maar wel al domein en hosting maar ik weet gewoon niet over wat ik een website zou kunnen maken. t'is nogal moeilijk voor mij om aan iets te beginnen als je superveel ideeën hebt.
Gewoon al je (goede) ideeën uitwerken, doe ik ook altijd :D
pi_101941839
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:09 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Gewoon al je (goede) ideeën uitwerken, doe ik ook altijd :D
Dit dus. Is het niet succesvol, jammer dan. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_102915582
Stel ik heb een domein bij een buitenlands bedrijf, met een extensie die je bij Versio.nl niet kan registreren. Nou heb ik daar wel hosting, en wil ik dat domein door laten sturen naar mijn hosting bij Versio, kan dat? Want op Versio.nl moet je eerst een "nieuwe domeinnaam" zoeken, vervolgens als ie bezet blijkt te zijn kan je kiezen voor "verhuizen". Maar bij mijn extensie geeft ie meteen aan "Wij bieden deze TLD niet aan".

Heb je genoeg aan de 2 nameservers of moet je meer dingen kunnen instellen voor ie goed doorstuurt?

Vind het namelijk een beetje vaag, hier staat dat ik alleen dat domein aan mijn DirectAdmin panel hoef toe te voegen, en bij dat andere bedrijf dan de Versio nameservers in moet stellen. Maar dan kan iedereen die Versio heeft met dezelfde nameservers als ik toch dat domein toevoegen als er niks van controle is?

[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 10-10-2011 15:13:06 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:26:38 #66
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102916280
@Deeltjesversneller: Login ==> Domain administration ==> Add another domain

quote:
Maar dan kan iedereen die Versio heeft met dezelfde nameservers als ik toch dat domein toevoegen als er niks van controle is?
Da's het nadeel van shared hosting. In de praktijk zal het wel loslopen.
censuur :O
pi_102916340
Ok, dan zal het wel goed zijn zo. Even wachten dan tot het verwerkt is.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:38:35 #68
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_102916654
Daarbij, ik neem aan dat je een domein maar 1 keer binnen DirectAdmin kan toevoegen. Dus als jij de eerste bent, gaat er niets mis.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_102917290
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ok, dan zal het wel goed zijn zo. Even wachten dan tot het verwerkt is.
Je moet altijd het domein ook nog doorverwijzen bij je domein registrar. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat *toevallig* iemand die op dezelfde server zit het domein al heeft toegevoegd in Direct Admin. Kans lijkt me klein, en daar is met een mailtje naar de helpdesk wel uit te komen. ohnee het betrof versio.
pi_102918734
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ehhhh dude, zie het bericht hierboven van Pirania. Want dit slaat als een pik op een drumstel.
jullie hebben gelijk het is de laatste maand echt ruk aan het worden. Ben nu dus ook aan het verder zoeken. Is www.mijnhostingpartner.nl misschien iets?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_102949731
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je moet altijd het domein ook nog doorverwijzen bij je domein registrar. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat *toevallig* iemand die op dezelfde server zit het domein al heeft toegevoegd in Direct Admin. Kans lijkt me klein, en daar is met een mailtje naar de helpdesk wel uit te komen. ohnee het betrof versio.
:P Versio is wel goedkoop, dit domein is voor mezelf en het gaat me vooral om het e-mailadres dus dan is het wel fijn dat het maar 8 euro per jaar kost.
pi_102952199
Ik ben zelf enorm fan van www.mijndomein.nl, niet bijzonder duur (maar ook niet de goedkoopste) en goede service. Heb daar al tijden een website draaien :). Daarvoor zat ik bij 1-eurohosting.com, maar die waren na verloop van tijd best duur.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_102954598
Ik zou persoonlijk nooit bij een bedrijf gaan die adverteert met onbeperkt dataverkeer, dat is vragen om problemen. Vroeg of laat ga je teveel gebruiken van die 'onbeperkte' schijfruimte en knikkeren ze je eruit.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_102954758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit bij een bedrijf gaan die adverteert met onbeperkt dataverkeer, dat is vragen om problemen. Vroeg of laat ga je teveel gebruiken van die 'onbeperkte' schijfruimte en knikkeren ze je eruit.
Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.
pi_102954760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit bij een bedrijf gaan die adverteert met onbeperkt dataverkeer, dat is vragen om problemen. Vroeg of laat ga je teveel gebruiken van die 'onbeperkte' schijfruimte en knikkeren ze je eruit.
als het onbeperkt is kunnen ze je er niet uitknikkeren, ergo: het zal niet onbeperkt zijn :+ (zie de kleine lettertjes)

quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.
dat ligt eraan wat je er mee gaat doen gok ik..
een streaming video site zal flink wat verstoken neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')