SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
diger seyler hakkinda konusmayi birakin !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zinnen als: siktir git?
Oooohwat zeg ik nou?
Nogal kansloos bedoel jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef msnk het volgende:
Uhuh. LAPO-hunten om je punt door te drijven is een beetje te veel van het goede.
Wat staat hier ik begrijp geen turks laat ik even google translate erbij pakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:12 schreef amenth het volgende:
[..]
diger seyler hakkinda konusmayi birakin !!!
Waarom verklap je mijn geheim nou amenth?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef amenth het volgende:
blijf grappig doen coban je bent gewoon geen turk levenloze dat je voordoet maar is goed lat ze dat maar denke haha met je ramadan dit dat je bent gewoon nederlander
u mad bro ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen aardiger te zijn tegen mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het forum bezocht op mobiel en instellingen gewijzigd in/van de mobiele lay-out.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk allemaal "user 1"s? Je last.fm en zo.
Jouw debielheid ken ik wel ja. En een paar anderen ook wel.quote:
O sorry, heb ik je meidencluppie beledigd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jouw debielheid ken ik wel ja. En een paar anderen ook wel.
enjoy infinite trollzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godver, wat bent jij irritant, zeg.Je weet van geen ophouden, net als een paar anderen hier.
Wie ben jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godver, wat bent jij irritant, zeg.Je weet van geen ophouden, net als een paar anderen hier.
Straks ga je nog dood!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Gulmez het volgende:
ik heb in Duitsland bij backerei broodje gezond gehaald waar ook komkommer in zat, en sinds dien heb ik 4 dagen buikkramp, komkommers...Duitsland..hopelijk geen ehec
Dat stond op de komkommer. Heb je niet gelezen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
misschien, hoe kom je er achter dat het geen EHEC is?
niet brutaal worden hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Dat stond op de komkommer. Heb je niet gelezen?
Kayseri is inderdaad een geweldige stadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Che_ het volgende:
Kayseri is een bazenplek itt Bodrum (_! ). Bodrum, de plek waar heel Turkije zich voor schaamt.
Niet met Royal Jordanian vliegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef Doler12 het volgende:
Goedkope Turken en hun auto´s![]()
Ga hier mee naar Turkije!
[ afbeelding ]
Het is gewoon een stock foto van een boeingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet met Royal Jordanian vliegen. Extra beenruimte gappie.
Met hun 5 paraquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Met corrupte Bulgaarse grenswachten!
Corba parra, corba parra. Met zo'n komma onder de C.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Met corrupte Bulgaarse grenswachten!
Waaromquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef Che_ het volgende:
Zo'n medelijden met die mensen die enkel naar plekken als Bodrum en Marmaris gaan.
Nog erger zijn de Turken die 3 dagen naar familie gaan en daarna 3 weken zelf naar die badplaatsen. Triest.
Ik ben niet nieuw hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie ben jijje was toch nieuw hier. Gelijk beledigd door mijn eerdere opmerking van vandaag.
Haha, vrouwen...wat kunnen jullie lang over 1 ding door huilen.
Wow, je blijft maar doorgaan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw hier.
En ik ben niet beledigd door jou. Heb je mij überhaupt beledigd?Ik doelde naar het gesprek tussen jou en Coban.
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Doler12 het volgende:
ATATURK! De enigste Turk die tegen horde Engelsen vocht kennelijk.
Er mist een K voor Ankara.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Weissman het volgende:
Gisteren deze foto genomen bij de turkse manav.
De bir'heid druipt er vanaf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Che_ het volgende:
Ga me niet zeggen dat je vergeten bent om wat haren van haar kop te plukken en dat aan landysh te geven.
Het werkwoord zelf niet nee. Termen kunnen nogal verschillenquote:
niet iedereen erft veel geld en kan in een M3 chikkies hossele allesz beetju medelefe met je mens enzo het is ramazan toch dan moet je aardig doenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet iedereen erft veel geld en kan in een M3 chikkies hossele allesz beetju medelefe met je mens enzo het is ramazan toch dan moet je aardig doen
speciaal voor jou hier en daar spelvauten en geen leestekens
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef BlackRhino het volgende:
Zo irritant. Ben je urenlang aan het zoeken naar een dame die ergens voor de deur in haar uppie een sigaret staat te roken, heb je die eindelijk gevonden, sta je met smart te wachten tot ze hem weggooit zodat jij nog een trek er van kunt nemen (alleen als het een lekker wijf is), trapt ze hem op het laatst uitWat een anti climax
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
zo vrijpostig ben ik niet
Heb haar wel even de weg naar de AH bij het Museumplein gewezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Nou ik kwam het kantoor uit al waggelende dus dat is zo halverwege De Lairessestraatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:28 schreef msnk het volgende:
[..]..... Ehm. Waar waren jullie precies, want als er één ding overduidelijk uitsteekt tussen alles op het Museumplein is het de appie wel
!
vanaf de haltes dan
Altijd. Constant bir zijn is koeltoer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Canavar het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van jullie birheid
Ahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik kwam het kantoor uit al waggelende dus dat is zo halverwege De Lairessestraat![]()
Landsyh heeft weet van stammen dus wellicht weet zij het antwoord op mijn vraag
Wasda?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik krijg geen genoeg van Halil Sezai.
Zoals? Het topic volspammen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef msnk het volgende:
Als jij vindt dat het dood is moet je er wat aan doen hè.
Bijv, vertel ons meer over je DNAquote:
Ik heb nog nooit een DNA test gedaan dus ik weet er niet zo veel over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bijv, vertel ons meer over je DNA
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zoals? Het topic volspammen?
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb nog nooit een DNA test gedaan dus ik weet er niet zo veel over.
En soms zelfs je aura...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.
Oehh wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.
Vertel..quote:
We zijn druk bezig met constant bir zijn in alle facetten van ons levenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven gekregen of zo?Bijna niemand post hier nog.
Nuja soms is er een zeker aura te zien bij posts en beelden, je kan dan wellicht zie ja of te nee iemand Turks danwel Armeens is, de resultaten kunnen schokkend zijnquote:
Dat is niet bir.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
We zijn druk bezig met constant bir zijn in alle facetten van ons leven
Kan jij dat zien? Wat zie je dan bij mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja soms is er een zeker aura te zien bij posts en beelden, je kan dan wellicht zie ja of te nee iemand Turks danwel Armeens is, de resultaten kunnen schokkend zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hopen ze hiermee te bereiken.Alsof Turkije grondgebief af gaat staan als de PKK ze bombardeert. Juist door deze gasten worden de normale Koerden met de nek aan gekeken.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Helemaal niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan jij dat zien? Wat zie je dan bij mij?
Dat was inderdaad opmerkelijk, alhoewel hij dat natuurlijk zelf wel wist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef Che_ het volgende:
Aan de aura van Saki zien dat die een Armeen is
Kwakzalverquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Ataturk heeft daartegen weer een opmerkelijk behaaglijk Turks aura
Bir persoon die dat kan.. haar naam zal nog lang voortlevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het werkt nou eenmaal slechts bij circa bir op de uc mensenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kwakzalver. Je moet toch wel IETS zien?
Ho ff, zo simpel gaat dat niet. Heb je al een aanmeldformulier ingevuld ? Kopie van paspoort en certificaat van bir zijn ingeleverd ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef laPatrona het volgende:
Ik meld me ook hier.
Ben half Turks, half NL
Welkom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef laPatrona het volgende:
Ik meld me ook hier.
Ben half Turks, half NL
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef AliceWonder het volgende:
Turkse luchtmacht valt PKK aan in Irak
ISTANBUL - Turkse gevechtsvliegtuigen hebben woensdag strijders van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK aangevallen in Irak. Dat meldde een woordvoerder van de PKK.
Foto: ANP De PKK claimde eerder de verantwoordelijkheid voor een aanval waarbij acht Turkse militairen en een dorpswacht omkwamen in het zuidoosten van Turkije.
Volgens de woordvoerder zijn verschillende PKK-bases in Irak gebombardeerd. Vorig jaar viel het Turkse leger voor het laatst doelen van de PKK aan in Irak.
'We zijn nu aan het einde van ons geduld", aldus de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan woensdag. Op 16 juni kwamen in het zuidoosten van het land ook al 13 Turkse militairen om door een PKK-aanval.
Koerden
De PKK vecht al ruim een kwart eeuw voor zelfbestuur in het door Koerden gedomineerde deel van Turkije.
Sinds het conflict in 1984 uitbrak, heeft de strijd naar schatting aan meer dan 45.000 mensen het leven gekost.
Wapenstilstand
De PKK beëindigde eerder dit jaar een wapenstilstand die de beweging vorig jaar eenzijdig afkondigde.
De PKK zegde het bestand op omdat Turkije niet serieus van plan zou zijn mee te werken aan een oplossing voor het Koerdische conflict, ondanks beloften van de Turkse regeringspartij AKP.
Turkse doelen
De PKK liet toen echter ook weten dat het niet van plan was om Turkse doelen aan te vallen. De opstandelingen zouden voor een defensieve strategie kiezen.
De Verenigde Staten lieten woensdag weten achter Turkije te staan ''in de strijd tegen de PKK". De PKK (Koerdische Arbeiderspartij) staat de Europese Unie en de Verenigde Staten te boek als terroristische organisatie.Ik blijf het frappant vinden hoe overduidelijk de meeste Nederlandse media partij kiezen met de PKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hopen ze hiermee te bereiken.Alsof Turkije grondgebief af gaat staan als de PKK ze bombardeert. Juist door deze gasten worden de normale Koerden met de nek aan gekeken.
AFC AJAX
Want ze zijn 'vrijheidsstrijders'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik blijf het frappant vinden hoe overduidelijk de meeste Nederlandse media partij kiezen met de PKK
Wat zou men hebben gezegd als, pak 'm beet, de Taliban zoiets had gezegd (vervang TR met VS)quote:De PKK zegde het bestand op omdat Turkije niet serieus van plan zou zijn mee te werken aan een oplossing voor het Koerdische conflict
Net zoals de Turkse regering achter de pallestijnen en tegenwoordig Hamas staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik blijf het frappant vinden hoe overduidelijk de meeste Nederlandse media partij kiezen met de PKK
De westerse media isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef msnk het volgende:
Weet nog dat vroegah een hoop NLers de PKK niet wilden diskwalificeren, want ze stonden niet als terroristen te boek.
En nu dan?
[..]
Wat zou men hebben gezegd als, pak 'm beet, de Taliban zoiets had gezegd (vervang TR met VS)
Beter haalt dit de FP niet, 15 pagina's met ongefundeerd gebash
Bron?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Net zoals de Turkse regering achter de pallestijnen en tegenwoordig Hamas staat.
Ten eerste is er natuurlijk niets mis met het steunen van de Palestijnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Net zoals de Turkse regering achter de pallestijnen en tegenwoordig Hamas staat.
Luister je nooit naar die islamo-ophitser van een Erdogan? daarnaast, dat konvooi met Turkse jihadi figuren was nooit zonder zijn goedvinden vertrokken, daarom gebeurde dat ook geen tweede keer, zijn punt was duidelijk en had geen behoefte aan een verdere backlash.quote:
Sorry, maar ik volg je niet helemaal. Welk konvooi?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Luister je nooit naar die islamo-ophitser van een Erdogan? daarnaast, dat konvooi met Turkse jihadi figuren was nooit zonder zijn goedvinden vertrokken, daarom gebeurde dat ook geen tweede keer, zijn punt was duidelijk en had geen behoefte aan een verdere backlash.
Er is natuurlijk steunen, en steunen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ten eerste is er natuurlijk niets mis met het steunen van de Palestijnen
Je ziet haar gezicht niet helemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:48 schreef msnk het volgende:
Een lief metalmeisje dat eerst een zoen geeft en daarna lacht
Oa dat met de Mavi Marmara.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sorry, maar ik volg je niet helemaal. Welk konvooi?
Yes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je ziet haar gezicht niet helemaal.![]()
Luister jij naar metal?
En verder? Ik had het hier nl. over Nederlandse media die berichtgeving m.b.t terroristische groeperingen niet op één lijn trekken met de PKK.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er is natuurlijk steunen, en steunen.
Pallestijnen die een hogere (levens)standaard dan veel van je eigen burgers in het Oosten ervaren steunen is wat mij betreft ook niet logisch, maar ik sta dan ook achter iemand als Ron Paul die de voorkeur geeft aan het mensen hun eigen boontjes laten doppen.
Ze leven als schapen vandaar misschienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom slacht men eigenlijk aan het einde van de ramadan een schaap en bv geen geit? in een land als bv Afghanistan heeft men amper schapen..
Formuleer je vraag nog eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef msnk het volgende:
[..]
En verder? Ik had het hier nl. over Nederlandse media die berichtgeving m.b.t terroristische groeperingen niet op één lijn trekken met de PKK.
Schapen zijn behoorlijk geweldloos dus dat betwijfel ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze leven als schapen vandaar misschien?
Ik heb geen graag gesteld, enkel iets medegedeeld waar jij op reageerde met, wat leek op, Turkei gebash.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Formuleer je vraag nog eens.
Omdat Abraham een ram heeft geofferd in plaats van Isaac?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom slacht men eigenlijk aan het einde van de ramadan een schaap en bv geen geit? in een land als bv Afghanistan heeft men amper schapen..
Hmm...Ik dacht eerst dat de Mavi Marma een schip was met ''vredesactivisten' aan boord maar daar begin ik toch aan te twijfelen. Maar de PKK is gewoon een terroristische organisatie. Dat valt niet goed te praten. Als ze echt betere leefomstandigheden voor de Koerden wilden creëren waren ze wel de politiek ingegaan en zouden ze geen mensen bombarderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oa dat met de Mavi Marmara.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze leven als schapen vandaar misschien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.Bands?
Ik link je morgen wel mijn playlists zodra Ik weer achter lappie zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voornamelijk death metal. Stone Sour heb ik ook geluisterd vroegah
AFC AJAX
Turkei is niet te bashen, want, bir.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb geen graag gesteld, enkel iets medegedeeld waar jij op reageerde met, wat leek op, Turkei gebash.
Wat doet dat af aan mijn post?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkei is niet te bashen, want, bir.
Haar regering daartegen, is niks bir aan.
Dat zal het wel zijn dan, niet erg praktisch uit een financiaal oogpunt als je afgelegen woont in een gebied waar je struikelt over geiten en een schaap van erg ver moet komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Omdat Abraham een ram heeft geofferd in plaats van Isaac?
Oh ja, Turkentopic dus ze moeten wel een Golf hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:02 schreef xaban06 het volgende:
Gencler, mocht je voor je golf of honda xenon kit willen, check even http://www.mijnxenon.nl
tesekkurler, optum
Dat kan ik alleen met een toetsenbord, tegen die tijd heb ik er toch geen zin meer inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt, je moet even uitweiden (schaap, snap je? hihi) want dit loopt geheel langs elkaar heen
Ok, sommige zullen ook wel een BMW hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, Turkentopic dus ze moeten wel een Golf hebben![]()
Ok.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik link je morgen wel mijn playlists zodra Ik weer achter lappie zit.
Maar voornamelijk death metal. Stone Sour heb ik ook geluisterd vroegah
-Leonardo da Vinci
Is goed lanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen met een toetsenbord, tegen die tijd heb ik er toch geen zin meer in
Zeker! maar ik heb een Civic uit 98 momenteel en het vrouwtje een Punto, geen M3 zoals de echte heldenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, sommige zullen ook wel een BMW hebben.
Through Glass!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:11 schreef msnk het volgende:
Though Glass jaEn 30-30/150 of zo
Nee, geen lang haarWollah iedereen denkt dat.
Daarvoor moet je bij RoW_0 zijn
Setje kopen voor je civic?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeker! maar ik heb een Civic uit 98 momenteel en het vrouwtje een Punto, geen M3 zoals de echte helden
Htc autocorrectie, sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Through Glass!Ik vroeg het alleen maar.
De birheid heerstquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doe je een google search op images met het woord bir kom je bij de coolste man sinds Fonzie uit![]()
Hij rockt gewoon die schnor jonguh
Hoort eigenlijk gewoon in de OP, samen met een Kangalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
De birheid heerst
Snor, Rolex, borsthaar, gekke blik allesz
Daar hebben Turkse imams iets op gevonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:21 schreef AliceWonder het volgende:
En dit:
[ afbeelding ]
Haram lan!
Wat is Mekruh? Alchoholistische drank?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Daar hebben Turkse imams iets op gevonden.
Mekruh noemen en dan zeggen dat heeeeel veel mekruh niet automatisch haram betekent
-Leonardo da Vinci
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat is Mekruh? Alchoholistische drank?Mekruh is niet haram, maar ongewenst. Maar te veel iets doen wat mekruh is wordt automatisch haram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoiets.
Maar wat ik dus eerder zei (over bier) hebben veel imams al 'ingevoerd' voor sigaretten. Zal mij niets verbazen als straks raki daar ook onder valt
AFC AJAX
Ohww.... En dat kunnen ze zomaar doen? Haram is toch gewoon haram?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Mekruh is niet haram, maar ongewenst. Maar te veel iets doen wat mekruh is wordt automatisch haram.
Of zoiets.
Maar wat ik dus eerder zei (over bier) hebben veel imams al 'ingevoerd' voor sigaretten. Zal mij niets verbazen als straks raki daar ook onder valt
Maar over veel dingen zijn mensen het niet eens met elkaar, denk aan verschillende stromingen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ohww.... En dat kunnen ze zomaar doen? Haram is toch gewoon haram?
Dat is bij alle religies zo. En zolang de mensheid bestaat zal dat ook zo blijven. Imams zijn ook maar mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar over veel dingen zijn mensen het niet eens met elkaar, denk aan verschillende stromingen bijvoorbeeld.
Alleen zijn sommige van die dingen ronduit achterlijk te noemen.
Haha. Ik had zo'n gevoel dat dat zou gebeuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:54 schreef msnk het volgende:
Mn pokkie is nog de hele nacht niet gaan rebooten
Edit: laat maar
quote:
Volgens mij is dit gewoon neutraal opgeschreven, zoals het hoort in de krant. Je mag er je eigen mening op los laten, maar het is goed dat het bericht beide kanten laat zien, hoe weinig recht van bestaan de ene kant ook schijnt te hebben. Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Is roken volgens jou haram?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:38 schreef msnk het volgende:
Over dat automatisch haram worden van datgene dat mekruh is ben ik trouwens allerminst zeker, dus niet voor 100% aannemen.
Wel weet ik dat het niet doen van iets dat mekruh is beloond wordt.
Maar iedere imam die zegt dat roken mekruh is heeft een schroefje los, stap naar Raki is dan heel klein.
quote:
Luiser je ook Turkse metal?quote:
Is lichamelijke schade toebrengen aan jezelf en andere mensen haram?quote:
De enige Turkse bands die ik wel 's luister zijn Mor ve Ötesi, maNga en Pentagram, meer ken ik ook niet. En van die drie is alleen Pentagram "metal"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Luiser je ook Turkse metal?Ik heb nooit Turkse metalbands kunnen vinden, haha. 1, of 2, maar die waren weer gestopt.
Oh, en Halil Sezai is een zanger.
Scene uit een film. 'Dronken', maar alsnog heel mooi.
Edit: En nuchter.
Moet je maar gewoon even doorklikken op youtube.
Ja, directe schade. Anders zou teveel snoep eten ook haram zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Is lichamelijke schade toebrengen aan jezelf en andere mensen haram?
Jij vindt dat roken prima moet kunnen binnen de Islam?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, directe schade. Anders zou teveel snoep eten ook haram zijn
Dat is toch niet relevantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt dat roken prima moet kunnen binnen de Islam?
Ik vraag me gewoon af of dat jouw standpunt is. Mag dat niet of zo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant. Jij stelt mij nu een wedervraag terwijl ik je argument heb ontleed.
Ok, definieer schadelijk. Weet je wat daar precies over staat in de Koran?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef msnk het volgende:
Het is schadelijk voor je lichaam dus haram. Simpeler dan dat kan ik het niet zeggen.
Je zegt het zelf alquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, definieer schadelijk. Weet je wat daar precies over staat in de Koran?
Veel snoepen; schadelijk. Boksen; schadelijk.
Leg uit.
Dus jij wilt zeggen dat teveel eten haram is? En boksen is dus ook haram? En bungeejumpen ook, want je kan er een hartaanval door krijgen. Met de vliegtuig reizen...haram!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zegt het zelf alIn overvloed eten, of dat nou snoep is of niet, is ook schadelijk. Dus wat probeer je nou precies te zeggen?
Te veel (en ongezond) eten leidt tot ziektes zoals diabetes. Jij kunt dat dus voorkomen. Zou je volgens Mo ook moeten doen. Boksen lijkt mij, als je nogal conservatief bent, daardoor ook haram ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat teveel eten haram is? En boksen is dus ook haram? En bungeejumpen ook, want je kan er een hartaanval door krijgen. Met de vliegtuig reizen...haram!
overdrijven in je geloof in ieder geval welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Che_ het volgende:
Over straat lopen zonder om je heen te kijken, haram of niet?
Wat nog grappiger is dat jij hier komt met stellingen zonder ook maar enige bewijsvoering (Landysh-syndroom). Ik vroeg je al of je weet wat er precies in de Koran staat daarover.. geen antwoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, en verschrikkelijk ironisch, dat je nu voorbeelden geeft over dingen die aangeven waarom Islam geen perfecte religie is
Nee, want ik ken geen Arabischquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat nog grappiger is dat jij hier komt met stellingen zonder ook maar enige bewijsvoering (Landysh-syndroom). Ik vroeg je al of je weet wat er precies in de Koran staat daarover.. geen antwoord.
1. Je weet dus niet wat er staat en beweert al dingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, want ik ken geen ArabischJij wel? Zoek het dan even op wil je, zul je zien dat lichamelijke schade toebrengen niet mag volgens je geloof
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik alles weet over de Islamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
1. Je weet dus niet wat er staat en beweert al dingen.
2. Lichamelijke schade haram? Klopt. Zou je dan niet even verder moeten kijken wat ze daarmee precies bedoelen? Jij beweert nu al gelijk dingen terwijl je kennis erover miniem is.
Holla if ya hear me
quote:The danger is tobacco use - cigarette and cigar smoking, chew, etc. The mixed views on the subject came about because cigarettes are a more recent invention and did not exist at the time of the revelation of the Qur'an in the 7th century A.D. Therefore, one cannot find a verse of Qur'an or words of the Prophet Muhammad (peace be upon him) saying clearly that "Cigarettee smoking is forbidden." However, there are many instances where the Qur'an gives us general guidelines, and calls upon us to use our reason and intelligence, (onthoud dit even voor straks) and seek guidance from Allah about what is right and wrong. In the Qur'an, Allah says, ....he [the Prophet] commands them what is just, and forbids them what is evil; he allows them as lawful what is good, and prohibits them from what is bad..." (Surah al-Ar'af 7:157). So what are the evils of tobacco use, for your health and for your deen (religion)?
quote:Danger to your health
Allah says,"...make not your own hands contribute to your destruction..."(Surah al-Baqarah 2:195, );"...nor kill yourselves..." (Surah al-Nisaa 4:29). It is universally understood that cigarette smoking causes a number of health problems that often ultimately result in death. Men who smoke contract lung cancer at 22 times the rate of non-smokers. Smokers are also highly at risk for heart disease, emphysema, oral cancer, stroke, etc. There are hundreds of poisonous and toxic ingredients in the cigarette itself that the smoker inhales straight into the lungs. In an authentic hadith, the Prophet Muhammad (peace be upon him) said that "Whomsoever drinks poison, thereby killing himself, will sip this poison forever and ever in the fire of Jahannam (Hell)." Over 3 million people worldwide die from smoking-related causes each year.
quote:Danger to your family's health
In the Qur'an, Allah says: "Those who annoy believing men and women undeservedly bear on themselves a glaring sin" (Surat al-Ahzaab 33:58).
The Prophet (peace be upon him) said that "there should be neither harming, nor reciprocating harm." In another hadith, the Prophet (peace be upon him) said: "Anyone who believes in Allah and the Last Day should not hurt his neighbor." Those around the smoker inhale what is known as "second-hand smoke" - the unfiltered, poisonous waste that goes in the air around the smoker. There are over 4,000 chemicals in cigarette smoke, over 40 of which are known to cause cancer. Second-hand smoke causes or aggravates asthma, bronchitis, and other respiratory problems, especially in children.
Oké, ik zei dus in de eerste quote "onthoud dit even", zoek het anders even weer op:quote:Waste of Money
Allah says, "...But spend not wastefully (your wealth) in the manner of a spendthrift. Verily spendthrifts are brothers of the devils...?"{Surah al-Israa17:26-27}
In an authentic hadith the Prophet (peace be upon him) said that: "Allah hates for you three things: gossiping, begging, and wasting money." In the U.S. and other countries, cigarettes are taxed heavily in order to discourage this habit and reimburse the government for the overwhelming health care costs to care for those afflicted with diseases caused by smoking. Smokers often spend thousands of dollars a year that literally just go up in smoke.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef msnk het volgende:
Als je terugscrollt in dit topic zul je een post van mij treffen over imams die zelf roken en daarom beweren dat roken niet haram is. Gewoon omdat het perfect in hun straatje past, precies datgene wat (volgens moslims) christenen met het Christendom hebben gedaan, doen moslims dat nu ook met de Islam. Lekker regels buigen, want dat maakt het leven toch wat makkelijker en aangenamer
Gewoon totaal niet ingaan op mijn post dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is zo een grote onzin dat ik niet eens op de rest van je post wilde ingaan.
Anyhow... directe schade = haram. Zelfmoord, zelfverminking etc.
Indirect schade niet.
Alcohol is om een andere reden haram.
Die had ik al aangekaart bij msnkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Weissman het volgende:
che, je begint steeds meer op Landysh te lijken met je manier van discussie voeren
Niet op ingaan?? Ik leg je uit wat er staat over schade aan jezelf toebrengen. Je kan het nalezen of nakijken aan de hand van hadith's.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon totaal niet ingaan op mijn post dus?
* msnk zet zijn Che_ trollface op
[ afbeelding ]
Am I looking good guys? Okay here it comes
[ afbeelding ]
1. Het enige wat je zegt is dat wat ik heb gezegd onzin is. Leg uit, waarom is het onzin? Er bestaan volgens jou geen moslims en imams die regels zodanig buigen dat ze wat anders betekenen? Dan moet je echt even wakker wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet op ingaan?? Ik leg je uit wat er staat over schade aan jezelf toebrengen. Je kan het nalezen of nakijken aan de hand van hadith's.
Je zei alleen maar moslims en niet veel moslims. En hoe weet je dat veel moslims dat doen? Heb je alle moslims op de wereld gemonitord? De seculiere ramadanmoslims (Ayca, zarGon etc.) zijn niet representatief.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Het enige wat je zegt is dat wat ik heb gezegd onzin is. Leg uit, waarom is het onzin? Er bestaan volgens jou geen moslims en imams die regels zodanig buigen dat ze wat anders betekenen? Dan moet je echt even wakker wordenNiet verkeerd lezen, ik heb het niet over moslims in het algemeen. Gewoon veel.
2. Really dude? Jezelf kanker toebrengen doe je af als indirecte schade en hiermee is de kous af? Waar staat dat eigenlijk, dat "indirecte schade" niet haram is.
3. Als alcohol niet haram is omdat je dan niet 100% bij je zinnen bent (als je bijv wilt bidden) en/of omdat het schadelijk is, waarom dan wel?
Wel om het eerste.. niet om het tweede.quote:Als alcohol niet haram is omdat je dan niet 100% bij je zinnen bent (als je bijv wilt bidden) en/of omdat het schadelijk is, waarom dan wel?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zei alleen maar moslims en niet veel moslims.
Om je een beetje gerust te stellen wil ik best toegeven dat ik woorden zoals "veel" of "vaak" beter niet kan gebruiken, aangezien het allemaal relatief isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:32 schreef msnk het volgende:
Hmm, de bekende bandjes, dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef msnk het volgende:
[...]
De enige Turkse bands die ik wel 's luister zijn Mor ve Ötesi, maNga en Pentagram, meer ken ik ook niet. En van die drie is alleen Pentagram "metal"
Yepquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, de bekende bandjes, dus.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
We kunnen niet allemaal naar mister gaga luisteren hè![]()
En dat zeg je dan even met een p-p-p-pokerface, jij Judas. Maar goed, Jij kan er ook niks aan doen dat je gewoon born this way bent. Gelukkig heeft ze Alejandro nog. Ach ja, jullie zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt; Paperazzi vonden het al een Bad Romance. Tfoe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik luister ook geen GaGa meer, ben een beetje klaar met haar.
Luister nu ook totaal een ander genre nu.![]()
Toch niet blessthefall en zo hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik luister ook geen GaGa meer, ben een beetje klaar met haar.
Luister nu ook totaal een ander genre nu.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat zeg je dan even met een p-p-p-pokerface, jij Judas. Maar goed, Jij kan er ook niks aan doen dat je gewoon born this way bent. Gelukkig heeft ze Alejandro nog. Ach ja, jullie zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt; Paperazzi vonden het al een Bad Romance. Tfoe.
Nee joh, die tijd heb ik gehad.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat zeg je dan even met een p-p-p-pokerface, jij Judas. Maar goed, Jij kan er ook niks aan doen dat je gewoon born this way bent. Gelukkig heeft ze Alejandro nog. Ach ja, jullie zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt; Paperazzi vonden het al een Bad Romance. Tfoe.
Niet te vergeten, 100% bir.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Che_ het volgende:
2a7cRX
Half Japans / Half Chinees
100% afstammeling van de Turk.
Ja, maar het dient ten allen tijden ook apart vermeld te worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef Che_ het volgende:
Dat zit toch inbegrepen in het begrip Turk?
Dit is het Turken topic he, niet het ramadan topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:20 schreef AliceWonder het volgende:
Zit iedereen lekker vol? Ik wil eingelijk nog sutlac eten maar ik kan niet meer.
Hahaha. Ik zit Tomb Raider te kijken op Veronica.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Propvol bami ja, zo nog maar wat doritos met Ouzo (Raki was uitverkocht) en dan maar weer een beetje Storage Wars kijken
Maar aangezien hier ook mensen zitten die vasten kan ik dit hier ook wel posten. Of niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is het Turken topic het, niet het ramadan topiceen wereld van verschil.
waarom denk je dan dat er een ramadan topic bestaat ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:29 schreef AliceWonder het volgende:
Maar aangezien hier ook mensen zitten die vasten kan ik dit hier ook wel posten. Of niet?
Zodat Turken ook contact met hun vroegere knechten hun huidige landgenoten de Marokkanen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat er een ramadan topic bestaat ?
Het maakt me eerlijk gezegd niet uit wat jij ervan vindt. Ik vind dat ik dit soort dingen best hier kan posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat er een ramadan topic bestaat ?
Hij stelt zich ook ongelofelijk aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het maakt me eerlijk gezegd niet uit wat jij ervan vindt. Ik vind dat ik dit soort dingen best hier kan posten.
Ik stel me niet aan, ik erger me alleen aan minderbegaafden die het concept van subfora en centrale topics niet snappen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij stelt zich ook ongelofelijk aanEr zijn tegenwoordig alleen wel weinig actieve posters hier die ook daadwerkelijk vasten, dus een reply kan soms lang op zich laten wachten
Minderbegaafd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik erger me alleen aan minderbegaafden die het concept van subfora en centrale topics niet snappen.
tuurlijk kan ik dat. waarom denk je anders dat ik altijd bir ben ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:52 schreef AliceWonder het volgende:
Minderbegaafd?? Wat jij nu zegt is lekker intelligent. Ook heel knap dat jij uit een aantal posts kan afleiden hoe begaafd iemand is.
Ik doe mee omdat ik de Islam een mooi geloof vind. Mijn stief-vader is moslim en hij vast ook. De meeste mensen in mijn omgeving ook dus dat heeft mij zeker beinvloed. Dus ik ben alvast een beetje aan het oefenen omdat ik nog niet weet wat ik nu wil. Op dit moment zou je kunnen zeggen dat ik niet echt gelovig ben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef Che_ het volgende:
Alicewonder, met welke reden doe jij mee aan Ramadan?
Mwhoah....Ik vind je meer iki.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dat. waarom denk je anders dat ik altijd bir ben ?
als mensen op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen vindt je het wel normaal maar als ik zeg dat ik je IQ kan bepalen niet.
O, je bent er zo één.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik doe mee omdat ik de Islam een mooi geloof vind. Mijn stief-vader is moslim en hij vast ook. De meeste mensen in mijn omgeving ook dus dat heeft mij zeker beinvloed. Dus ik ben alvast een beetje aan het oefenen omdat ik nog niet weet wat ik nu wil. Op dit moment zou je kunnen zeggen dat ik niet echt gelovig ben.
Denken dat dat naar Che Guevara verwijstquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef rumiii het volgende:
[..]
Gauw naar het Argentijnen topic jij
Wat leuk dat je me nu al in een hokje kan duwen.quote:
ownee wat goed vN je ech nie aan gedacht mnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat dat naar Che Guevara verwijst.
Er bestaat geen mens die een ander niet in hokjes plaatst. Als het al niet bewust gebeurt, dan wel onbewust.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat leuk dat je me nu al in een hokje kan duwen.
Dat mag dan wel zo zijn. Maar jij doet het nu al. Na een paar posts. Mag ik vragen wat jou geloofsovertuiging is Che_?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er bestaat geen mens die een ander niet in hokjes plaatst. Als het al niet bewust gebeurt, dan wel onbewust.
Is duidelijk toch na die discussie met msnk vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat mag dan wel zo zijn. Maar jij doet het nu al. Na een paar posts. Mag ik vragen wat jou geloofsovertuiging is Che_?
Nee, je hebt niet echt veel zinnigs gezegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef Che_ het volgende:
Is duidelijk toch na die discussie met msnk vandaag.
Gek he als mijn aura meer zegt dan woorden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet echt veel zinnigs gezegd.
Atheist dus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gek he als mijn aura meer zegt dan woorden.
En dat is een bijzonder aura, dat is het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gek he als mijn aura meer zegt dan woorden.
Ik dacht eerst ook dat je moslim was. En toen Atheist. Als je het niet wilt zeggen weet ik het ook niet he. Ik weet niet waar die discussie over ging.quote:
Waarom ben ik gvd zo slim?????quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:23 schreef AliceWonder het volgende:
Waarom ben ik zo slim?????
Wat heb je toch ook moelijk Che_.
Niet eens een origineel topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik gvd zo slim?????
Uit 2002
Don't even try
Nigga please. Dat is KLB.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:41 schreef AliceWonder het volgende:
Je vindt het gewoon leuk om te trollen.
Ik ben geen neger. En ik bedoel niet alleen in KLB....quote:
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:41 schreef AliceWonder het volgende:
Je vindt het gewoon leuk om te trollen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben geen neger. En ik bedoel niet alleen in KLB....
Beetje popi jopie gedrag, ben ik wel gewend van beziktas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:09 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gebaar van Guti en Almeida na de doelpunten tegen Alania (Europa League).
Nieuwsberichtje
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Beetje popi jopie gedrag, ben ik wel gewend van beziktas.
?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij zweert samen op Wikipedia
Ook goed, aan het genieten in koy jwt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed, druk bezig met bir zijn enzo.
En naber met jou andere lan ?
Heb je het met de lokale bevolking erover gehad dat hun koy altijd bir is ? En het belang van constant bir zijn ?quote:
Aightquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef Ayca het volgende:
Gewoon magnetron kneus.
Sinds een paar dagen meerderjarig inderdaad.
Pfffff het gebouw der birheid is de Turkse ambassade in Den Haag. Een consulaat kan alleen maar iki zijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:19 schreef Weissman het volgende:
Vandaag naar het gebouw der birheid
EDIT: Turkse Consulaat in Rotterdam zuigt nog steeds.
EDIT 2: mijn klacht is gehoord en ik ben met een uitstekende service geholpen. nu weer onderweg naar huis.
Meer verhalen over Turken en Turkije zijn te lezen in mijn nieuwe boek "The Chronicles of Birness". OUT NOW !!
Pertinent onwaar, aantijging verworpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Doler12 het volgende:
Pfffff het gebouw der birheid is de Turkse ambassade in Den Haag. Een consulaat kan alleen maar iki zijn!
Confrere,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Pfffff het gebouw der birheid is de Turkse ambassade in Den Haag. Een consulaat kan alleen maar iki zijn!
quote:
Amen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Confrere,
Een consulaat en ambassade zijn bir, daar zij beide vertakkingen en
dus een onderdeel zijn van Birland Turkiye (Bir Zij met Haar).
Armeen! Zionist! Kurd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef AlfredJodocus het volgende:
Zo die bir grapjes hebben jullie ook wel weer uitgemolken he damn.
En dit is de mannelijke versie van landysh?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef AlfredJodocus het volgende:
En Wammes ik wil nog zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat zo gauw het woord Turken valt in een topic jij meteen roept wat voor vreselijke mensen het wel niet zijn , maar tegelijkertijd hier gezellig meepost.
Mag hoor, maar dat moet een loyaliteitsconflict opleveren in je gedachten toch?
Mvg.
Dat is pertinent niet waar, dat er een hele nare stroming is in de Turkse cultuur is toch voor de meeste mensen wel duidelijk? trotst belet ze vaak om dat onder woorden te brengen, zelf heb ik die belemmering niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef AlfredJodocus het volgende:
En Wammes ik wil nog zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat zo gauw het woord Turken valt in een topic jij meteen roept wat voor vreselijke mensen het wel niet zijn , maar tegelijkertijd hier gezellig meepost.
Mag hoor, maar dat moet een loyaliteitsconflict opleveren in je gedachten toch?
Mvg.
Landsyh kon geen aura zien, geen enkele dus wat dat betreft is er baas boven baas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dit is de mannelijke versie van landysh?
Eensch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef AlfredJodocus het volgende:
Zo die bir grapjes hebben jullie ook wel weer uitgemolken he damn.
Dat ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is pertinent niet waar, dat er een hele nare stroming is in de Turkse cultuur is toch voor de meeste mensen wel duidelijk? trotst belet ze vaak om dat onder woorden te brengen, zelf heb ik die belemmering niet.
Mensen, volkeren zijn meer dan een enkele stroming, laat dat duidelijk zijn.
Landyshquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dit is de mannelijke versie van landysh?
Daar ga ik eens oplettenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Dat ben ik het wel met je eens.
Alleen ik zie meteen een pavlov reactie als buiten dit topic het woord Turk valt. En dan bezig je vaak "Turken zijn (vul iets naars in)"
Daar kan je best een nuance in vullen dat het een bepaalde stroming betreft toch?
Mvg
Haha ik had wat meer vuurwerk verwacht.quote:
Ja in dit topic mag ik niet trollenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Haha ik had wat meer vuurwerk verwacht.
Wel mooi dat we dit volwassen hebben opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |