SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
diger seyler hakkinda konusmayi birakin !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zinnen als: siktir git?
Oooohwat zeg ik nou?
Nogal kansloos bedoel jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef msnk het volgende:
Uhuh. LAPO-hunten om je punt door te drijven is een beetje te veel van het goede.
Wat staat hier ik begrijp geen turks laat ik even google translate erbij pakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:12 schreef amenth het volgende:
[..]
diger seyler hakkinda konusmayi birakin !!!
Waarom verklap je mijn geheim nou amenth?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef amenth het volgende:
blijf grappig doen coban je bent gewoon geen turk levenloze dat je voordoet maar is goed lat ze dat maar denke haha met je ramadan dit dat je bent gewoon nederlander
u mad bro ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen aardiger te zijn tegen mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het forum bezocht op mobiel en instellingen gewijzigd in/van de mobiele lay-out.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk allemaal "user 1"s? Je last.fm en zo.
Jouw debielheid ken ik wel ja. En een paar anderen ook wel.quote:
O sorry, heb ik je meidencluppie beledigd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jouw debielheid ken ik wel ja. En een paar anderen ook wel.
enjoy infinite trollzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godver, wat bent jij irritant, zeg.Je weet van geen ophouden, net als een paar anderen hier.
Wie ben jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godver, wat bent jij irritant, zeg.Je weet van geen ophouden, net als een paar anderen hier.
Straks ga je nog dood!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Gulmez het volgende:
ik heb in Duitsland bij backerei broodje gezond gehaald waar ook komkommer in zat, en sinds dien heb ik 4 dagen buikkramp, komkommers...Duitsland..hopelijk geen ehec
Dat stond op de komkommer. Heb je niet gelezen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
misschien, hoe kom je er achter dat het geen EHEC is?
niet brutaal worden hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Dat stond op de komkommer. Heb je niet gelezen?
Kayseri is inderdaad een geweldige stadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Che_ het volgende:
Kayseri is een bazenplek itt Bodrum (_! ). Bodrum, de plek waar heel Turkije zich voor schaamt.
Niet met Royal Jordanian vliegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef Doler12 het volgende:
Goedkope Turken en hun auto´s![]()
Ga hier mee naar Turkije!
[ afbeelding ]
Het is gewoon een stock foto van een boeingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet met Royal Jordanian vliegen. Extra beenruimte gappie.
Met hun 5 paraquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Met corrupte Bulgaarse grenswachten!
Corba parra, corba parra. Met zo'n komma onder de C.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Met corrupte Bulgaarse grenswachten!
Waaromquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef Che_ het volgende:
Zo'n medelijden met die mensen die enkel naar plekken als Bodrum en Marmaris gaan.
Nog erger zijn de Turken die 3 dagen naar familie gaan en daarna 3 weken zelf naar die badplaatsen. Triest.
Ik ben niet nieuw hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie ben jijje was toch nieuw hier. Gelijk beledigd door mijn eerdere opmerking van vandaag.
Haha, vrouwen...wat kunnen jullie lang over 1 ding door huilen.
Wow, je blijft maar doorgaan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw hier.
En ik ben niet beledigd door jou. Heb je mij überhaupt beledigd?Ik doelde naar het gesprek tussen jou en Coban.
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Doler12 het volgende:
ATATURK! De enigste Turk die tegen horde Engelsen vocht kennelijk.
Er mist een K voor Ankara.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Weissman het volgende:
Gisteren deze foto genomen bij de turkse manav.
De bir'heid druipt er vanaf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Che_ het volgende:
Ga me niet zeggen dat je vergeten bent om wat haren van haar kop te plukken en dat aan landysh te geven.
Het werkwoord zelf niet nee. Termen kunnen nogal verschillenquote:
niet iedereen erft veel geld en kan in een M3 chikkies hossele allesz beetju medelefe met je mens enzo het is ramazan toch dan moet je aardig doenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet iedereen erft veel geld en kan in een M3 chikkies hossele allesz beetju medelefe met je mens enzo het is ramazan toch dan moet je aardig doen
speciaal voor jou hier en daar spelvauten en geen leestekens
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef BlackRhino het volgende:
Zo irritant. Ben je urenlang aan het zoeken naar een dame die ergens voor de deur in haar uppie een sigaret staat te roken, heb je die eindelijk gevonden, sta je met smart te wachten tot ze hem weggooit zodat jij nog een trek er van kunt nemen (alleen als het een lekker wijf is), trapt ze hem op het laatst uitWat een anti climax
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
zo vrijpostig ben ik niet
Heb haar wel even de weg naar de AH bij het Museumplein gewezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Nou ik kwam het kantoor uit al waggelende dus dat is zo halverwege De Lairessestraatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:28 schreef msnk het volgende:
[..]..... Ehm. Waar waren jullie precies, want als er één ding overduidelijk uitsteekt tussen alles op het Museumplein is het de appie wel
!
vanaf de haltes dan
Altijd. Constant bir zijn is koeltoer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Canavar het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van jullie birheid
Ahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik kwam het kantoor uit al waggelende dus dat is zo halverwege De Lairessestraat![]()
Landsyh heeft weet van stammen dus wellicht weet zij het antwoord op mijn vraag
Wasda?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik krijg geen genoeg van Halil Sezai.
Zoals? Het topic volspammen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef msnk het volgende:
Als jij vindt dat het dood is moet je er wat aan doen hè.
Bijv, vertel ons meer over je DNAquote:
Ik heb nog nooit een DNA test gedaan dus ik weet er niet zo veel over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bijv, vertel ons meer over je DNA
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zoals? Het topic volspammen?
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb nog nooit een DNA test gedaan dus ik weet er niet zo veel over.
En soms zelfs je aura...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.
Oehh wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn hier mensen aanwezig die op basis van je posts je DNA kunnen achterhalen.
Vertel..quote:
We zijn druk bezig met constant bir zijn in alle facetten van ons levenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven gekregen of zo?Bijna niemand post hier nog.
Nuja soms is er een zeker aura te zien bij posts en beelden, je kan dan wellicht zie ja of te nee iemand Turks danwel Armeens is, de resultaten kunnen schokkend zijnquote:
Dat is niet bir.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
We zijn druk bezig met constant bir zijn in alle facetten van ons leven
Kan jij dat zien? Wat zie je dan bij mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja soms is er een zeker aura te zien bij posts en beelden, je kan dan wellicht zie ja of te nee iemand Turks danwel Armeens is, de resultaten kunnen schokkend zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hopen ze hiermee te bereiken.Alsof Turkije grondgebief af gaat staan als de PKK ze bombardeert. Juist door deze gasten worden de normale Koerden met de nek aan gekeken.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Helemaal niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan jij dat zien? Wat zie je dan bij mij?
Dat was inderdaad opmerkelijk, alhoewel hij dat natuurlijk zelf wel wist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef Che_ het volgende:
Aan de aura van Saki zien dat die een Armeen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |